אווירת רטרו שלווה ומרגיעה בלב נהריה: הכירו את מלון הבוטיק 'קאזה' Casa

גישה נוחה בזכות תחנת רכבת צמודה, עיצוב ייחודי בסגנון רטרו, אווירה רגועה ושלוה, בריכה עם נוף מרהיב, בר על הגג וקירבה לאתרי תיירות בגליל המערבי. שחר לחם בילה לילה במלון הבוטיק קאזה CASA בנהריה וחזר מרוצה

מלון בוטיק קאזה בנהריה
מלון בוטיק קאזה בנהריה | צילום: רון אביב

בלב העיר נהריה, בין הקניון לנחל געתון, נמצא מלון 'קאזה' - מלון בוטיק המעוצב בסגנון רטרו, עם אוירה שלווה ומרגיעה.

המלון, שנפתח קצת לפני פרוץ הקורונה, שוכן במרכז העיר, ממש מעל תחנת הרכבת של נהריה ובכך מאפשר גישה נוחה לכל אורחיו, בין אם אלו המחפשים טיולים בערים כמו עכו וחיפה, או אלו שירצו לקפוץ בהליכה קצרה לקפה טוב בטיילת, למסעדה ולחוף הים של נהריה.

מלון CASA עוצב על ידי המעצב קרלוס ז'ובינו בסגנון וינטאג' ורטרו שייקח אתכם ישירות לאירופה הקלאסית של המאה הקודמת, לשנות ה-60' הקסומות והמרתקות, ביחד עם אווירה שלווה ומיוחדת של רוגע וחופש.

מלון קאזה נהריה
מלון בסגנון וינטאג' ורטרו | צילום: רון אביב

 

כתבות נוספות במדור mood

 

מיד כשנכנסים ללובי המלון מרגישים שהגעתם לתקופה אחרת, שבה הזמן עצר מלכת, וזוהי בדיוק התחושה שאנו רוצים בחופשה - הפסקה מהכל!

עיצובו הייחודי של המלון מתבטא החל מאנשי הצוות האדיבים והשירותיים הלבושים במדים תקופתיים, דרך הלובי המעוצב כסלון ביתי ועד המסדרונות והחללים של המלון עם טפטים של פעם בצבעי פסטל מרגיעים ותמונות קיר במחווה לגדולי הכוכבים בקולנוע ובמוזיקה וביניהם: בוב מארלי, טינה טרנר, פרנק סינטרה, אלביס פרסלי ואחרים.

מלון קאזה
תמונות של כוכבי עבר על הקירות | צילום: שחר לחם

 

המלון כולל 59 חדרים: סטודיו, סטודיו סופריור, סטודיו דה-לקס, סוויטה וסוויטת אביב.

כל אחד מהחדרים מעוצב בצורה ייחודית ושונה, עם סיפור של בית אחד, יחיד ומיוחד. המשרה אווירה של נחת ורוגע מהשניה הראשונה שפותחים את דלת החדר.

מלון קאזה נהריה
חדר במלון קאזה נהריה | צילום: שחר לחם

 

ומה באשר למתקני המלון השונים?

גולת הכותרת היא בריכת המלון - בריכה הממוקמת בקומה התשיעית של המלון, המשקיפה אל גבעות העיר נהריה וגבול לבנון ברקע מצד אחד ומצידה השני ניתן לראות את קו הים.

בריכת הרופ-טופ היא בהחלט ברמה גבוהה מעל הכל, תרתי משמע, המשרה אווירה יוקרתית וייחודית למלון.

הבריכה פעילה בכל עונות השנה ומתאימה גם לימי החורף הקרים היות ומתחם הבריכה מאפשר סגירה הרמטית עם גגון אלקטרוני המונע כניסת קור וגשמים ומי הבריכה מחוממים ונעימים. המקום המושלם למי שמחפש חופשת חורף חמימה ומפנקת.

ספא המלון מציע טיפולי ספא מגוונים ומפנקים. אנו בחרנו בעיסוי שוודי נעים ומרגיע.

