זה הזמן להדרים: פעילויות לכל המשפחה באילת והסביבה

התקופה הקרובה היא הזדמנות נהדרת לטייל, לפרגן לעסקים ישראלים, וליהנות מפעילויות נפלאות המוצעות באילת והסביבה ולהוסיף חוויות (ועוד רובן בחינם!), הנה כמה הצעות שישכנעו אתכם לקחת חופשה בדרום הארץ

3yecfu
פסטיבל תיאטרון רחוב באילת | צילום: מאיה כהן

בואו לאילת, לאילת!

101 חוויות באילת

אילת חוזרת לפעול במלוא המרץ עם שלל פעילויות במהלך חודשי מרץ- אפריל, בתאגיד התיירות אילת הכינו למבקרים בעיר לא פחות מ-101 חוויות שונות - עשרות פעילויות מדי יום. וכדי שיהיה גם נוח לכיס – כל הפעילויות הן ללא תשלום! החוויות הותאמו במיוחד לימים אלה, כך מצד אחד יתנו תעסוקה לקהל המקומי, שרבים ממנו החלו לנצל את הכישורים שלהם בדרכים שונות ממה שהיו רגילים לפני פרוץ הקורונה, ומן הצד השני יעניק למבקרים מגוון עצום של תוכן, בקבוצות קטנות, בטוחות ומהנות למפגשים אינטימיים של תיירות וקהילה. 

הספורטיביים יוכלו להצטרף לריצה מודרכת לאורך מסלול של 5 ק"מ ברחבי העיר, לקחת חלק בסדנאות היפ הופ או קפאורה לכל המשפחה או להירגע עם תרגולי יוגה ופילאטיס מול הים. מי שיהיה מעוניין לפתח את הצד האמנותי שבו, יוכל לעשות זאת בסדנאות צילום או עריכה בסמארטפונים, רישום בפחם, משחקי אימפרוביזציה, סדנת סריגה או סיור אמנות מקומית מודרך. חובבי הטבע יוכלו לצאת אל  סיורי עששיות בפארק הצפרות המחודש, או לצאת לטיולים מודרכים במדבר. ומי שרק רוצים לחוות קצת תרבות חיה, במקום דרך הזום, יוכלו להגיע לצפות במופעי תיאטרון רחוב, אמני אש ואקרובטיקה ואפילו סיור אוזניות קצבי ברחבי העיר ובטיילת שיזם תיאטרון אלעד! 

למידע והרשמה ל 101 החוויות באילת היכנסו לאתר תיירות אילת: https://eilat.city/public-activities-lp

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב - 12-13 במרץ 2021, 11:00-15:00

הפסטיבל חוזר עם שלל דמויות צבעוניות ועשרות אמני רחוב, להטוטנים, רקדנים, ליצנים ועוד שלל פעילויות מרהיבות לכל המשפחה, שיציפו את הטיילת בעיר וישמחו וידהימו את המבקרים בסופ"ש הבא,  12-13 במרץ 2021, 11:00-15:00. .תאגיד התיירות העירוני של אילת מקיים זו השנה התשיעית את הפסטיבל, ובמשך יומיים יביא אל הרחוב את הכישרונות הגדולים והצבעוניים ביותר: מופע אקרובטיקה אווירית, מתנפחי ענק, פסלים חיים ודמויות פנטסטיות, שיפעילו את ההולכים בטיילת בשירה ובריקודים.

כל אירועי הפס

3yecfu
פסטיבל תיאטרון רחוב באילת | צילום: מאיה כהן

טיבל יתקיימו באוויר הפתוח, ותחת הנחיות משרד הבריאות. הכניסה ללא תשלום.

 

תערוכת הלגו "ממלכת הדינוזאורים"

תערוכה נוספת שכדאי לבקר בה בעיר היא תערוכת הלגו "ממלכת הדינוזאורים" – שנפתחה ביום רביעי, 24/2/2021  ותימשך עד לסוף חודש מאי.

