יוון זה כאן: מצאנו קסם של מלון בגליל

אמנם ארוחת הבוקר בסיסית ואין ספא, אבל החדרים מפנקים, המחיר משתלם והקרבה למסלולי טיול ואטרקציות מנצחת הכל. ביקרנו בגשר זיו וחזרנו מרוצים

זמן צפייה: 00:43

נתחיל מהסוף: מלון מטיילים גשר הזיו הוא מושלם אם אתם משפחה שאוהבת לטייל, או בכלל אם אתם משפחה שטבע וירוק בעיניים עושים לה טוב. כותבת שורות אלה אוהבת ירוק בעיקר כשהוא מגיע בצורת מלפפון על העיניים במהלך עיסוי מפנק בספא, ולכן הגיעה למלון מטיילים קצת בחשש.

המלון הוא חלק מרשת מלונות מטיילים, המציעה נופש ואירוח כפרי בגליל המערבי או העליון. גולת הכותרת של המלון (ושל כל מלונות הרשת) היא המיקום שלו, במרחק קילומטרים ספורים ממגוון אתרי נופש ומסלולי טיול בגליל. במקרה שלנו המלון היה ממוקם במרחק קילומטר אחד מחוף אכזיב,ובמרחק של עשר דקות נסיעה מראש הנקרה. פנינת אירוח כפרי בצפון שעוצבה ככפר יווני.

החדרים: במקום 28 חדרי אירוח, מתוכן 4 דירות נופש, 8 חדרי אירוח זוגיים ועוד 16 חדרי אירוח סטודיו. מדובר בחלק החזק יותר של המקום: כל החדרים מתאפיינים בעיצוב שהזכיר לנו סיפון אונייה, כולל פרקט, קירות בצבע ים עם קישוט של עוגן, מיטה זוגית נוחה, ואפילו פינת ישיבה נחמדה בחוץ. אפשר ללון בו כזוג או כמשפחה עם עד שלושה ילדים. החדר היה נקי מאוד והכיל מטבחון מאובזר וטלויזיה שהיו בה חמישה ערוצים בלבד, ללא שום ערוץ לילדים- מה שהיה קצת מוזר, כשמדובר במלון שפונה למשפחות.

הרימו עוגן. מבט לחדר השינה
הרימו עוגן. מבט לחדר השינה | צילום: אלברט אדוט

האוכל: ארוחת הבוקר בסיסית ביותר: לחמים, גבינות, ירקות, חביתות, וטחינה מושלמת. לא תמצאו כאן מגוון רחב של ביצים או סלטים, ואף אחד גם לא מנסה לעשות עליכם רושם: בסיום הארוחה תתבקשו לפנות את המגש עם הכלים שלכם אל עמדת הכלים המלוכלכים, ממש כמו בשירות הצבאי שלכם. לפחות היה טעים. אל תוותרו על הטחינה.

מהמיטה לבריכה: מלון שהוא גן עדן על המים:

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_sdly77ou' kid='1_sdly77ou' duration='75'']

מה עושים: אם אתם עם ילדים שאוהבים לרוץ, לקפוץ ולהוציא אנרגיה - לא חסר. השטח הציבורי במקום ענק ומגוון, וכולל מדשאות מושקעות עם מגוון רחב של צמחייה מסוגים שונים, פינת ערסלים מפנקת, מתקני משחקים לילדים ודק עץ כפרי מרכזי ומהמם בו ניתן לשבת בכיף, ואפילו יזרמו איתכם אם תחליטו שאתם רוצים לאכול בו את ארוחת הבוקר. אורחי המלון זכאים לכניסה חינם לבריכת הקיבוץ (בעונה).

מה בסביבה: חוף אכזיב נמצא מרחק של קילומטר מהמלון, ואפשר להגיע אליו אפילו בהליכה של רבע שעה. עוד תוכלו לצאת למסלול בנחל כזיב, במבצר המונפורט או באזור ראש הנקרה. מי שבכל זאת לא יכול בלי קצת ציוויליזציה וקניונים (כן, זאת שוב אני) ימצא אותם בעיר נהריה, ששוכנת רק חמש דקות מהקיבוץ.

שורה תחתונה: אם אתם רוצים לטייל עם הילדים, ולא אכפת לכם להתפשר על פינוקים כמו ספא וחדר כושר ועל ארוחת בוקר עשירה - לכו על זה. המחיר המשתלם בהחלט מהווה תמורה מלאה לנופש.

כמה עולה? מחיר ליום העצמאות: 650 שקל לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר. מחירים לקיץ:  480-650 שקל ללילה באמצ"ש, תלוי בסוג וגודל החדר. תוספת מחיר לילד: 120-140 שקל.

וילה פרטית עם בריכה וים: בית ההבראה הצפוני הפך למלון מפואר

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-004-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kdbrpz6c' kid='1_kdbrpz6c' duration='93'']

לילה לא שגרתי במלון ירושלמי:

[brightcove_iframe video_id='mood_article_347' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_maz8smbs' kid='1_maz8smbs' duration='157'']

מסיבה בחיפה: וילת נופש שאתם חייבים להכיר

[brightcove_iframe video_id='mood_article_352' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7fmw8ma3' kid='1_7fmw8ma3' duration='73'']

לעוד המלצות על חופשות מהממות היכנסו לפייסבוק שלנו

*הכתבת היתה אורחת המלון