גרפיטי סטריט באילת: להכיר את העיר דרך אמנות הרחוב

בתחילת מאי אילת הולכת להתעורר: מגרש חניות נטוש בעיר יקבל חיים חדשים וצבעוניים בזכות אמני גרפיטי ידועים שיגיעו להעיר אותו, יחד עם פסלים חיים, רקדני ברייקדאנס ומוזיקה חיה. הכניסה חופשית

Hajl G
רחוב שפיפון אילת, הכניסה חופשית | צילום: צייר גרפיטי: OREZ

כולם מכירים את הטיילת והחופים של אילת, אבל בעיר התיירות הדרומית יש עוד הרבה מה לראות, ודרך טובה לעשות זאת היא דרך אומנות הרחוב השמחה והצבעונית.

בתאריכים 4-6 במאי, רחוב שפיפון, הנמצא באחת השכונות הוותיקות באילת, יהפוך להיות המקום הכי חם בעיר, עם אירוע Graffiti Street. חניון נטוש הנמצא במקום יקבל בימי האירוע חיים חדשים, כאשר אמני גרפיטי מובילים מרחבי הארץ, שנבחרו להנציח את אומנותם על גבי קירות העיר, יגיעו לאתר ויצבעו אותו מחדש עם שלל ציורים ואומנות רחוב מרהיבה.

Vznwdz
יש מה לעשות באילת גם מחוץ לטיילת. ציור: אנה קוגן

בין האמנים באירוע ישתתף גם אבי טל, הידוע בשם SPINE B7, אשר נכנס לאחרונה אל ספר השיאים של גינס, בקטגוריה של ציור הספריי הגדול בעולם שנעשה על ידי אמן אחד (2038 מטרים רבועים). אמן נוסף שייקח חלק הוא הוא נתן (סברס), מאמני הקעקועים הידועים בארץ. 

1 Hglv

קרדיט גרפיטי: erezoo & zivnik

המבקרים יוכלו ליהנות גם מרקדני ברייקדאנס שילהיבו את הקהל עם מופעים קצביים, ואף יציעו סדנאות התנסות למי שירצה ללמוד, פסלים חיים יתעוררו לחיים, ההרכב המוזיקלי של "איש התות האגדי" יגיע אחרי רצף הופעות בחו"ל ולמי שירצה לתרום גם את חלקו ביצירת האומנות האורבנית, יוכל לעשות זאת בקירות הדרכה שיוצבו במקום, תחת כיוון והדרכה של אמני גרפיטי מקצועיים.

האירוע מתקיים כחלק מתהליך התחדשות עירונית שמקדמת העיר ומציע הצצה לשכונות העיר הוותיקות בהן חיה ונושמת הווית העיר אילת. הוא משלב אמנים וקהילה ומהווה מפגש תרבותי שנתי קבוע לאמנים, לתושבי אילת ולמבקרים בה.

 

Graffiti Street בתאריכים 4-6 במאי, בין השעות 16:00-19:00, ברחוב שפיפון באילת

הכניסה חופשית!

פרטים נוספים באתר: www.redseaeilat.co.il  או בעמוד הפייסבוק: אילתים אוהבים לארח