שישי אחרון בלי הילדים: הצעות לבילוי זוגי של בוקר

להתפנק בספא, לגלוש בסאפ או להוציא את כל האגרסיות בחדר זעם: לכו על בילוי משותף אחרון. כנראה שתיפגשו שוב רק ב-1 בספטמבר

זמן צפייה: 00:23

להתפרע: חדר זעם

ברווזים מקרמיקה, כוסות, צלחות, מקלדות, אגרטלי זכוכית ואפילו טלוויזיה – כל אלה ועוד הם פריטים שבהינף יד והפעלת כוח פיזי סביר יתנפצו לרסיסים כאן. הכירו את חדר הזעם. החדר מתפרש על גודל של 70 מ"ר ומעוצב כחלל תעשייתי. בכניסה לחדר תקבלו ערכת לבוש הכוללת כפפות, אפוד, קסדת מגן, מחבט בייסבול, לום ברזל ויאללה להתפרע. כל פעילות הזעם מצולמת ומוקלטת, כך שבסוף השהות בחדר ניתן לקבל תיעוד בווידאו של התקף הזעם ואף ללמוד ממנו קצת על איך אנחנו נראים ואיך אנחנו מתנהגים בעת התקף זעם. כשתצאו מהחדר תופתעו להרגיש את תחושת ההקלה והרווחה לאחר שכל העצבים והכעסים נשארו מאחוריכם. עד הפעם הבאה.

איפה: 2Break, יצחק שדה 32, תל אביב כמה: 68 שקל

להירגע: עיסוי תאילנדי

עיסוי בשמן שומשום חם שמח בלב (Sabay Chay), הינו עיסוי תאילנדי עדין להפגת מתחים פיזיים ונפשיים, לאיזון, הארה והבראת הגוף והנפש. עיסוי עדין ועוטף, במסגרתו עוטפים את גופכם כשני ליטר שמן שומשום חם. משיכת השמן על הגוף מפזרת את החום, מורידה את רמת המתח ומרגיעה את השרירים. לאחר מכן ניסוך שמן שומשום חם על המצח ועל אזור "העין השלישית" שהוא אזור בלוטת יותרת המוח. פעולה זו יוצרת הפעלה הרמונית של גלי המוח המביאה לרגיעה כללית ושלווה.

איפה: ספא שבע, הילטון תל אביב כמה: 580 שקל ל-60 דקות טיפול

[brightcove_iframe video_id='mood_article_288' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_v5jfn1v6' duration='1929']

להתפנן: יום פינוק

במלון היוקרה הרודס ים המלח מציעים יום פינוק חוויתי ורגוע שעונה בדיוק על הצורך בשקט ומילוי מצברים: תוכלו לעשות שימוש במתקני המלון - סאונה רטובה/יבשה, בריכת מי ים המלח, ג'קוזי ובריכה חיצונית, ולאחר מכן ליהנות מחוף הים המהמם והפרטי של המלון. רעבים? ארוחת צהריים משובחת תוגש לכם בחדר האוכל של המלון.

איפה: מלון הרודס, ים המלח כמה: 500 שקל לכל היום (כולל שימוש חופשי בכל מתקני המלון, טיפול קלאסי בן 50 דקות וארוחת צהריים)

יום פינוק חוויתי ורגוע שעונה בדיוק על הצורך בשקט ומילוי מצברים. הרודס ים המלח
יום פינוק חוויתי ורגוע שעונה בדיוק על הצורך בשקט ומילוי מצברים. הרודס ים המלח | צילום: צילום: רשת פתאל

לגלוש: שיעור סאפ

מדובר בחוויה שלא כדאי לפספס: היא תורמת לשיווי המשקל, מחזקת שרירים בגוף ובעיקר כיפית בטירוף. רוצות לדעת אם זה מתאים לכן? תוכלו להגיע למפגש היכרות בן שעה ולהתנסות בכך לראשונה. אם תגיעו עם חברה תקבלו הנחה.

איפה: החוף הדרומי, הרצליה כמה: 250 שקל (הנחה לזוגות)

גם רוסלנה עולה על הסאפ. צפו:

[brightcove_iframe video_id='mood_extreme_ruslana_ep01_full' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_l6ez8o0m' duration='1929']

ליצור: סדנת נגרות

מתי לאחרונה יצא לכם לבנות רהיט או צעצוע בעצמכם? סדנאות "סוס ועגלה" במושב קדימה מוכיחות שיצירה היא לא עניין לילדים בלבד, ויאפשרו לכן להרכיב מאפס כל דבר שתבחרו.

איפה: סמטת ההדר 15, קדימה כמה: 150-330 שקל (תלוי בערכה הנבחרת)

לבשל: סדנת אוכל

מדובר בזמן שנועד על מנת ליצור מאכל שרוב הסיכויים שלא תרכיבו בבית לעולם. הזמן שתשקיעו הופך לחווית למידה כיפית בליווי של שף מקצועי. מי שאוכל לבד מת לבד? אולי, אבל ביום פינוק אישי אין מתאים מלטחון לבד את מה שהכנתם. המומלצות שלנו: סדנאות בישול איטלקי, בהן תכינו בין היתר פטוצ'יני סלמון משגע ורביולי ריקוטה וזוקיני מדהים.

איפה: 4chef סדנאות אוכל - מודיעין, אשדוד, הרצליה, רעננה או ת"א  כמה: 280 שקל לסדנה

החופשות הכי שוות והיעדים החמים עכשיו אצלנו בפייסבוק