מלון פולי האוס תל אביב: כשצבע, לוקיישן ובריכת רופטופ שווה נפגשים יחדיו

כשנסגרים השמיים ומחפשים אסקפיזם אין כמו חופשה אורבנית בתל אביב. ואם כבר תל אביב, שיהיה בלוקיישן מנצח עם בריכת רופטופ משגעת. רינת שוורץ יצאה לחופשה תל אביבית וחזרה לרגע לנשום

מלון פולי האוס
מלון פולי האוס | צילום: איה בן עזרי

מתי בפעם האחרונה ביקרתם במלון שעוצב על ידי מעצב על?  

מלון פולי האוס, הינו מלון הדגל הראשון של מותג המלונות "פולי" בבעלות רשת מלונות אפריקה ישראל. מותג המלונות מאופיין בנכסים היסטוריים לשימור שנרכשו, שומרו ושופצו והפכו למלונות בוטיק בלוקיישנים מרכזיים. מלון פולי האוס ממוקם בבית פולישוק שנבנה ב-1934 במיקום מנצח בצומת נחלת בנימין, שינקין, הכרמל, אלנבי וקינג ג'ורג'.

המלון עבר גלגולים רבים – החל מבית דפוס חשאי של מחתרת האצ"ל בתקופת המנדט הבריטי, חנות נעליים מיתולוגית ועד למלון בוטיק מעוצב וצבעוני. כשהוסב למלון, זכה מבנה הבאוהאוס לשימור ושחזור מסיבי, ועיצוב הפנים שלו נעשה על ידי המעצב הבינלאומי, קארים ראשיד.

View this post on Instagram

A post shared by Rinat Schwartz (@hashapirit)

מלון פולי האוס
עיצוב מרהיב של כרים ראשיד | צילום: איה בן עזרי

 

מבואת הכניסה של המלון הקרירה ושקטה עומדת בניגוד מוחלט לצומת המרכזית והסואנת בה ממוקם המלון. כבר בכניסה קיבל את פנינו עיצוב צבעוני, אסימטרי ולא שגרתי המאפיין את המעצב המפורסם. המסדרון הצבעוני והאפלולי מוביל לחדר בהיר ונקי. החדרים לא גדולים אך נעימים עם מרפסת נחמדה אל הרחוב כיאה למלון בוטיק אורבני.

לאחר צ'ק אין לבבי, זרקנו את המזוודות בחדר ומיד יצאנו להסתובב בכל השפע באזור.

מלון פוליהאוס
עיצוב צבעוני, אסימטרי ולא שגרתי | צילום: רינת שוורץ

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

הלוקיישן הכי מרכזי בעיר

התחלנו את ההסתובבות בשוק הטעים והאהוב עלינו בארץ, שוק הכרמל. מעבר לבסטות הרגילות והמוכרות של הירקות והפירות, התפתחה, ברחובות הקטנים מסביב לשוק, סצנה קולינרית תוססת הזולגת לשעות הקטנות של הלילה. יש שפע של מסעדות במקום כך שכל אחד ימצא מה לטעום. החל מכריך דגים מעולה בדוכן הכרמל 40, מנות תאילנדיות במסעדת גברת קוטייאו המזכירה בטעמה ומראה שוק לילה תאילנדי ועד בצקים טריים במסעדה הגיאורגית ללה. רעבים לא תצאו מפה.

על בטן מלאה, עברנו את הכביש, מצאנו מציאות בשוק בצלאל המיתולוגי והמשכנו לשיטוט נעים ברחוב שינקין האופנתי.

בערב, לאחר מנוחה, ירדנו להסתובב ברחוב נחלת בנימין והתיישבנו באחד מבין שפע ברי היין התוססים המצויים בו. חשוב להגיד שהמלון נמצא גם כ-10 דקות הליכה מהים, אבל לאור הבריכה השווה והעצלנות שתקפה אותנו, הפעם ראינו את הים מרחוק.

שוק הכרמל
שוק הכרמל | צילום: רינת שוורץ

 

הדובדבן שבקצפת – בריכת רופטופ שמחה

אין ולא יהיה יותר מרענן מבריכה על גג מלון תל אביבי. על גג המלון ממוקמת בריכה סביבה פזורות פינות ישיבות אל מול נוף אורבני טיפוסי. הבריכה לא גדולה אבל נעימה ושמחה ומהווה פינוק רציני בבילוי בעיר הגדולה. עוד לפני ארוחת הבוקר, עם קפה ביד ועיתון מהקבלה, עלינו לשעתיים של שקט ושלווה בבריכה.

לצד הבריכה יש בר ממנו ניתן להזמין משקאות ואף מזון, אך למעשה, הודות לאלוהי הוולט, ניתן להזמין צהרים מכל מסעדה ממנה תחפצו.

למרות שכבר עברה שעת הצ'ק אאוט, לאחר סיבוב הביל ומיוזע , חזרנו לרביצה מרגיעה בבריכה עד לשעת הסגירה. שעות הבוקר בבריכה היו רגועות ושלוות ואילו שעות אחר הצהריים היו עמוסות יותר.

שעות פתיחת הבריכה 10:00-18:00. היה נחמד ואף חכם אילו בקיץ הישראלי הבריכה הייתה נשארת פתוחה עד 20:00 ואף יותר.

מלון פולי האוס
בריכת רופטופ שמחה | צילום: רינת שוורץ
מלון פולי האוס
עם פינות ישיבות אל מול נוף אורבני | צילום: רינת שוורץ

 

מלון פוליהאוס - מה עוד? 

בקומת הגג, לצד הבריכה והבר, ממוקם הספא של המלון. בספא ניתן למצוא 2 חדרי טיפולים בהם ניתן להזמין טיפול וכן ג'קוזי וסאונה קטנים באוויר הפתוח.

במלון אין שירות של ארוחת בוקר וחבל. אורחי המלון מקבלים שובר לארוחת בוקר באחד מארבעה בתי קפה הפזורים בסביבה. ארוחת הבוקר הייתה בינונית למדי וטוב היה אילו היו מגישים ארוחת בוקר טרייה במלון ואולי אף בגג שלו. כיוון שארוחת הבוקר גם כך לא מוגשת במלון, לעניות דעתי אפשר לוותר עליה ולבחור לבד היכן מתחשק להתיישב ברחובות השוקקים.

בימים אלו, רשת מלונות אפריקה ישראל השיקה את מלון פולי אורבן תל אביב (POLI URBAN TLV) ברחוב נס ציונה בעיר. מדובר במלון השני של המותג פולי והוא כולל 52 חדרים וסוויטות, בר וכן - גם בריכה על הגג!

בשורה התחתונה: נהנינו מאווירת השקט והשלווה לצד הווייב השמח ברחובות הסמוכים למלון, מהבריכה הנעימה שהייתה שדרוג רציני בחופשה ובעיקר זכינו למנת שפיות הגונה לה היינו זקוקים כל כך.

* הכותבת הייתה אורחת מלון פולי האוס

מלון פולי האוס
בריכה על הגג ומנת שפיות הגונה | צילום: רינת שוורץ