חודש שמח במועצת גזר: פסטיבל חוויה בכרם השביעי יוצא לדרך

פסטיבל חוויה בכרם במועצה אזורית גזר נפתח בפעם השביעית ומקבל השנה טוויסט" הוא יתפרס לראשונה על פני חודש ימים, עם שלל פעילויות, סדנאות, סיורים ואירועי בוטיק אינטימיים. זה מה שמצפה לכם שם

Rt Bjr19 1887

'פסטיבל חוויה בכרם', אירוע הדגל של מועצה אזורית גזר, מקבל השנה "טוויסט" ויתפרס לראשונה על פני חודש ימים, עם שלל פעילויות, סדנאות, סיורים ואירועי בוטיק אינטימיים. - מגוון הפעילויות מותאם לכל קהלי היעד של המועצה בדגש על חובבי יין, טבע, מוזיקה ואומנות. בין האירועים הבולטים במהלך פסטיבל חוויה בכרם תוכלו למצוא את מארק אליהו במופע אינסטרומנטלי מרהיב,  הזמר מוש בן ארי במופע אקוסטי, הפזמונאי נועם חורב במופע 'מתנות קטנות', טברנה יוונית עם הזמר אלירן אלבז ולהקתו, הזמרת קורל ביסמוט ועוד.

Whatsapp Image 2021 10 12 At 1
סדנאות וטעימות יין

עבור המשפחות הפסטיבל מציע מופע של להקת 'התפוזים'- קלאסיקות רוק ישראלי, קבלות שבת קהילתיות, סיורים בגינות אקולוגיות, סדנאות יצירת בגינות הקהילתיות: בניה בבוץ, הכנת עציצים, שתילת פקעות ועוד. לחובבי היין תתקיים סדנת יין בנושא BLENDING, סיורים ביקבים ולעידוד וחיזוק אמני גזר תתקיים ביקב ברקן תערוכת אומנות מקומית. מעל 30 אמנים יציגו את יצירותיהם וישתתפו במכירה פומבית, שחלק מהכנסותיה יועברו לתרומה.

Img 20201021 125648 1
מסיק במועצת גזר

אירוע השיא שיחתום את הפסטיבל הנו מרוץ הבוז'ולה (22/10) – מרוץ צבעוני ושמח בין יקבי המועצה, עם הרבה רצים מחופשים מכל רחבי הארץ וטעימות יין של מיטב היקבים, לאורך כל מסלול הריצה. המרוץ יסתיים בהפנינג ססגוני ביקב ברקן ובו יריד דוכני יין, ירקות ופירות, דוכני מזון, דוכני ספורט, מוזיקה חיה ומסיבה לכל המשתתפים.

זו הפעם השביעית שמועצה אזורית גזר מקיימת את מסורת פסטיבל "חוויה בכרם", הפעם על פני חודש ימים במהלך חודש אוקטובר (3-22/10), מתוך רצון לתת במה לתוצרת החקלאית והכפרית של המועצה, לתיירות ולקיימות המאפיינים את חבל ארץ זה. הפסטיבל יכלול מופעים, סדנאות, סיורים, תערוכה והפעלות לילדים והכל ברוח האזור של כרמים ומטעים.