בריכה שווה ונוף אלפיני: מה מחכה לכם במלון גליליון?

יצאנו לבדוק את גליליון, שממוקם בעמק ירוק ומלא קסם, אל מול נופיו המרהיבים של הגליל והגולן, במרחק נגיעה מאגמון החולה וגילינו מקום שבו פשוט אין שום אפשרות להשתעמם! גייל זאבי ציבלין חזרה מחופשה חורפית מלאת טוב

. Vkb
ממוקם בעמק ירוק ומלא קסם | צילום: מלון גליליון

חופשה חורפית בצפון למי שלא מחפש רק להישאר בחדר ולהתכרבל מתחת לשמיכה יכולה להיות מאד מאתגרת. מעט מאד מלונות מציעים בריכות מחוממות, ואם מזג האויר אינו מאפשר יציאה לטיולים בטבע, ברוב המקומות פשוט משעמם. למזלנו, זה לא המצב במלון גליליון.

במלון יש קומפלקס ייחודי המשתרע על פני שטח בן 90 דונם וכולל מלון מפואר, ספא בריאות, מרכז כנסים, בריכת שחייה ושפע שטחים ציבוריים – המאפשר באמת  אינספור אופציות לבילוי זוגי או משפחתי. מצד אחד, מיקום מעולה ליציאה לטיולים וביניהם אגמון החולה הצמוד, מצד שני קצת שופינג ומתחם אוכל צמוד באגמון מרקט, ספא עם טיפולים מעולים ומגוון נוסף של פעילויות שמציע המלון, שבאמת יכולים להתאים לכל אחד..

לכל אחד מ- 120 החדרים מרפסת המשקיפה אל נופיהם  של עמק החולה, החרמון, הרי הגליל והגולן. עיצוב החדרים משלב בין סגנון מודרני לכפרי והם מרווחים ונוחים, כולל חדרים עם דלת מקשרת המאפשרים למשפחות גדולות להיות יחד. 

Sfigdh
החדרים במלון

במלון  יש גם מרכז ספא ובו חדרי טיפולים, סאונות רטובות ויבשות, חמאם טורקי ועוד. המרכז מציע מגוון רחב של מתקנים וטיפולים לגוף ולנפש – עיסויים, טיפולי יופי וטיפולים אנרגטיים, תוך שימוש בתכשירי קוסמטיקה מהמובילים בעולם. כל אלו מבטיחים לכם חוויה גלילית בריאה, מרגיעה, מענגת ומפנקת במיוחד.

שאפו גדול מגיע לשף של המלון, אבי כהן, שבאמת מביא חווית אוכל שונה. האוכל מוקפד ביותר ואפילו מפתיע והוא כולל מנות גליליות מסורתיות לצד אוכל טבעוני וצמחוני למי משחפש.

במלון ממוקם גם בית יין ייחודי, המציע את מיטב יינות האזור. בית היין מתקיימות מגוון פעילויות בתחום היין, סדנאות, הרצאות טעימות ועוד.

Pqtvsb

2ukxnz
בית היין

שווה להגיע לסופי השבוע שבמבצע מיוחד, כמו אלו:

סופי שבוע Galilion Gold-  חופשת סוף שבוע של תוכן וקולינריה:

אירוח שני לילות, חמישי עד שבת הכולל: סדנת פילאטיס, טעימות יין, סדנת שף, סדנת איפור, סדנת סטיילינג ומופעי מחווה מוזיקליים בכל ערב.

מחיר מבצע לזוג ל – 2 לילות ע"ב לינה וארוחת בוקר – 2380 ₪.

מחיר מבצע לזוג ל – 2 לילות ע"ב חצי פנסיון – 2740 ₪.

 

גליליון SNOW – חופשה זוגית באמצע השבוע

חופשה זוגית באמצע השבוע (א'-ד' + מוצ"ש ראשון) בתאריכים נבחרים.

כולל ארוחת בוקר, כולל כרטיסי כניסה לאתר החרמון (תלוי במצב השלג), כולל טעימות יין.

מחיר מבצע לזוג ללילה ע"ב לינה וארוחת בוקר – 990 ₪ במקום 1280 ₪.

מחיר מבצע לזוג ל – 2 לילות ע"ב חצי פנסיון – 2740 ₪.

גליליון נשי – חופשה נשית לחברות הכי טובות

באמצע השבוע בתאריכים נבחרים.

 

חבילה מפנקת לנשים הכוללת:

לינה בחדר דלאקס

ארוחת בוקר גלילילת

סדנת איפור מקצועי

טעימות יין בשעת השקיעה

סדנת סטיילינג

פילאטיס/ יוגה

11.1.22 הרצאה של שלי גפני במפגש אינטימי על יופי ואסתטיקה.

