מהבריכה לחוף הפרטי: מלון הבוטיק החדש בכנרת הוא לגמרי וואוו

חוץ מזה שהתארחנו בשבת והפסדנו את החביתות בארוחת הבוקר - היו לנו רק דברים טובים לומר על יו בוטיק. אל תפספסו את הסרטון

זמן צפייה: 01:19

מאת: חגית אלבז

מלון "U בוטיק" החדש של רשת מלונות פתאל ממוקם ממש על שפת הכנרת ומציע שקט, שלווה ונוף מרהיב שנשקף מכל עבר. למלון יש רצועת חוף פרטית, מתחם ספא מפנק והוא מעוצב בסגנון מודרני ומינימליסטי. הניקיון, והשירות האדיב ישלימו את החוויה הכללית של חופשה מרגיעה וייחודית שמתאימה גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים.

עוד ב-Mood:
נופשים בשבועות: איפה תמצאו את הדיל הכי זול
חוות הנופש שבה מתחתנים יהודה ושלומית

איך נראה מלון דן אילת המחודש?

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-003' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_k0a9q1s3' duration='111']

החדרים: 59 חדרי המלון נחלקים לחמישה סוגים שונים: חדרי סופריור, דלקס, דלקס עם מרפסת, דלקס פנורמי ואקסקיוטיב כנרת. אנחנו התארחנו בחדר סופריור שהיה נקי, מעוצב בקפידה ונשקף ממנו נוף פנורמי עוצר נשימה של הכנרת. חדר הרחצה המפנק כולל מקלחת גדולה, תמרוקי רחצה איכותיים ואמבט מרווח שגם ממנו אפשר להשקיף אל הנוף המרהיב. החדר עצמו מאובזר במכונת נספרסו, מיטה נוחה וטלוויזיה ענקית עם כבלים. בקיצור, לא תרצו לצאת מהחדר.

מעוצב בקפידה. חדר דה לקס עם נוף
מעוצב בקפידה. חדר דה לקס עם נוף | צילום: איה בן עזרי

האוכל: ארוחת הבוקר מוגשת בבופה שמציע מגוון רחב של גבינות, סלטים, מאפים, פירות טריים ואפילו ארבעה סוגי חלבה. היה קצת מוזר לא לראות עמדה של הכנת חביתות (אבל, כן, התארחנו בשבת), במקום זה הסתפקנו בביצה הקשה של הג'חנון. ארוחת הערב הייתה עשירה הרבה יותר, עם מנות שף שכללו דגים, בשר איכותי ושלל תוספות כמו פולנטה, אנטיפסטי, מרקים וקינוחים מרשימים במיוחד. על כל שולחן הונח גם יין לקידוש.

הפינוקים: מתחם הספא של המלון מציע סאונה יבשה ורטובה, מקלחת לחץ, חצר שיזוף עם בריכת ג'קוזי, חדר מנוחה הכולל עמדת תה ושתייה קרה וחדר כושר. בנוסף, ישנם חמישה חדרי טיפולים שאחד מהם הוא חדר טיפולים זוגי שכולל ג'קוזי. מהספא תוכלו לעבור לבריכת השחייה החיצונית של המלון שלצידה גם בריכת מים רדודים לקטנטנים, או להתרחץ ברצועת החוף הפרטית של המלון וליהנות מהשקט והשלווה של הכנרת.

בריכה על החוף
בריכה על החוף | צילום: איה עזרי

כמה עולה? מבצע מיוחד לכבוד השקת המלון - החל מ-824 שקל לזוג ללילה באמצע השבוע, כולל ארוחת בוקר.

 כך זה מרגיש להתארח במלון היפה בארץ. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-006-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_rr6b9189' duration='57']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק

*הכתבת היתה אורחת המלון