מלון סופיה: בוטיק חדשני בלב טבריה

במבנה יפיפה ומשוחזר בלב טבריה ועם נוף מהמם לכנרת נמצא מלון סופיה, שרק נפתח לאחרונה וכבר מקבל אורחים הנהנים מבריכה נהדרת, ספא, חדרים מפנקים ואווירה מיוחדת. הנה החוויות של צוות Mood מלילה קיצי שם

Oppcif

לקח שש שנים של תכנון ובנייה וכעת סוף סוף נפתח מלון סופיה, המשלב היסטוריה עם אדריכלות מתקדמת ואירוח בוטיקי אל מול הכנרת. הוא ממוקדם בלב טבריה, צופה לימת הכנרת והגולן ומבטיח אירוח מפנק במיוחד. במלון חדרי אירוח אלגנטיים מצוידים בטכנולוגיה מתקדמת, בריכת אינפיניטי, שתי מסעדות כאשר אחת מהן, אלטמירה ממוקמת על גג המלון והינה הרופ-טופ בר היחיד בטבריה. עוד ניתן למצוא במלון מרתף יינות האוצר אוסף יינות ישראלים, בית כנסת, אולם כנסים ועוד. את גולת הכותרת במלון מהווה מתחם ספא מושקע ורחב ידיים הכולל חמאם טורקי והיצע טיפולים מגוון.

Lobby
לובי שמכניס ישר לאווירה הבוטיקית | צילום: עמית גירון

במלון 119 חדרים מרווחים, בעיצוב אלגנטי וחכם, שתוכננו בקפידה עם עיצוב פנים מרהיב וחיפויי עץ מהודרים המשלבים חדשנות טכנולוגית בתוך מבנה עתיק יומין. בכל הסוויטות והחדרים ממתינה חוויית אירוח נינוחה ומרגיעה אל מול נוף פנורמי מהפנט של הכנרת. רוב חדרי המלון "טובלים" באגם והנוף הנשקף מהחלון מזמין לחוות את המלון והנוף בסינרגיה מושלמת. במלון מגוון חדרים וסוויטות המותאמים למשפחות, זוגות, גיל הזהב וחדרים מונגשים והכל בניחוח נעים ומרענן.

החדרים במלון סופיה

אנחנו קיבלנו סוויטה פינתית בקומה העליונה, ואיזה כיף שהיא גם פנתה לכנרת. החדר בנוי משני חללים יחסית קטנים: סלון וחדר שינה שבינם ישנה קוביות עץ המכילה חלל אמבטיה גדול בו גם אמבטיה וגם מקלחת גשם ענקית. שני החללים עם חלונות הפונים לנוף ואפילו בשכיבה נינוחה במיטה אפשר היה לראות נוף פתוח של הכנרת והבריכה. המיטה גבוהה ונוחה והחדר מאובזר במערכת שליטה באורות על פי מצבים שונים כגון - רומנטי, כניסה, שינה, מקלחת ועוד.

Oppcif
החדר במלון סופיה

Ezbmgt
חלל האמבטיה

בריכת אינפינטי מול הכנרת

אי אפשר לדבר על מלון סופיה בלי לדבר על הבריכה המהממת שלו, בריכת אינפיטי מפנקת וצלולה עם נוף נהדר אל הכנרת. מתחת לבריכה יש ירידה במדרגות לעוד שתי בריכות רדודות, האחת בריכת ילדים מגודרת שמאפשרת שמירה על הילדים שלא יסתובבו חופשי ועוד בריכת שכשוך בגובה 15 סנטימטר עם מפל מהבריכה למעלה שמהווה את הספוט המושלם לתמונות סלפי. סביב הבריכות יש כסאות שיזוף בשפע ומסעדה שתשמח לספק לכם שתיה ואוכל, רק בחרו איפה רואים הכי טוב את הבריכה או הכנרת כדי להתחיל בבטן גב.