מלבד שירותי הספא, ניתן ליהנות גם מחדר סאונה יבשה לוהט וחדר כושר גדול הממוקם אף הוא בקומה גבוהה ומאפשר להתאמן או לרוץ כשמולכם שקיעה מדהימה.

בריכת המלון
בריכת המלון | צילום: שחר לחם
בריכת המלון קאזה
בריכת המלון | צילום: רון אביב

 

הצד הקולינרי

בערב שבת חיכה לנו שולחן ערוך עם מגוון סלטים, יין וחלות טריות בעודן חמות. למנה ראשונה הוגש סלמון אפוי בשמן זית, לעיקריות הוגשו פרגית ואנטריקוט עסיסיים ולבסוף מגוון של קינוחים מתוקים ומפנקים שאי אפשר היה לפספס, גם לא אלו סופרי קלוריות שבנינו.

עם עלות הבוקר, קמנו לארוחת בוקר שבת בוטיקית, שכללה מגוון סלטים, גבינות ומאפים טריים ומיד אחר כך יצאנו ליום גדוש טיולים ואטרקציות הנגישים בזכות הלוקיישן המרכזי של המלון.

ארוחת הבוקר במלון קאזה
ארוחת הבוקר במלון קאזה | צילום: שחר לחם

המלון כולל גם את לה ויסטה בר, הבר הכי גבוה בעיר ,הממוקם על גג המלון ואת בר הספרייה, הממוקם בלובי המלון ומציע מבחר פינות ישיבה מפנקות לקריאה תוך כדי לגימת קוקטייל.

לה ויסטה בר
לה ויסטה בר | צילום: רון אביב

 

מה בסביבה?

ביקור ושיטוט בין הנקרות המרהיבות שמציע אתר ראש הנקרה, מיד עם הירידה ברכבלים: חוויה ייחודית ופלא טבע. כמה יפה הוא הים הכחול והגלים המתנפצים על סלעי הצוק הלבנים.

בנוסף, במרחק נסיעה קצר, ניתן ליהנות מסלול אל מערת הקשת, שאיננה מערה של ממש, אלא קשת ענקית תלויה, ותחתיה תהום, דרכה תוכלו לצפות בנוף היפיפה של הגליל המערבי המשלב הרים וים.

ראש הנקרה
ראש הנקרה | צילום: שחר לחם
מערת קשת
מערת קשת | צילום: שחר לחם

לאחר מכן, ניתן להמשיך לחוף אכזיב או חוף בצת - החופים היפים במדינה; מי התכלת בשילוב סלעי ראש הנקרה ברקע, מים צלולים וחופים נקיים ושקטים.

את הערב ניתן לסיים עם השקיעות היפות של עכו בין העתיקות וליהנות מארוחת ערב טעימה ועשירה על הצוק, במסעדת 'דוניאנא'. 

אם אתם מגיעים בשישי בבוקר או בכל יום אחר באמצע השבוע, ניתן לפתוח את היום ב 'קורון פטיסרי', מאפייה ובית קפה אשר מציע מגוון עצום של מאפים, מתוקים וקינוחים שקשה לעמוד בפניהם.

חוף אכזיב
חוף אכזיב | צילום: שחר לחם
'קורון פטיסרי',
'קורון פטיסרי', | צילום: שחר לחם

 

בשורה התחתונה

הגליל המערבי מציע אווירה קסומה וייחודית שאין בהרבה מקומות בישראל. אז אם אתם מחפשים להתנתק לסוף שבוע קצר או לקחת הפסקה דווקא בתחילת או אמצע השבוע ואתם מחפשים את הרוגע, השלווה ופינוקים ברמה הכי גבוהה - אין ספק כי מלון 'קאזה' Casa הוא הבחירה הנכונה לחופשה, לזוגות, לכל המשפחה, ואף לנסיעה עסקית.

כתובת: שדרות הגעתון 1נהריה

* שחר לחם היה אורח של קאזה' Casa מלון בוטיק

מלון קאזה נהריה
חוויה נעימה ורגועה במלון קאזה | צילום: שחר לחם