זוהי תערוכת הדינוזאורים הפופולארית בעולם שמורכבת מעשרה מיליון קוביות לגו המקימות את הדינוזאורים לתחייה בגודל מלא. התערוכה מציגה למעלה מחמישים מיצגי דינוזאורים שונים בחלל שיעוצב כיער טרופי כשברקע פס קול מקורי המדמה חווית ג'ונגל חלומית. בנוסף לתערוכה הבינלאומית הוקמו בטרמינל עשרה מתחמים שונים שישולבו בהם כל מותגי לגו המוכרים והאהובים: לגו נינג'אגו, לגו חברות, לגו מלחמת הכוכבים, לגו סיטי, לגו ארכיטקטורה, לגו מיינקראפט, לגו דופלו, קולנוע בלעדי עם סדרות לגו האהובות, מתחם משחקי אקס-בוקס, סימולטרים לילדים סביב עולם הלגו ועוד המון מתחמים מושקעים לכל המשפחה!  ושימו לב הורים, גם לקטנטנים שבחבורה הוקם אזור לגו מיוחד המותאם במיוחד לפעוטות.

התערוכה מתקיימת תחת הקפדה על הוראות התו הסגול- מדידת חום גוף בכניסה, חבישת מסיכה, הרשמה בטופס נוכחות בכניסה למתחם, שמירת מרחק של 2 מטר בין אחד לשני. לרווחת המבקרים, הוצבו ברחבי המתחם עמדות לחיטוי הידיים. התערוכה ממוקמת במתחם הטרמינל ( שדה התעופה הישן באילת), מתחם מקורה, מקורה, מוזג עם חניה בשפע ונפרסת על פני כ5000 מ"ר. 

יש להזמין מקומות מראש.

מתי, כמה ולמה?

ימים א'-ה' : 11:00-20:00 (כניסה אחרונה ב 19:00)

יום ו' וערבי חג : 11:00-18:00 (כניסה אחרונה ב 17:00)

יום שבת : 11:00-20:00 (כניסה אחרונה ב 19:00)

מחיר מלא: 139 ₪ 

מכירה מוקדמת: 109 ₪
הטבות מיוחדות לתושבי אילת  ולאורחי רשת מלונות ישרוטל. הטבה נוספות בכל וועדי העובדים, חברות אשראי ומועדוני הלקוחות

כרטיסים בהזמנה מראש בלבד! באיוונטים – 9066*    או באתר התערוכה  https://www.dino2020.co.il/

. Kg
דיזנואור סגול כולו מלגו | צילום: לירון מילוא

תערוכת TERMINAL CHEPTER

ולקינוח, כן אנחנו עדיין בעיר הדרומית, כדאי לבקר גם בתערוכת TERMINAL CHEPTER בטרמינל הישן באילת, תערוכה מופלאה שיצרו מרינה פוזנר ושי פיטובסקי, מנהלו האמנותי של תיאטרון אלעד בשיתוף תאגיד תיירות אילת ועיריית אילת. בתערוכה תוזמנו לצאת למסע של אומנות עכשווית בטרמינל הישן של אילת. בתערוכה מוצגות עבודותיהם של 30 אמנים  מובילים מתחומים שונים- מיצב, וידאו, סאונד, ניו מדיה, אינטראקציה, צילום ועוד תחת הנושא של מסע, טרמינל ונדודים. העבודות הן בהשראת הפרויקט הבינלאומי one voice מיזם אמנות גלובלי שהוקם בתחילת תקופת הקורונה ומטרתו הייתה להאיר אזורים נחשלים בעולם ולקדם ערכים חברתיים של אהבה, הערכה, חוסן, הזדהות ושוויון באמצעות מיזמי אמנות ותרבות.

התערוכה פתוחה בימים ב'-ה' 16:00-22:00, ו' 10:00-14:00, ש' 10:00-16:00 ופועלת על פי הנחיות התו הסגול. יש להירשם מראש.

