השתגעתם, דובאי בקיץ? למה בכל זאת כדאי לכם לטוס כעת לדובאי

מלונות מטורפים עם חדרים צפים על המים, אטרקציות ממוזגות ולא עמוסות ומבצעים אטרקטיבים. גייל זאבי ציבלין בדקה את המקומות הכי שווים וקרירים בדובאי שכדאי לבקר בהם דווקא בקיץ

Aerial,view,of,the,palm,in,dubai.

"מי טס לדובאי בקיץ?" זו הייתה השאלה הראשונה שנשאלתי כשסיפרתי שאני טסה לדובאי. אבל לכל המלעיזים תהיה אולי הפתעה - בקיץ שווה אפילו יותר להיות בדובאי. שדה התעופה שומם, האטרקציות מחכות רק לכם ולא עמוסות בתיירים והמחירים נמוכים. אבל עד כמה באמת חם בדובאי בקיץ? התשובה האמיתית היא שזה לא באמת משנה, כי לא תצטרכו אפילו דקה לשהות בחום הלוהט שבחוץ. הכל ממוזג.

אם דובאי הייתה רוצה לשנות את שמה, היינו מציעים את השם "דה בסט", פשוט כי יש בה את ריכוז הדברים הכי הכי בכל העולם: בדובאי תמצאו את המגדל הכי גבוה בעולם (בגובה 828 מטר!), הקניון הכי גדול (משתרע על 1.1 מיליון מטר מרובע!), בריכת האינפינטי הכי גבוהה בעולם (בקומה 77!), מופע המזרקות הכי גדול (מתנשאות לגובה 105 מטר!), הבריכה הכי עמוקה בעולם (60 מטר), המגלשה המהירה ביותר (240 ק"מ/שעה!) ועוד אינסוף דברים, חלק מוזרים ביותר, כמו: כמות הבניינים הכי עקומים בעולם, השנדליר הכי גדול בעולם, כוס התה החמה הכי גדולה בעולם ועוד.

כתבות נוספות ב- Mood

עם כל שפע הדברים שיש לעשות בדובאי כל אחד ימצא את מה שמעניין אותו. מאומגות ועד לפארקי שעשועים, מסיורים קולינאריים ועד לנהיגה ברכבי יוקרה. יש פה הכל מהכל ליחידים, זוגות ומשפחות. אבל, נתחיל מאיפה הכי כדאי לישון.

רשת המלונות שאתם חייבים להכיר – Anantra. צילום: גייל זאבי ציבלין
רשת המלונות שאתם חייבים להכיר – Anantra. צילום: גייל זאבי ציבלין

רשת המלונות שאתם חייבים להכיר – Anantra

אננטרה היא רשת מלונות יוקרה שמקורה בתאילנד עם המלון הראשון שנפתח שם בשנת 2001. מאז, ועם ההצלחה, הרשת פתחה מלונות בקמבודיה, אינדונזיה, סרי לנקה ועוד יעדים אקזוטיים נוספים. בדובאי נמצאים שני מלונות של הרשת, שאחד יותר יפה מהשני (רק שקשה מאד להחליט מי):

The Palm Dubai Resort

באחד האיזורים הכי שווים של דובאי, באי הדקלים האייקוני, נמצא על הים המלון המטורף Anantra The Palm Dubai Resort, עם חדרים שצפים מעל ערוצי בריכה שמזכירים את ונציה ווילות עם ריצפה שקופה לאוקיינוס. בריזורט הזה תוכלו להתלבט בין לקפוץ לבריכה היישר מהחדר ולשחות עד שייגמר לכם הכח כי הבריכה עצומה, או לשתות את הקפה הראשון של הבוקר בקרירות הוילה שלכם, כשמתחת לרגליים שוחים דגי הים בהנאה.

במלון נמצאות גם מבחר של מסעדות סופר שוות, חדר כושר מהגדולים והמאובזרים ביותר שראינו, מועדון ילדים לאפסן בו את הילדים ליום שלם של הנאה צרופה. בזמן שהילדים נהנים אתם יכולים לבחור ליהנות באחד מהספאים הטובים בדובאי עם שפע של טיפולי פנים וגוף. בתקופה הזו חדרים עולים החל מ-572 שקל לזוג.

Anantara The Palm Dubai Resort
Anantara The Palm Dubai Resort

Anantara The Palm Dubai Resort
Anantara The Palm Dubai Resort

World Islands Dubai

אחד הדברים המטורפים בדובאי זה האיים המלאכותיים. האיים האלו מכונים איי העולם והם כמובן מעשי יד אדם ומסודרים בצורת מפת העולם. ניתן להגיע אליהם רק באמצעות סירה מהחוף. על אחד מהם נפתח ממש לאחרונה המלון World Islands Dubai שמשקיף על כל קו הרקיע של דובאי, בפרטיות מוחלטת על אי בודד. שם תמצאו שקט ושלווה וחופשה מסוג אחר, הרחק מהרעש של העיר. חלק מהחדרים נהנים מבריכה פרטית, אבל הבריכה המשותפת יפה וגדולה מספיק כך שתוכלו להסתפק גם בחדר "רגיל". המלון נהנה מלגונה עם מים שקטים כל הזמן, שפשוט מאפשרים לרבוץ בהם כל היום. חדר הכושר משקיף על האוקיינוס ויגרום לכם להתחיל לרוץ גם אם זו תהיה הפעם הראשונה שלכם, כי הנוף משגע. אם תחליטו ששקט לכם מדי תוכלו כמובן ליהנות משפע של פעילויות ספורט ימי, מוטורי ולא מוטורי. חדרים עולים החל מ- 837 שקל לזוג בתקופה הזו.

