המלון שיגרום לכם להרגיש הכי קרוב לחו"ל – בלי להחתים את הדרכון

מחפשים מקום בריחה מהמציאות המורכבת והשוחקת? מצאנו את המקום בשבילכם: עם ספא מפנק, מסעדת שף מדהימה ושירות בלי תחרות - מלון היוקרה ריץ קרלטון בהרצליה יבטיח לכם אווירה של חו"ל, בלי שתאלצו לעבור בנתב"ג. שירה וידל בדקה והתלהבה

ארוחה בהרברט סמואל, מלון ריץ קרלטון הרצליה

אחרי חודשים ארוכים בלי חופשה ועם חרדה שלא נותנת מנוח, הרגשתי שאני חייבת חופש. משהו קצר, אבל על רמה. מיד חשבתי לאן אוכל לטוס, אולם כרטיסי הטיסה מוסיפים לעלות – ויש לציין שקשה לסמוך על חברות התעופה, שמא יודיעו ברגע האחרון על ביטול החופשה שכל כך ציפיתי לה.

אם כן, אין ברירה אלא לנפוש בישראל – לאחר חיפושים אחר מלון עם אווירה של חו"ל, מצאתי: מלון ריץ קרלטון בהרצליה, שמבטיח לאורחים חוויה שמסתכמת במילה "וואו". האם יש אמת בפרסום? יצאתי לבדוק.

 

מלון יוקרה עם נוף לים

ריץ קרלטון הוא מלון יוקרה שבו 195 חדרים (דופלקס, פנטהאוז, סוויטות מרווחות בעלות שני חדרי שינה וגם סוויטה נשיאותית). מרבית חדרי המלון צופים לנוף משגע של המרינה בהרצליה ו/או חוף הים הסמוך.

הבריכה ממוקמת בקומה ה-12, על גג המלון, מול אותו הנוף הנ"ל. לאלה מכם שמצפים לבריכה אולימפית עם מגלשות והפעלות - זה לא מה שתמצאו כאן. מדובר על בריכה צנועה אך לחלוטין מספיקה, המתאימה לאווירה הרגועה במלון. במתחם הבריכה, לצד פינות ישיבה, מיטות נוחות ואזורים מקורים, גם בר אטרקטיבי עם מגוון מנות ומשקאות.

הבריכה, מלון ריץ קרלטון הרצליה
בריכת המלון | צילום: יח"צ ריץ קרלטון הרצליה

המלון מציע מספר דילים וחבילות, וכך למשל ניתן לשלב עם הלינה גם ביקור ביקב ויתקין, עיסויים וארוחת ערב במסעדה "הרברט סמואל"; חבילה אחרת כוללת בתוכה מבצע של ארוחות בוקר ולינה חינם לילדים (עד שני ילדים), זאת בהזמנת חופשה משפחתית באחת מסוויטות היוקרה של המלון במהלך תקופת הקיץ.

הלוקיישן של המלון אמנם כולל נוף מרהיב, אך יש לקחת בחשבון שמחוצה לו אין יותר מדי אטרקציות (עם כל הכבוד להרצליה). המרינה די רדומה ורוב החנויות בקניון ארנה היו סגורות. ומה בכל זאת יש באזור? כמה מסעדות (אם כי, אחרי האוכל במלון לא באמת היינו רעבים) וחוף ים במרחק של כמה דקות הליכה. מזל שיש מספיק מה לעשות במלון עצמו.

לובי מלון ריץ קרלטון הרצליה
מזל שיש מספיק מה לעשות במלון עצמו - לובי מלון ריץ קרלטון הרצליה | צילום: סימפלקס

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

החדרים במלון ריץ קרלטון

חדרי המלון המרווחים מעוצבים בקפידה ומעניקים תחושת רוגע כבר ברגע שנכנסים לתוכם: המיטה נוחה במיוחד, חדר המקלחת מפנק מהמצופה (ואפילו מכיל תמרוקים בגודל מלא - ולא רק דוגמיות), והחלל גדול מאוד וכולל גם פינה עם כורסאות נוחות, אזור שלם של ארונות אחסון, פינת קפה ושולחן עבודה (וכל זה עוד לפני שדיברנו על הנוף מהמרפסת).

סוויטה, מלון ריץ קרלטון הרצליה
סוויטה | צילום: Matthew Show

 

מתחם הספא של ריץ קרלטון

גולת הכותרת של המלון היא מתחם הספא היוקרתי, שבו שישה חדרי טיפולים מעוצבים, חמאם, סאונה יבשה ורטובה, חדר כושר וחדר התרעננות מפנק הצופה לים, עם שתייה קרה וחמה ונשנושים.

כשנכנסנו למתחם קיבלו אותנו בחיוך, הפנו אותנו למלתחות ומשם, אחרי שעלינו על מדי ב' (חלוק) עברנו להמתין בחדר התרעננות עד שנקראנו לטיפול. המסאז' היה חלומי והמטפלת הייתה מקצועית ונהדרת. עשו לעצמכם טובה ואל תוותרו על זה. המציאות דורשת את זה.

