EILAT FREE - פעילויות חינמיות באילת לקיץ הקרוב

סיורים, חתירה בסאפ, הופעות, מסיבת אוזניות ואפילו יוגה על החוף: במהלך החודשים הקרובים המבקרים באילת יוכלו ליהנות מתוכן מגוון באזורי התיירות ובעיר - ללא עלות. הנה מה שמחכה לכם בעיר

Yhrnam

בין הפעילויות שיתקיימו במסגרת אירועי EILAT FREE, שימשכו עד לסוף חודש אוקטובר, יתקיימו סיור דנסינג- סיור תיאטרלי-מוסיקלי בטיילת אילת, הבנוי כמסיבת אזניות ניידת. את הסיור יפעיל תיאטרון אלעד שיצעיד את הקהל ואת הטיילת כולה !בימי חמישי יעלו DJ's מקומיים לשמח ולהרקיד את הקהל, בימי שישי תתקיים קבלת שבת בחוף הדקל, ולאורך השבוע יתקיימו סיורים מודרכים בפארק הצפרות, מופעי אקרובטיקה אווירית, מופעים צבעוניים של המזרקה המוזיקלית בעיר, ביקורים בגלריה לאומנות ועוד.

1xtjip
מסיבת רחוב בטיילת אילת

סאפ, יוגה והליכה מודרכת במים

את שעות הבוקר הנעימות ובבריזת השקיעה אפשר להעביר בשיעור יוגה על קו המים, ובאופן כללי מומלץ לשלב כמה שיותר פעילויות מים, כמו שיעור חתירה בסאפ, הליכה מודרכת במים - חוויה ספורטיבית המשלבת עבודה מנטלית וחיזוק גופני בהנחיית אסף זונדר או שעשועי מים לילדים

סיור פרח השכונות

אופציה נוספת וחינמית היא להצטרף לסדרת סיורים מודרכים שמציע תאגיד התיירות אילת, בהם סיור קולינרי במסעדות המקומיות בשכונות העיר, סיור אמנות מקומית מלא בהפתעות ועוד.

התוספת החדשה לסדרת הסיורים הזו היא "פרח השכונות" - סיור בשכונת יעלים הוותיקה, דרכו מוצגת אילת שלא ממעוף הציפור או ממרפסת הסוויטה בבית המלון, סיור המאפשר להכיר את אילת האמיתית, אנשיה וקסמה. 

5yotcl
סיור פרח השכונות

הסיור, בהדרכתה של יועצת התוכן יעל לרנר, הוא פרי חודשים ארוכים בהם היא כיתתה רגליה בשכונה, ביצעה תחקירי עומק והיכרות עם מרקמי החיים העמוקים ומרתקים בשכונה הוותיקה והראשונה באילת-שכונה א׳.

ומה יש בו? סיפורים ואנקדוטות מפיה של ימנה, הדוורית הוותיקה באילת, ביקור במסעדה המיתולוגית שהייתה נחלתם של שועי הארץ והעולם, שבמהלך התחקיר עליה התגלה אוצר- ספר זכרונות שעליו חתומים הרבה שמות מוכרים. מפגש מרגש ופורץ דרך עם ג'נט, תושבת השכונה שהגיעה מאריתראה, שבו מקבלים הזדמנות להכיר את התרבות ממנה באה, את אהבתה לעיר וגם הקשיים שהיא חווה כמי שנחשבת לחסרת מעמד, סיפורים עסיסיים על מועדון הלילה, בית החולים הראשון בעיר, ביקור בחצר אמנים של מנשה וטליה וסיום בהצגה אתנית קצרה ומשעשעת שמספרת את סיפורה של אילת בתחילת דרכה.  

בכל המקומות נהנים הבאים מקבלת פנים חמה וכיבוד למשתתפי הסיור כמיטב המסורת האילתית!

 

EILAT FREE - כל הפעילויות ללא עלות, עד לסוף חודש אוקטובר. חלק מן הפעילויות בהרשמה מראש באתר