Anantara World Islands Dubai R
Ananatra World Islands Dubai

מה חדש בדובאי ומה חייבים לעשות? 

Ski Dubai

אחת האטרקציות היותר מוכרות ומומלצות להימלט מהחום היא סקי שלג ב"סקי דובאי", אתר הסקי המקורי הראשון במזרח התיכון, שגרף פרסים בינלאומיים וזכה לתואר "אתר הסקי המקורה הטוב בעולם". זהו אולם סקי מקורה בו הטמפרטורה בדיוק 0 מעלות, עם בית קפה מקסים בדרך לפסגה והדרכות מקצועיות למתחילים. כמו כן תמצאו החלקה על הקרח בקניון דובאי, לצד אינסוף חנויות, מסעדות ורשתות מזון מכל העולם, ומפל מים מרשים לקינוח.

כתובת: קניון האמירויות, Sheikh Zayed rd

Dubai Aquarium & Underwater Zoo

אם אתם מסתובבים כבר בקניון, אז אי אפשר שלא לראות את האקווריום המטורף שהוקם בפנים. אפשר לשלם לא מעט כסף להיכנס אליו (אבל אז שווה לשלם כבר עוד ולצלול עם כרישים או להאכיל פינגווינים), אבל לגמרי אפשר לראות אותו מבחוץ בחינם.

כתובת: The Dubai Mall

Dubai,,uae, ,november,9,,2016:,aquarium,in,dubai,mall
לראות את הדגים מבפנים או מבחוץ. צילום: Shutterstock

Museum of the Future Dubai

אטרקציה נוספת שתקרר את תיירי דובאי בקיץ, היא מוזיאון העתיד, מבנה אדריכלי מרשים ביותר (וכמובן, ממוזג), בגודל של חמש קומות פוטוגניות, המעניקות למבקרים הצצה אל העולם שעתיד להיות בעוד עשרות שנים.

כתובת: Jumeirah Emirates Towers in Dubai

The View at the Palm

אל תוותרו על התצפית הזו עם ההסברים על איך נוצר אי הדקלים המפורסם של דובאי. מרהיב!

כתובת: Nakheel Mall Rooftop – Level 2 Exit

תצפית על אי הדקלים. צילום: גייל זאבי ציבלין
תצפית על אי הדקלים. צילום: גייל זאבי ציבלין

מקומות חדשים שנפתחו:

מדאם טוסו דובאי Madame Tussauds

בובות שעווה של כוכבים, למי שלא היה אף פעם ולמי שכן, אפשר לוותר.

כתובת: Bluewaters Mall, Bluewaters Island - Dubai

תערוכת אמנות דיגיטלית Theatre of Digital Art

זה המקום לקחת את הילדים לצפות באומנות, שדוברת את שפתם.

כתובת: Souk Madinat Jumeirah Dubai

לשתות תה על המלכה נוסח דובאי
לשתות תה עם המלכה נוסח דובאי

Green Planet

מקום קסום, פינה של טבע, עם שפע של ציפורים וחיות נוספות.

כתובת:  City Walk - Al Wasl – Dubai 

לשוחח עם תוכי באמירתית
לשוחח עם תוכי באמירתית

Inside Burj Al Arab Tour

אם אתם רוצים הצצה למלון הכי יקר בעולם, אתם חייבים לקחת את הסיור הזה, אבל שימו משקפי שמש, כי כל הזהב יסנוור אתכם!

כתובת: Burj Al Arab

גייל זאבי ציבלין במלון הכי יקר בעולם.
גייל זאבי ציבלין מרגישה בנוח במלון הכי יקר בעולם.

המקום לאכול בו ולא רק...

Dream Dubai – Dinner and a show

מועדון/מסעדה עם ארוחת ערב שווה במיוחד, מטבח פיוז'ן משובח, והופעה אקלקטית של זמרים, אקרובטים, רקדניות. פשוט וואהו.

כתובת: ADDRESS BEACH RESORT JBR

כדאי לדעת

משרד התיירות של דובאי מוביל קמפיין אטרקטיבי בקיץ – מעל 60 מלונות (חלקם שווים ביותר) מציעים – הישארו 7 לילות, שלמו רק על חמישה, או הישארו חמישה ושלמו על שלושה. הקמפיין הוא עד סוף חודש אוגוסט 22. פרטים נוספים תוכלו למצוא בקישור

*הכתבת היה אורחת של משרד התיירות של דובאי