האם מצאנו את המלון הכי שווה בים המלח?

מבריכות המלח לג'קוזי ומשם לסאונה ונשאר גם זמן לקצת בריכה. מה חשבנו על ישרוטל ים המלח המשופץ?

זמן צפייה: 01:25

מאת: דור פורטנוי

אולי זה הגודל של המלון (עצום), אולי זה בגלל שיש יותר מבריכה אחת ואולי כי זו לא העונה, אבל המסקנה הראשונה שהגענו אליה במהלך החופשה בישרוטל ים המלח היא כזו: חופשה משפחתית עם הילדים לא חייבת להיות רועשת ועמוסה. המלון ממוקם בשורת המלונות של עין בוקק על שפת הים הנמוך בעולם ומציע חופשה משפחתית או זוגית באווירה ביתית, שלווה ומהנה. העיצוב המודרני והשירות האדיב מעניק לאורח חוויה רגועה שמתאימה בדיוק לנוף המהפנט שמשתקף מכל חלון במלון.

איך נראה מלון דן אילת המחודש?

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-003' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_k0a9q1s3' duration='111']

החדרים: במלון מספר סוגים של חדרים ביניהם גם חדרי סוויטה מפנקים ומאובזרים. בכל סוויטה ג'קוזי מפנק במרפסת החדר, הנותן חוויה עוצמתית מול הנוף המהמם של ים המלח. הסטייל החדשני של החדרים מוסיף לחוויה הנעימה ולאווירה השלווה.

בסך הכל פינוק. מרפסת הסוויטה
בסך הכל פינוק. מרפסת הסוויטה | צילום: דור פורטנוי

האוכל: האוכל ברמה של מסעדת שף, עשיר מכל טוב, החל מדגים, בשר מובחר ובבוקר שלל גבינות ומאפים שגרמו לנו לחזור הביתה שבעים ומרוצים. יש אפשרות לאכול את ארוחת הבוקר במרפסת המלון וליהנות מקפה טוב באווירת ים המלח השקטה. הילדים ייהנו מארוחות המותאמות אליהם. בינינו - אין על שניצל וצ'יפס.

הפינוקים: בריכות ים המלח שנמצאות במתחם הספא משכיחות את העובדה שהמלון נמצא על חוף ים המלח. שסיימנו עם בריכות המלח עברנו לג'קוזי ומשם לסאונה ואז קצת לבריכה. בבר הבריכה ניתן ליהנות ממשקה צונן, בירה טובה ואפילו ארוחה קלה. צריך משהו יותר מזה בחיים? בזמן שההורים נרגעים בבריכה, הילדים יכולים ליהנות ממועדון הילדים שישרוטל מציעה. שם יוכלו לשחק ולעשות עבודות יצירה ושלל פעילויות נוספות.

מה בסביבה: למלון חוף לים המלח להנאתם של האורחים. אל תוותרו על חוויית הבוץ המיוחדת והטבילה במים עשירי המינרלים של המקום הנמוך בעולם. המלון במרחק של 10 דקות נסיעה מהגן הלאומי מצדה, המעוז האחרון של לוחמי החירות היהודיים מול הצבא הרומי ב-74 לפני הספירה שהסתיים בהתאבדות המונית של המורדים היהודים. הנוף המשתקף מההר הוא עוצר נשימה.

נוף עוצר נשימה ממצדה
נוף עוצר נשימה ממצדה | צילום: דור פורטנוי

כמה עולה? החל מ-269 שקל לאדם ללילה.

 כך זה מרגיש להתארח במלון היפה בארץ. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-006-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_rr6b9189' duration='57']

מהמיטה לבריכה: המלון שהוא גן עדן על המים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_sdly77ou' duration='1929']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק

*הכתב היה אורח המלון