חדש! משחק ניווט ממונע ברכבי גולף בפארק הירקון

משחק חדש שהושק השבוע בתל אביב ייקח אתכם לנסיעה ברכבי גולף חשמליים ברחבי פארק גני יהושוע, במהלכה תגיעו אל פינות חמד נסתרות בפארק. המשחק כולל מענה על שלל חידות על ההיסטוריה של הפארק ושל תל אביב ומשימות מהנות לכל המשפחה

Denkpu
להכיר את ההיסטוריה של תל אביב במשחק ממונע ומהנה | צילום: נדב כפיר

הכל יותר כיף כשעושים אותו על גבי רכבים חשמליים.

את זה הבינה כבר מזמן חברת ‘trippy’, החברה הגדולה והוותיקה בישראל להשכרת רכבי גולף, שיוצאת כעת במשחק חדש נסיעת מבחן.

במשחק החדש עולים על הרכבים, ובעזרת מפה מנווטים לשלל פינות חמד נסתרות ברחבי פארק גני יהושוע, כמו פארק הסלעים, הגן הבוטני, אתר שבע טחנות ועוד. בכל אחת מן התחנות עונים על חידות בנוגע לפארק, לת"א ולארץ ישראל. חלק מהתשובות מצריכות ידע כללי, ואת התשובה לאחרות תמצאו בנקודה אליה לקחה אתכם החידה.

19uxke
לנווט בפארק עם אפליקציה ייעודית

כל המשחק מתקיים באמצעות אפליקציה, שתגיד בדיוק לאיזה נקודה צריכים לנסוע, ותיתן את השאלות שתצטרכו לפתור.

איזה סוג תפוזים גדלים בפארק? אילו גשרים עוברים מעל הירקון? וכמה חברים היו בשלישיית גשר הירקון? (זהירות, שאלה מכשילה) הן רק כמה דוגמאות לשאלות שתקבלו במהלך המשחק.

בנוסף, קיימת גם גרסה למשחק, מותאמת יותר למשפחות עם ילדים. "נסיעת מבחן קידס" מתאים לילדים מגיל יסודי, והחידות בו הן ברמת קושי מותאמת גם עבורם.

שני המשחקים כוללים גם משימות צילום משעשעות של המשתתפים ובסוף הפעילות נשלחת מזכרת מדליקה לשחקנים - וידאו קליפ ערוך הכולל את כל התמונות שנאספו מהפעילויות.

בסיום מקבלים את תוצאת המשחק, המשלבת את הזמן שלקח לסיים, בתוספת של 2 דקות "קנס" על כל תשובה לא נכונה. בכל סוף חודש  יתפרסמו התוצאות של כל הקבוצות שהשתתפו.

מי יקח את המקום הראשון?

5smcmx

מחיר: 360 ₪ לרכב של 4 נוסעים, 540 ₪ לרכב של 6 נוסעים.

משך הפעילות כשעתיים.

ניתן גם לבצע התאמה אישית של תוכן ולהוסיף משימות וחידות אודות המשתתפים. בר מצווה, יום הולדת, אירוע חברה וכדומה. ההתאמה תשלב תוכן מותאם אישית כולל תחקיר מעמיק, איסוף מידע ותמונות ושילוב חידות משעשעות וקורטוב הומור שרק המשתתפים באותו אירוע יבינו.

"נסיעת מבחן" מבית trippy. ליצירת קשר: https://trippy.org.il/