מירוצריף: סוכות חוויתי בצריף בן גוריון

סיבה טובה להדרים בסוכות לשדה בוקר: בצריף בן-גוריון מחכות לכם ולמשפחה שלל פעילויות וסיורים, אפילו עם אפליקציה ייעודית

Xrworl

צריף בן-גוריון ואפליקציית "יש לאן" מזמינים את המטיילים בחג סוכות הקרוב למֵרוֹצריף - משחק ניווט ברחבי הנגב בעקבות חזונו של בן-גוריון.

בן-גוריון ראה בנגב את חוד החנית של העשייה הישראלית, ובעזרת אפליקציה ייעודית ואביזרים שיסייעו להם בפתרון, ישתתפו המבקרים במשחק ניווט מרתק, יפתרו חידות, יעברו בין תחנות, יבצעו משימות ולבסוף יבדקו ויחליטו עד כמה חזונו של בן-גוריון התגשם בנגב ומהם האתגרים שעוד נותרו להגשמת החזון. בסיום המסלול יקבלו המשתתפים מזכרת קטנה עם תמונות אותן יצלמו במהלך המרוץ.

משחק הניווט, אשר יימשך כשעתיים, יצא מצריף בן-גוריון בקיבוץ שדה בוקר לשלוש נקודות סיום שונות – מצפה רמון, מצפה רביבים ופתחת ניצנה.

Qtfizl

במהלך החג, יופעל גם פארק החלוציות בו יתנסו המבקרים במעט מן האתגרים, הפיזיים, הקבוצתיים והמחשבתיים, איתם התמודדו החלוצים והמנהיגים לפני קום המדינה. כל תחנה בדרך תגרום למשתתפים לחוש חלוצים גם בימינו ולתת לכל אחד את התחושה שהוא יכול לשנות ולהשפיע. הפארק מורכב  ממשימות מאתגרות, חווייתיות ומגבשות למשפחות, אשר משלבות שיתוף פעולה, התמדה ונחישות.

 

בתאריכים 22,23 ו-26 לספטמבר יתקיימו הפעלות לכל המשפחה - סוכה גדולה, אותה יקשטו המבקרים בקישוטי חג שיכינו במקום וימלאו בברכות לכבוד יום הולדתו ה-135 של בן-גוריון. בנוסף, יחולקו דפי פעילות לילדים ונוער ויהיו גם משחקי ענק של פעם,  כיסאות מוזיקליים, כף בפה עם כדורי פינג פונג ועוד, אשר יופעלו בחצר הצריף. המבקרים בסוכות ייהנו גם מסיורים מודרכים מרתקים להשלמת החוויה, שיתקיימו פעמיים ביום.

 

סוכות בצריף בן-גוריון

ימים שלישי עד שלישי 21-28.9, ט"ז- כ"ב בתשרי תשפ"ב

שעות פעילות הצריף 8:30-17:00

דמי כניסה לצריף בן-גוריון: 15 ₪ לילד (5-18) ו-20 ₪ למבוגר

סיורים מודרכים יתקיימו בשעות 9:00 ו- 15:30 במהלך החג (בתוספת תשלום)

מחיר ערכת ניווט למשפחה ברכב אחד – 60 שקלים.

מחיר הכניסה לפארק החלוציות – 30 ₪ לילד, 40 ₪ למבוגר