קטיף מנגו, פסטיבל הדבש ויריד לכל המשפחה: מה עושים בסופ"ש?

זה הזמן לקחת פסק זמן ולצאת לבלות עם הילדים או בלעדיהם. הנה הרשימה השווה של הוויקאנד

זמן צפייה: 00:50

יקב רמת הגולן: חגיגות בציר 2017

יקב רמת הגולן חוגג את שיאו של הבציר עם הופעה של להקת A-WA בשיתוף DJ SHTUBY , ולאחר מכן מסיבת טבע בניצוחו של DJ TOMER MOSKO. המבלים יוזמנו ליהנות מכוס יין מלאה במיטב יינות יקב רמת הגולן ומבשרים איכותיים של "הטריילר"- שף יוסי שרף – דוכן גריל מעושן. בין המנות שיוכנו במקום יהיו כריך בריסקט מעושן, תפוח אדמה במדורה ממולא בראגו ופטריות וגם מתוקים לנשמה. טווח המחירים של המנות ינוע בין 15-35 שקל.

איפה: כרם גשור, יקב רמת הגולן I מתי: חמישי, 7.9 בשעה 21:00 I כמה: כניסה ושתייה חופשית כל הערב 85 שקל, הסעות מיוחדות ממרכז הארץ (תל אביב / ירושלים/ חיפה) במחיר כולל של נסיעה ומסיבה ב- 130 שקל (בנוסף יופעלו לטובת המסיבה קווי לילה בישובי עמק הירדן ודרום הגולן).

יין, מנות גורמה במחיר לכל כיס ומגוון הופעות. מסיבת בציר, יקב רמת הגולן | צילום: עדי פרץ

פסטיבל הדבש

פסטיבל הדבש שפותחת מועצת הדבש עם בוא השנה החדשה יחל ב- 7 בספטמבר ויימשך עד 23 בספטמבר, במרכזי המבקרים במכוורות ברחבי הארץ, עם פעילויות מרתקות להכרת עולם הדבורה והדבש- כיצד יוצרת הדבורה את הדבש? למה הדבש בריא? מדוע יש רק מלכה אחת בכוורת? מדוע ללא הדבורים לא יהיה לנו מזון? לאן נעלמות הדבורים? ועוד.

בפסטיבל ייהנו המבקרים ממפגש עם דבוראים, צפייה בדבורים העמלות ובמלכת הדבורים בכוורת זכוכית, ביקור במכון רדיית דבש, סרטון על חיי הדבורים, סדנאות יצירה לילדים בנושא דבורים עם מוצרי המכוורת, טעימות ממגוון סוגי דבש הישר מהמקור, תחפושות, חידונים, אפיית עוגות דבש ועוד.

איפה: מכוורת דבורת התבור, שדמות דבורה I מתי: עד ה-23 לספטמבר, 9:00-17:00 I כמה: מחיר הסיור: 39 שקל למבוגר, 49 שקל לילד

יריד חבל מודיעין

רגע לפני ראש השנה, יתקיים יריד תוצרת חבל מודיעין המסורתי המציע מגוון מתנות לחג מתוצרת מקומית. היריד שיתקיים במועדון התרבות בישוב כפר טרומן יארח למעלה מ- 30 מציגים בהם חקלאים, יצרנים, אופים והאמנים המובילים של חבל מודיעין. ביריד ניתן יהיה למצוא תוצרת מקומית במחירים מיוחדים ומגוון רעיונות מקוריים למתנות חג בעבודת יד. השנה, יציעו משתתפי היריד מבחר של מתנות בעלות נגישה לכל כיס - עד 50 שקל, בנוסף לשאר המתנות והמוצרים ביריד.

בין המציגים ביריד: דוכני תוצרת קולינרית מקומית בהם: ירקות ופירות מחקלאי וגידולי האזור, לחמי מחמצת ופוקאצ'ות של בית הלחם, עוגיות ועוגות טבעוניות מתנות ייחודיות בעבודת יד וכן בגדי מעצבים ושמלות לחג מהסטודיו של עמליה, כריות מעוצבות, פופים ופינות ישיבה, תיקי עור מעוצבים ועוד.

לצד דוכני המכירה תתקיים פעילות יצירה לילדים - יצירה אישית בחמרן עם אמנית החבל נטע מעטוף. בנוסף יתקיימו סדנאות למבוגרים – סדנת שיאצו עם המטפלת רוני זהבי עוז וצילום אישי בסטודיו ייחודי שיוקם ביריד עם אמן הצילום אלדד מאסטרו. הסדנאות ללא תשלום אך בהרשמה מראש באתר עמותת תיירות חבל מודיעין.

איפה: מועדון התרבות, מושב כפר טרומן I מתי: יום שישי 8.9, 9:00-14:00 I כמה: כניסה חופשית

חקלאים, יוצרים, אופים והאמנים המובילים של חבל מודיעין ביריד מיוחד לכל המשפחה לכבוד החג | צילום: שלומית בכר

ירושלים: פסטיבל מקודשת 2017

"מקודשת 2017" הוא כינוי לפסטיבל שימשך עד ה-15 לספטמבר,  ויכלול מגוון אירעי תרבות ברחבי העיר. במשך שלושה שבועות יערכו אירועים שונים בחינם או בתשלום מתחום המוזיקה, הפרפורמנס, השירה, האמנות והמיצג. הפסטיבל, בניהולה של נעמי בלוך פורטיס ואיתי מאטונר. בין האמנים שיופיעו יהיו דיקלה, לונא אבו נאסר, שי צברי, מוחמד מוגרבי ועוד. בנוסף, יתארחו על הבמה המרכזית במגדל דוד: אביתר בנאי במופע שקיעה, דודו טסה במופע זריחה, הצמד סליי & רובי מג'מייקה בערב הרגאיי המסורתי ואסתר רדא, מרינה מקסימליאן, יעל דקלבאום וחיירה עראבי (מאלי) בחגיגת הנעילה.

איפה: ירושלים I מתי:  עד ה-15.9 I כמה: בהתאם למופע

רמות השבים: קטיף מנגו

קטיף המנגו במושב רמות השבים הסמוך להוד השרון החל, ואתם מוזמנים. יש להביא שקיות או תיקי בד. במקום יש גם של דבש מהכוורות של אבי פארן (דבש, אבוקדו ועוד).

איפה: משה שרת 44 רמות השביםI מתי: שישי-שבת, 9:00 עד השקיעה I כמה: 8 שקלים לק"ג מנגו, התשלום במזומן. לפרטים 0505206434

החופשות החמות של החגים עכשיו אצלנו בפייסבוק