להרשמה לתערוכה: https://eilat.city/event/18625

Img 8418
הטרמינל הישן לובש צורה חדשה

סיור אמנות ואמנים באילת

סיור הנערך בתמיכת תאגיד תיירות אילת ועיריית אילת ובהנחיית יעל לרנר המזמין את המבקרים להכיר את ״ אילת האמיתית״, ולא אילת רק של בתי המלון. בסיור מפגשים עם אמנים, אנשים וסיפורים מופלאים ומעוררי השראה. הסיור מתחיל ברחבת מוזיאון אילת ובגלריית האמנים בעלת הנוף הכי קסום בארץ, נמשך בהיכרות ומפגש עם שני אמנים נפלאים, אחד מהם הציג את יצירותיו בבניין האו״ם, נמשך בטעימות יין במתחם יין, תרבות וקולינריה יפהפה ומסתיים בתערוכת האמנות בטרמינל, שבה מוצגות יצירותיהם של 30 אמנים מרחבי הארץ, 9 מהם מאילת! הסיור נעשה בתמיכת ובמימון תאגיד התיירות באילת ועיריית אילת וזוהי הזדמנות מדהימה להכיר את אילת האמיתית שמחוץ לבתי המלון דרך עיניה של מישהי שעברה לאיזור מתל אביב לפני שנתיים וחצי! הסיור מתנהל בהתאם להנחיות התו הסגול. איפה? נפגשים ברחבת מוזיאון אילת עירי בימי שלישי בשעות 9:00-12:00 או בימי חמישי מ 17:00-20:00, משך הסיור: כשלוש שעות. כמה עולה? הסיור אינו כרוך בעלות, אך כרוך בהרשמה מראש. הרשמה לסיור:  https://eilat.city/public-activities

Snuzaj
סיור אמנות באילת | צילום: ליאור אבולעפיה

״מהחממה לצלחת״ חגיגה חקלאית בערבה התיכונה!

תיירות ערבה תיכונה מזמינה אתכם  לחגיגת ״מהחממה לצלחת'״ חווית קטיף ובישול בחממות חקלאי הערבה התיכונה, שתתקיים לאורך שני סופי שבוע- 4-6.3.2021 ו- 11-13.3.2021, במושבי הערבה התיכונה. משפחות, ילדים ופודיז' ייהנו מסיורים חקלאיים, קטיף עצמי של ירקות טריים בחממות ובישול עם התוצרת  שנקטפה זה עתה, בהדרכת שפים, ביניהם: הזוג נדב ודניאל, השף ינון בארי, השף יריב איתני, חקלאים ובשלנים מהערבה התיכונה, ממש בלב החממה. ולמי שלא ירצה לעזור את האיזור המקסים, במיוחד בעונה זו, יוכל ללון בפארק ספיר המציע לינת שטח בחממית שהוקמה במיוחד לאורחי האירועים. בימי שישי תתקיים לצד החממות מכירה של מטעמים קולינריים בפודטראקים, עם מוסיקה ואווירה שמחה. עלות לינה בפארק ספיר- 180 ₪ למשפחה.

יש לשריין הזמנות ומקום לינה מראש. מספר המשתתפים מוגבל בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

מידע על אירועי 'מהחממה לצלחת'- https://www.hashomer.org.il/agritourism/

להזמנות- 052-4260798

לפרטים נוספים- אתר תיירות ערבה- https://goarava.co.il/

Rva
לבשל את מה שקוטפים

Lij
טעים ומזין! | צילום: רונית אלעזרי

יעל לרנר היא עיתונאית, יועצת לפיתוח תיירות, יוצרת תוכן וסיורי תיירות,  מחברת הספר "רגעים קטנים" בהוצאת כתר.
אתר רגעים קטנים  https://www.yaellernerturism.
מוזמנים להצטרף לקהילת רגעים קטנים בפייסבוק