מחיר לאורחת בחדר זוגי ללילה – 530 ₪.

מחיר לאורחת בחדר לשלוש – 433 ₪ ללילה.

 לגיל השלישי יש במקום פסטיבלים יחודיים עם תוכן עשיר הכוללים הרצאות לצד הופעות של הרכבים מוסקליים.

 

תכירו את הכנאפה כעך של פרח רסלאן באגמון מרקט

הכנאפה כעכ היה מנת הכניסה של פרח ראסלן למאסטר שף , המשיך כדוכן פופ אפ, ועכשיו התקבע במשכן קבע באגמון מרקט, שוק האוכל הצפוני הצמוד למלון גליליון וסמוך לאגמון החולה. מדוברב כנאפה העשויה משכבת סולת עדינה ועשירה בסירופ סוכר ושכבת גבינה מותכת מעל. שתי השכבות הללו נכנסות לתוך כַּעַכְ, שלא סתם מזכיר את המילה העברית כַּעַךְ – בייגל. בקיצור – כנאפה בתוך בייגל!

300 Dpi
כעך עם כנאפה

מה קורה כשמשלבים את השניים? קודם כל, הכעכ מאזן את המתיקות של הכנאפה. ושנית, הוא מוסיף מרקם של התנגדות, הפוך מהעדינות הרכה של הכנאפה. כך נוצר הביס המושלם. קשוח ומאתגר מבחוץ, מתפנק ומתמסר מבפנים. הרוכלים בלבנון נוהגים להמתיק את הכאכ בסירופ סוכר לפני שמחדירים אליו הכנאפה. הסירופ מרכך את בצק הבייגל, והופך את הבייגל לסוג של דבר מתיקה בפני עצמו.

אגמון מרקט –צמוד למלון גליליון, כביש 90 (סמוך לאגמון החולה)

04-8377770

פתוח כל השבוע ראשון-שבת 9:00-22:00

300dpi
הכנאפה כעך של פרח רסלאן

לאכול את עליסה בארץ הפלאות 

wonderlandpatisserie, בניצוחה של השף קונדיטורית אושרת סולימני,הוא פטיסרי  קטן וקסום באגמון מרקט, שבה רוקחת הקונדיטורית אושרת סולימני קינוחים בהשראת הסיפור "עליסה בארץ הפלאות".

סולימני, שאחראית גם למנות האחרונות במלון גליליון יוצרת שלל קינוחים שחלקם מעוצבים בהשראת עליסה בארץ הפלאות, מקרונים ועוגות בעבודת יד. קולקציית הקינוחים מתחלפת פעם בחצי שנה , כשהטעמים והמרקמים מותאמים לעונות השנה ונבחרים בקפידה כל שיתאימו למבוגרים וגם לילדים. אהבנו במיוחד את מסיבת התה - קינוח מוס קוקוס, קרמו לימון וקוביות אננס מוקפצות בליים ובזיליקום,לב אדום - מקרון ענק במילוי מוס מסקרפונה וקרמו קסיס- דובדבן עם תותים טריים. מחירים:10-36 ₪

מסיבת התה של עליזה

מה לעשות בסביבה? 

בשאר ישוב, המרוחק כחצי שעה מהמלון ישנו  "מסע באיזי"  - שם תוכלו להנות מנהיגה עצמית. המקום נמצא בין עצי זית ומשמש, סמוך לבניאס ומול הטבע הפראי של רמת הגולן, החרמון ורכס רמים.

המתחם סמוך לכל מסלולי הטיול והאטרקציות של הגליל והגולן ואל המלונות ומתחמי האירוח הצפוניים. 

המסע עובר בתוך צמחיה ונוף מרהיב, מעל נחל הבניאס השוצף ובמעלה רמת הגולן, אל תוך הטבע הבתולי והפראי של האזור. בנקודת תצפית ייחודית יורדים מכלי הרכב ושומעים הסבר מפי מדריך מקומי על דרום לבנון, עמק החולה, צפון רמת הגולן והחרמון. בהמשך מגיעים אל נחל הבניאס, עוצרים על גדותיו ושותום תה צמחים.

הנסיעה מאד קלה ולא מאתגרת. מתאים לטיולי משפחות. הנהיגה מגיל 21 לבעלי רישיון נהיגה בתוקף

טיול ברכב עד חמישה אנשים מחיר-505 ₪ כולל מע"מ

טיול ברכב עד שלושה אנשים מחיר-440 ₪ כולל מע"מ