חדר ההתרעננות בספא, מלון ריץ קרלטון הרצליה
חדר ההתרעננות בספא | צילום: שירה וידל

 

מסעדת "הרברט סמואל"

גולת כותרת נוספת של המלון, הפעם זו הקולינרית, היא מסעדת "הרברט סמואל", בניצוחו של שף חיים מאיר כהן. מדובר במסעדת שף כשרה שממוקמת בקומת הלובי של המלון, ומתמחה במטבח עילי המושתת על מוצרים איכותיים וטריים. לא סתם היא נמצאת כדרך קבע בראש רשימת מסעדות היוקרה הכשרות בישראל, שכן המסעדה הזאת היא משהו מיוחד.

נודה ונאמר כי נכנסנו אליה נטולי ציפיות – והרי עד כמה מסעדה של מלון, ועוד כשרה, יכולה להיות טעימה? ובכן, טעינו. כבר כשקיבלנו את התפריט התקשינו לבחור מבין ההיצע המגוון, ולכן נעזרנו במנהל המסעדה האדיב שמיקד אותנו.

התחלנו מפלפל פדרון מטוגן לצד איולי יוזו, שרקוטרי ים מעולה (רק לאוהבי הטעמים ה"דגיים" החזקים), קרפצ'יו לוקוס שבלט בטריותו וברווז מפורק שמגיע עם קרפים ירוקים. המשכנו עם ריזוטו בויאבז שכלל טעמים עמוקים במיוחד, ומשם למנה העיקרית המשגעת – נתח סינטה צרוב שהגיע על קרם שורשים וטורטליני ערמונים.

ריזוטו בויאבז, מסעדת הרברט סמואל
ריזוטו בויאבז | צילום: יח"צ ריץ קרלטון הרצליה

ואז הגיעו הקינוחים: נזכיר, כי היות ומדובר במסעדה כשרה – על הקינוחים להיות פרווה, נטולי חלב, מה שמהווה אתגר עצום. ובכן, לא ב"הרברט סמואל". טעמנו קרם ברולה (הכי טעים שאכלנו) ועוגת שוקולד (אוהבי השוקולד המריר יתענגו עליה), ויצאנו עם ההבנה ש"פרווה" זו לא מילה גסה. כל ביס היה טעים יותר מקודמו, הטריות והמחשבה הורגשו בכל מנה והארוחה כולה הייתה פשוט מופלאה.

לצד האוכל הנהדר לגמנו את היין של המסעדה, "A Journey of Blends", אותו יצרו בשיתוף פעולה עם יקב ויתקין. המסעדה מציעה יין לבן ואדום, ומומלץ מאוד לשלבם בארוחה. אנחנו שתינו את האדום שהיה מצוין.

באותו חלל של המסעדה מוגשת גם ארוחת הבוקר של המלון, הכוללת כל מה שאפשר לדמיין שיהיה בארוחת בוקר של מלון: עמדה הכנת חביתות אישיות, מאפים מלוחים ומתוקים, גבינות, מעדנים, פנקייקים ועוד ועוד, לצד עמדות שתייה קרה וחמה.

ארוחת בוקר, מלון ריץ קרלטון הרצליה
ארוחת הבוקר | צילום: יח"צ ריץ קרלטון הרצליה

 

השירות

במלון מתגאים בשירות אישי לכל אורח, ולא בכדי. המחשבה על הפרטים הקטנים מורגשת בכל פינה. איך זה מתבטא? החל מבקבוק המים הקרים שקיבלנו עוד בטרם עשינו צ'ק אין, דרך עמדת המיגון מהשמש שנמצאת בבריכה ובה קרם הגנה, שמן שיזוף ואלוורה לשירות האורחים ועד לעובדה שהצוות פשוט נכח שם. פיזית. תמיד היה למי לפנות, לכל בקשה – והם תמיד עמדו לרשותינו בחיוך רחב.

בחדר חיכו לנו בקבוק קאווה, מגש פיצוחים ופירות יבשים יחד עם שקית ובה כמה הפתעות מהמלון. כשחזרנו לחדר מהבריכה, חיכו על המיטה בלונים, מתנה קטנה ואיור שלי, זאת לכבוד יום הולדתי שחל באותו שבוע. וואו, כבר אמרנו?

 

לסיכום החווייה:

אם בא לכם חופשה יוקרתית, מיוחדת ומפנקת – בארץ - מלון ריץ קרלטון בהרצליה הוא המקום עבורכם. נהניתי מכל רגע, ואני בטוחה שאחזור לשם שוב כשארצה קפיצה קטנה לחו"ל מבלי להזמין כרטיס טיסה.

* שירה וידל הייתה אורחת של מלון ריץ קרלטון בהרצליה.