במקום הופעה של טיילור סוויפט: קבלו 6 המלצות שוות לבילוי בווינה

נתקעתם עם זמן פנוי בווינה לאחר שההופעה של טיילור סוויפט בוטלה? אל דאגה, קבלו 6 המלצות אלטרנטיביות ומגניבות לבילוי בעיר האלגנטית. וגם איפה בכ"ז תוכלו לראות את טיילור סוויפט מופיעה

Hofburg,palace,on,st.,michael,square,(michaelerplatz),,vienna,,austria

ישראלים רבים זכו אתמול לאכזבה גדולה לאחר שנודע כי 3 ההופעות של הזמרת טיילור סוויפט שהיו אמורות להיערך בסופ"ש הקרוב בווינה בוטלו מחשש לפיגוע של דאעש.

החלטנו לבוא לעזרת כל מי שצלח את ביטולי הטיסות, הצליח להגיע לווינה וכעת מצא את עצמו נטול הופעה, ובחרנו מספר אפשרויות אלטרנטיבות ומהנות לביקור בעיר היפה.

 

1. מוזיאון בית המוזיקה - Haus der Musik Museum

במקום ללכת למופע של מוזיקת פופ אתם מוזמנים להתחבר לצד הקלאסי של המוזיקה.

בית המוזיקה הוא אחד המוזיאונים השווים ביותר בווינה, עיר שידועה בזכות המוזיאונים הטובים שלה.

המוזיאון האינטראקטיבי משלב אמצעים טכנולוגים רבי ומגוונים שמאפשרים למבקרים לקחת חלק במיצגים השונים.

המוזיאון מתפרש על פני ארבע קומות, כל קומה מוקדשת לנושא אחר:

הקומה הראשונה מוקדשת למלחינים האוסטרים הקלאסים, הקומה השנייה מוקדשת לחוויה החושית של האזנה למוזיקה, בקומה השלישית מתנסים בניצוח על תזמורת פילהרמונית ומתוודעים להיסטוריה של המוזיקה באוסטריה ובקומה הרביעית צופים בסרטונים המוצגים בתצוגת מולטימדיה אינטראקטיבית.

תוכלו להקליט את עצמכם שרים עם קולות רקע, לבדוק את עוצמת הקול שלכם וללמוד על מנגנון השמיעה. גולת הכותרת היא האפשרות לנצח בעצמכם על תזמורת וירטואלית.

כתובת: Seilerstätte 30

צ

כתבות נוספות ב-mood:

 

2. מוזיאון סיסי בארמון הופבורג

אמנם הגעתם במיוחד לפגוש את טיילור סוויפט, אבל בוינה תוכלו לפגוש גירל פאואר אחרת, ולא סתם "גירל" אלא נסיכה. מדובר כמובן בנסיכה סיסי, הקיסרית שהייתה נשואה לקיסר פרנץ יוזף וזכתה לפרסום מחודש הודות לסדרת הטלוויזיה הפופולרית "הקיסרית" בנטפליקס.

בארמון הופבורג (Hofburg Palace), מתחם מפואר של קיסרי בית הבסבורג, שנמצא ממש במרכז העיר, יש תערוכה קבועה, מקסימה ונוגעת ללב העוסקת בנסיכה האהובה. בארמון תמצאו גם שלל מבנים מפוארים, חצרות, כיכרות, מזרקות ומספר מוזיאונים, אבל לטעמנו גולת הכותרת של הביקור הוא מוזיאון סיסי.

כתובת: Hofburg, Michaelerkuppel

מוזיאון סיסי בארמון הופבורג
מוזיאון סיסי בארמון הופבורג | צילום: מיכל מנור

 

3. MYTHOS MOZART

כבודה של טיילור סוויפט במקומה מונח, אבל הסלב המוזיקלי של וינה הוא כמובן מוצרט. בלב העיר העתיקה של וינה תמצאו את MYTHOS MOZART - תערוכת מולטימדיה אינטראקטיבית המזמינה לחוות את מוצרט בצורה קצת אחרת ומנגישה את המלחין המפורסם גם לקהל הצעיר.

