הזדמנות אחרונה: רשימת מבצעי בלאק פריידיי במלונות בארץ

מתכננים חופשה? בסוף השבוע הקרוב יציינו בעולם את חג הקניות המסורתי. לכבוד הבלאק פריידי, שני בן יעיש שמוראק אספה עבורכם כמה מבצעי תיירות שאסור לפספס

זמן צפייה: 05:14

ממש בעוד רגע זה יקרה, יום שישי השחור יגיע ואיתו מגוון מבצעי תיירות אטרקטיביים. אם אתם מחפשים דיל בלתי רגיל לחופשת חורף קחו בחשבון שאין צורך להכין את המזוודה כבר בחמישי כי את ההזמנה אמנם תעשו ביום שישי אבל מימוש ההטבה יכול להתבצע הרבה אחרי. 

בניגוד לביגוד או הנעלה, כאן מדובר בהנחות משמעותיות כך שאם בכל מקרה דגדג לכם לצאת עם הילדים לבית מלון או סתם לנפוש בזוג כדי לשבור שגרה, מומלץ לבדוק אלו מבצעים כל מלון מציע בימים האלו. החלטתם לנצל את ימי המבצעים? אל תשכחו לבדוק כמה דברים חשובים ביניהם עד מתי תוכלו לממש את שובר ההזמנה, איזה חדר אתם צפויים לקבל ומה לגבי מדיניות הביטולים של המלון במידה ותיאלצו לדחות את חופשתכם.

רשת מלונות Vert

רשת VERT מבית AFI HOTELS  יצאו במבצע של 40% הנחה לחודשים דצמבר עד פברואר במלונות ובתאריכים נבחרים.
לדוג'- במלון וורט לגון בנתניה מחיר ללילה יעלה החל מ - 456 ₪ לזוג בתאריכים נבחרים.

בחופשת חנוכה ניתן להשיג חבילת נופש החל מ- 540 ש"ח ללילה לזוג.

Vert 5
לגון נתניה | צילום: רועי מזרחי

רשת מלונות ג'ייקוב

גם ברשת ג'ייקוב יצאו במבצע לרגל הבלאק פריידי, מחדרה ועד נתניה. אם תחליטו להזמין חופשה תיהנו מ - 30% הנחה במלונות הרשת. 

ג'ייקוב טבריה

לדוגמה, מלון סי לייף מציע  לילה במלון החל מ-650 ₪ באמצ"ש בתאריכים נבחרים ומלון רמדה חדרה עם הנוף המקסים לים מציע 30 אחוז הנחה בהזמנות.

רמדה חדרה - 30 אחוז הנחה!

רשת מלונות אסטרל אילת

רשת אסטרל מציעה גם היא מגוון חופשות בבתי המלון שפזורים בעיר הדרומית במדינה. לדוג'- מלון אסטרל ויליג׳ באילת,  יעלה בהזמנת חופשה כ- 349 ש״ח לזוג ללילה באמצ״ש כולל ארוחת בוקר. את החופשה תוכלו להזמין בימים הקרובים  אך ניתן לתאם הגעה בתאריכים נבחרים( דצמבר עד פברואר).

מי שמתכנן חופשה בחנוכה יוכל להזמין חופשת טרום חג במחיר של 565 ש"ח ללילה לזוג פלוס ילד, כולל ארוחת בוקר.

Wegweu
אסטרל ויליג' אילת

רשת מלונות אטלס 

גם במלונות רשת הבוטיק אטלס בתל-אביב, ירושלים ואילת מציעים מבצע מיוחד לשני לילות לזוג כולל ארוחת בוקר באמצע שבוע (מוצ"ש-רביעי) במחיר מיוחד , החל מ- 999 ₪. המבצע תקף למזמינים באתר  עד תאריך ה- 28.11.21 ומיועד למימוש עד ה-31.03.22

 חבילות נופש נוספות לכבוד הבלאק פריידי

מלון הבוטיק וילה גליליי בצפת השיק מבצע בו ניתן להזמין לילה לזוג באמצע שבוע במלון הבוטיק הגלילי הממוקם על הר כנען בצפת. השהות כוללת טיפול ספא זוגי, ארוחת בוקר זוגית, שימוש בכל מתקני המלון- במקום עלות של 1590 ₪ ב-  999 ₪ בלבד. המבצע תקף עד ליום ועד יום ג 30.11 בשעה 12:00, כאשר את הרכישה ניתן לממש עד 28.2.2022 בימים א-ד. 

גם מסעדת המלון תעניק הנחות לרגל הבלאק פריידי-  20% הנחה ו 2 כוסות יין במתנה במסעדת השף הגלילית סומאק שם מזמינים אתכם לארוחה זוגית עשירה ומפנקת הכוללת 5 מנות פתיחה, מנת ביניים, 2 מנות עיקריות וקינוח.

אם הגעתם לצפת תוכלו ליהנות גם מסיור מודרך ללא עלות. במרכז התיירות אסנט בצפת החליטו להנגיש את העיר הגלילית למטיילים באופן מיוחד במינו עם  100% הנחה על סיור מודרך בעיר העתיקה בצפת. בסיור תכירו את העיר העתיקה, סיפורה של העיר צפת, השירים שנכתבו בבירת הגליל וכו'.

