המלון שגרם לי להודות בטעות או למה אתם חייבים להגיע לים המלח

גייל זאבי ציבלין הגיעה לישרוטל נבו ים המלח כדי לטפל בפציעה ונשבתה בקסמו של אחד מפלאי העולם, שנמצא ממש מתחת לאף שלנו, במינוס 437 מטר מתחת לפני הים

מלון נבו ישרוטל ים המלח
מלון נבו ישרוטל ים המלח | צילום: יחצ ישרוטל

"את חייבת לנסוע לים המלח", הפצירה בי שוב ושוב הפיזיותרפיסטית שלי, "את לא מאמינה כמה טוב זה יעשה לך"!

שוכבת על מיטת הטיפולים, דמיינתי לי את המלונות הבינוניים של ים המלח, התור לבופה עם האוכל הממוחזר, את האוטובוסים הפורקים את ועדי העובדים ומה שלא הצלחתי לדמיין – זה את עצמי צפה בבריכת המלון מוקפת בחולים מבוגרים, שאולי הם מדבקים ואולי לא.

"אין מצב בעולם", אמרתי לה בזמן שהיא מייסרת אותי ומוסיפה: "אני לא מבינה אותך. מכל העולם אנשים מגיעים לפלא הזה שנמצא בישראל, שמוכח שעוזר בכל כך הרבה מובנים. מי המלח, המינרלים, האויר המדברי. למה לנו, הישראלים, הוא נראה מובן מאליו ואנחנו לא מנצלים אותו יותר?".

אז נכון, כאבי פציעה הביאו אותי לים המלח וגם נכון שהגעתי עם אפס ציפיות, אבל אני גם הראשונה לומר שטעיתי.

ים המלח
ים המלח - אנשים מכל העולם מגיעים לפלא שנמצא בישראל | צילום: יחצ ישרוטל

 

כתבות נוספות ב- Mood תיירות

 

מלון 'נבו' מקבוצת מלונות Isrotel Collection

מלון 'נבו' המעוצב, מקבוצת מלונות Isrotel Collection, נמצא במרחק הליכה מחוף ים-המלח, למרגלות ההרים ונחשב לאחד המלונות הכי טובים בים המלח ולא בכדי. הרמה הגבוהה של המלון באה לידי ביטוי כבר בפגישה עם צוות המלון. שי, מנהל המלון קיבל את פנינו, יחד עם ניקי מנהל מזון ומשקאות וקטי, שמטפלת ביחסי הציבור. כשהנהלת המלון נחמדה – זה משליך על כל הצוות ובאמת, מצאנו חווית שירות יוצאת דופן.

הסוויטה הממוקמת בקומה השישית שבה שהינו, הייתה עוצרת נשימה בנוף הנשקף מהמרפסת העצומה שלה, שם גם בילינו לא מעט בג'קוזי המצוחצח. היש כיף יותר מלשבת במים רותחים, באוויר הקריר, אל מול ים המלח, עם כוס יין ביד ומגש פירות מפנקים בצד?

נבו ישרוטל ים המלח
מלון מעוצב - נבו ישרוטל ים המלח | צילום: יחצ ישרוטל

 

מגוון בריכות ועיגולי מלח

ים המלח הוא ללא ספק אחת האטרקציות התיירותיות הייחודיות בארץ, המושכת מבקרים מכל העולם הודות לסגולות הרפואיות המיוחסות למלח ולבוץ המופקים ממנו. אורחי המלון נהנים מסגולות אלה בבריכות הגופרית במלון וב'ספא אספרי', המציע עשרות טיפולי גוף ויופי וכולל טיפולים טבעיים מים המלח. בשתי בריכות הגופרית (אחת מחוממת ל-37 מעלות ואחת ל-38 מעלות ) ניתן לשהות רק 20 דקות ביום. מומלץ לבוא עם בגד ים שפחות אכפת לכם ממנו בגלל ריח המים, שלא קל להיפטר ממנו.

מלבד הבריכות האלו, ישנה בריכת מי מלח פנימית, שממנה אפשר לשחות החוצה לבריכה חיצונית, שהינה חוויה מרגיעה. המים חמים, האויר קריר, והסתלבט היסטרי.

מלבד התענוג בלצוף בבריכות המלון הפנימיות בחורף, אפשר לצאת בקלות לטיילת ים המלח להליכות ולצילומים, איך לא, על הפטריות הצפות בבריכות ים המלח.

בריכת הגופרית במלון נבו - ישרוטל, ים המלח
בריכת הגופרית במלון נבו - ישרוטל, ים המלח | צילום: יחצ ישרוטל

פטריות ים המלח
פטריות ים המלח

 

יש בופה ויש מסעדת בשרים

לכל 296 חדרי המלון והסוויטות ישנה מרפסת ומרובן נשקף הנוף המרהיב של ים-המלח. עוד במלון: חדר כושר, סאונה וג'קוזי, מתחם סולריום על הגג, ומועדון 'ילדודס' לקטנטנים. אורחי קומות 7-9 גם נהנים מכניסה חופשית ל'טרקלין מואב", בו מוגשים כל היום אוכל קל ושתיה.

למי שסולד מבופה יש אפשרות לסעוד במסעדת הבשרים 'ראנץ' האוס', הממוקמת במלון, ומציעה לחובבי הבשר תפריט עשיר ובשר משובח, המגיע מנברסקה, ברמה של מסעדה תל אביבית טובה.

לגבי המחירים, כדאי לכם לבדוק היטב. לילה בסוף שבוע בחדר זוגי רגיל יכול לעלות לכם עם ארוחת בוקר כ-2100 שקל, אבל באמצע השבוע מצאנו את אותו החדר ב-690 שקל.

אגב, ישרוטל גנים, שנמצא אף הוא בים המלח, עבר שיפוץ נרחב והוא יפתח ממש בקרוב.

אתר מלון ישרוטל נבו

* גייל זאבי ציבלין הייתה אורחת מלון ישרוטל נבו, ים המלח