האטרקציה הייחודית ממוקמת במקום בו שכנה בעבר הדירה האחרונה בה התגורר מוצרט בווינה בשנה האחרונה לחייו. הביקור במקום מתחיל חדר מסתורי עם 1,500 נרות, משם, המבקרים נכנסים לווינה בשנת 1791, הם מטיילים ברחובותיה העמוסים של וינה, עולים לגגות עם כדור פורח ולבסוף מוצאים את עצמם בפנורמה מונפשת של 360 מעלות של נופים היסטוריים.

עוד במקום - אינטראקציה עם כלים מכל העולם ושימוש בבינה מלאכותית כדי ליצור עולם חזותי פנטסטי סביב מוצרט וחליל הקסם .

כתובת: Kärntner Straße 19

מ

4. שופינג

וינה היא לא עיר זולה, מי שמחפשת קניות זולות ושוות מוטב כי תיסע לוורשה, אבל אם בכל זאת אתן רוצות להעביר את הזמן בשופינג  - רחוב מריהילף (Mariahilfer Strasse) זה המקום עבורכן. זהו רחוב הקניות הראשי של וינה, עם חנויות בגדים, נעליים, קוסמטיקה, ואקססוריז של כל המותגים המובילים.

בנוסף, שכונת וידן ב-Wien Mitte נחשבת ל אזור אופנתי עם חנויות בוטיק, גלריות ואווירה עירוני וגם בשוק נאשמרקט (Naschmarkt), שוק האוכל הססגוני, תוכלו למצוא לצד דוכני המזון ובתי קפה גם חנויות קטנות ומיוחדות.

מציאות בשוק נאשמרקט, וינה
מציאות בשוק נאשמרקט, וינה | צילום: שאטרסטוק

 

5. IKONO וינה

סיימתן את הקניות ובא לכן אטרקציה פוטוגנית?

בלב רחוב הקניות של וינה תמצאו את  - IKONO, החוויה הסוחפת החדשה של וינה, בה תוכלו להיטמע במחוזות שבהם אמנות, משחק וקסם נפגשים - או בקיצור, אטרקציה לאינסטגרם או לטיקטוק, מהסוג שפורח כעת ברחבי העולם. המקום כולל 12 חדרים שונים בכל אחד תוכלו להצטלם, להתחפש, לשוטט במבוך, לצייר באור ועוד.

כתובת: Mariahilfer Str. 54

View this post on Instagram

A post shared by IKONO (@ikono.global)

מ

6. תצפיות

בוינה תמצאו כמה אפשרויות לתצפיות מרשימות על העיר היפה:

העתיקה: תצפית מקתדרלת סן סטפן, מקום משכנו של הארכיבישוף הקתולי של וינה.כדי להגיע לתצפית יש לטפס 343 מדרגות ולהגיע למרפסת התצפית ממנה נשקף נוף מרהיב של וינה

המודרנית: תצפית פנורמית ממגדל הדנובה, המגדל הגבוה ביותר בווינה שכולל מרפסת תצפית חיצונית ופנימית, בית קפה מסתובב בגובה של 160 מטר ומסעדה אוסטרית מסתובבת בגובה של 170 מטר.

הכייפית: תצפית מהגלגל הענק של וינה שנמצא בלונה פארק המיתולוגי של העיר, הפארטר. הגלגל שהחל לפעול בשנת 1897, מתנשא לגובה של כ – 65 מטר ומאפשר תצפית נוף פנורמית מרשימה על כל העיר.

הגלגל הענק של וינה
הגלגל הענק של וינה | צילום: מיכל מנור

 

הופעות של טיילור סוויפט או קפיצה קטנה למינכן

מי שבכל זאת מתעקש לראות הופעה של סוויפט - הנה האופציה הכי קרובה העומדת לרשותו:

טיילור סוויפט אמורה להופיע בלונדון בין התאריכים 15-20.8

אלטרנטיבה אחרת היא להגיע למינכן ובמקום סוויפט לפגוש את אדל. אדל, הזמרת הפופולרית והמצליחה, תופיע במינכן בתאריכים הללו: 09.08, 10.08, 14.08, 16.08, 23.08, 24.08, 30.08, 31.08

אדל
במקום טיילור סוויפט אפשר לראו את אדל | צילום: shutterstock