וילה גליליי
וילה גליליי | צילום: יחצ

מלון סופיה כנרת

 מלון סופיה כנרת, ממוקם בלב העיר המתחדשת, צופה לימת הכנרת ולנופי הגליל והגולן ומבטיח אירוח מפנק ושירות אישי 'טיילור מייד'. במהלך חודשים נובמבר ודצמבר המלון מציע חבילת התחדשות באמצע שבוע לזוג, כולל 30 דק עיסוי לכל אחד, על בסיס לינה וא.בוקר החל מ 1290 שח לזוג ללילה.

4 Copy
מלון סופיה | צילום: אורי אקרמן

בנוסף, חבילה אטרקטיבית למשפחות לחג החנוכה (8.11 ועד 07.12 – בימי אמצע שבוע – א'-ד כולל) – החבילה כוללת 2 ילדים בחדר הורים חינם!

החל מ998 ₪ לילה, למזמינים דרך אתר הבית, על בסיס לינה וארוחת בוקר.  (1050 ₪ מחיר לפני הנחת אתר בחדר פרימיום משפחתי)

   

מלון אלמא זכרון יעקב

מלון ומרכז לאומנויות "אלמא" בזיכרון יעקב מציע חופשה ישראלית באחת מהנקודות היפות בישראל. לכבוד חודש המבצעים תוכלו לרכוש חבילות לינה והופעה, במסגרת שיתוף הפעולה עם מועדון הזאפא, באמצע ובסוף השבוע החל מ- 1395 ₪ ללילה. מבין ההופעות הקרובות – ארז לב ארי, רותם אבוהב, קרן אן, שולי רנד ועוד.
חבילות אמצע שבוע של חופש ויין באלמא – חבילה הכוללת לינה, ארוחת בוקר וסיור זוגי VIP ביקב כרמל החל מ -1,460 ₪ לזוג
חבילת ספא אמצע וסוף שבוע – כוללת לינה, 2 טיפולי ספא באורך של 50 דק' החל 1680 ₪.

3
מלון אלמא | צילום: גדעון לוין

 

מלון יערים

מלון יערים ממוקם על ראש אחת הפסגות הגבוהות בהרי ירושלים. המלון ששופץ לא מזמן נמצא ממש בתוך היער ובצמוד לקיבוץ מעלה החמישה.

ניתן לשלב נופש בבית מלון מפנק במחיר משתלם עם נסיעה של כמה דקות למסלולי טיול רבים, מסעדות טובות ויקבים ישראלים מובילים.

חבילות:

חופשה קולינרית באמצע השבוע – סיור טעימות בשוק מחנה יהודה. החבילה כוללת: לילה בחדר זוגי, על בסיס חצי פנסיון כולל סיור טעימות עצמאי בשוק מחנה יהודה (6 טעימות). החל מ – 880 ₪.
חבילת ספא באמצע השבוע - החבילה כוללת: לילה על בסיס לינה וארוחת בוקר כולל שני טיפולי ספא באורך של 50 דקות. מחיר החבילה מ- 899 ₪ לזוג.
אמצע שבוע של חופש ויין – החבילה כוללת - לילה במלון על בסיס לינה וחצי פנסיון כולל סיור, טעימות יין וארוחת בראנץ’ קלה, ביקב קדמא. החל מ- 850 שקל. 

ואם בא לכם לתכנן חופשה מוזלת בחו"ל, ההפלגות חוזרות לחיינו וגם שם יש לא מעט מבצעים אטרקטיביים:

מנו ספנות פותחת את עונת ההפלגות עם מבצע מיוחד וחסר תקדים לכבוד הבלאק פריידי-  50% הנחה בהזמנה באתר לקרוז בתאריכים נבחרים.

עלות לאדם בחדר זוגי לארבעה לילות בהפלגה שיוצאת באפריל לטיול בקפריסין ויוון- 169 יורו בלבד לאחר הנחה.

 

חופשה זוגית לקפריסין ויוון על בסיס פנסיון מלא ב338 יורו לזוג לארבעה לילות בחדר סטנדרט כשהמחיר כולל שלוש ארוחות ביום. 

ההפלגות באוניית קראון איריס המפוארת יצאו גם באמצע השבוע וגם בסופ"ש. 11 קומות יש באוניית הפאר שכוללת גם בריכה ומגלשת מים שיורדת מהקומה העליונה היישר אל הבריכה. 750 חדרים עומדים לרשות האורחים שיכולים לבחור בין חדרי קלאסיק ודלוקס עם או בלי חלון, סוויטה פנורמית הכוללת אמבטיה, סוויטה עם מרפסת או סוויטת פרימיום. השטחים הציבוריים ב"קראון איריס", כוללים בין היתר מסלול הליכה מעגלי באורך 500 מטר, אולם מופעים גדול ומפואר, 5 מסעדות שף מגוונות, מועדון לילה, בית כנסת, מגרש כדורסל, מתחם דיוטי פרי, סיפוני שיזוף, חדרי ספא, חדר כושר ומועדון ילדים, בריכות שחייה רחבות ידיים, ג'קוזי ועוד.

Photo 2021 11 24 21 50 06
הפלגה לקפריסין

להמלצות תיירות נוספות ניתן להיכנס לדף האינסטגרם של שני בן יעיש שמוראק

חופשה מהנה!