23opmc
בריכה מופלאה | צילום: אורי אקרמן

Bqtszv
בריכת הילדים

חוויה קולינרית מגוונת במיוחד

המלון מציע חוויה קולינרית מגוונת, כשרה וייחודית, המשלבת חומרי גלם מארץ הגליל עם סגנון מטבח חובק עולם. בעולם הקולינרי של סופיה כנרת עושים כבוד לתוצרת ומורשת המקומית. בכל מתחמי המלון המטבח הגלילי ממוקם בלב העשייה, ומושתת על חומרי גלם ועשבי תבלין מקומיים ותוצרת חקלאית מקומית.

מסעדת קוקה - מסעדת המלון בה מוגשות ארוחות בוקר וערב. המסעדה מוקפת מרפסת לארוחות בוקר הצופה לנופי הכנרת והצפון.

Aydpcs
מגוון מנות לארוחת בוקר

Roof Top Bar - אלטמירה - מתחם גג גדול ויפהפה עם בר משקאות, פינות ישיבה ותצפית פנורמית מהפנטת אל הכנרת, עמק הירדן, הגולן והגליל העליון. פירוש השם אלטמירה מספרדית "לראות גבוה".

בר יין – ממוקם במרתף בו תמצאו יינות בוטיק מובחרים מיקבי הצפון.

SEASUN  - בר מסעדה באיזור בריכת השחיה עם תפריט מגוון וקליל.

19loaw
מסעדת קוקה | צילום: אורי אקרמן

מבית אבן עות'מאני למלון בוטיק

המלון, נבנה בליבו של בית אבן עות'מאני עתיק מסוף המאה ה-19 ששימש בהמשך כמבנה ממשלתי בתקופת המנדט הבריטי. לאחר הקמת המדינה הוסב המבנה ל"בית החייל" שהתקיים בו עד 1984. מאז היה המבנה נטוש עד השיפוץ ההיסטורי של בית המלון. במסגרת השיפוצים והפיכתו למלון, עבר המבנה תהליך שימור ושחזור קפדני. בניין חדש התווסף מעל ובצמוד למבנה העתיק. שימור אריחי הרצפה המעוטרים, אבני הבזלת השחורות, עמודי האבן המסותתים, שחזור הפתחים ושמירת הפרופורציות של מרחבי המבנה המקורי יצרו פנינה גלילית היסטורית, המתעוררת לחיים מחדש בטבריה של ה-121. מלון סופיה תוכנן ועוצב ע"י לוין פקר אדריכלים - רונה לוין ורות פקר שהיו אחראים על עיצוב הפנים וע"י משרד פייגין אדריכלים – אדריכלי הפרויקט. במלון הושקעו כ- 150 מיליון ש"ח והוא מצטרף למלון שבבעלות סרוגו נדל"ן – מלון ויסטה בוטיק אילת. מה שכן, המלון בכל זאת ממוקם בלב שכונה, כך שסביבו עדיין ישנם בתי מגורים ואף מלון ישן נטוש.

6 Copy
כשמשלבים היסטוריה מרתקת, אדריכלות מתקדמת

והערה לסיום: יש משהו קצת אמביוולנטי במלון סופיה, שכן מצד אחד הוא בוטיקי עם פוטנציאל לרומנטיקה זוגית בזכות החדרים המפנקים, הספא, מרתף היינות המסעדה המעולה והבר על הגג, אך מצד שני היו שם גם משפחות עם ילדים שקצת הפריעו לרוגע. גם העובדה שמדובר במבנה יפיפה ומשוחזר עם נוף מהמם אך מיקום ברחוב עירוני ויש משני צדדיו בנייני מגורים ישנים קצת מבלבל את החוויה והופך אותה ליותר סוריאליסטית. ועדיין - אנחנו לגמרי יודעים שנבוא אליו שוב לחופשה.

טווח מחירים במלון סופיה:

המלון מחייב מינימום שני לילות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר ומציע גם חבילות ספא. יולי אמצע שבוע מה 25.07  החל מ-1550 ש"ח לזוג ללילה, מה-01.08-15.08 אמצע שבוע החל מ 1750 ₪

 החל מ- 15.08 החל מ2100 ₪, סופ"ש (חמישי עד שבת או שישי עד ראשון) החל מ 2100 ₪.