חברת התעופה איתיחאד איירווייז משיקה מחירי מבצע לטיסות מתל-אביב לאבו-דאבי: החל מ-99 דולר

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, משיקה מחירי מבצע על טיסות בקו החדש מתל-אביב לאבו-דאבי, החל מ-99 דולר. החברה מציעה גם העברות חינם לדובאי ולאל-עין

מטוס איתיחאד נוחת
איתיחאד | צילום: סיוון פרג'

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, משיקה מחירי מבצע על טיסות בקו החדש מתל-אביב לאבו-דאבי, לאחר שאיחוד האמירות הודיעה בשבוע שעבר כי נוסעים מישראל אינם נדרשים לבידוד עם הגעתם. המבקרים יכולים גם לעבור בקלות לדובאי ולאל-עין עם הגעתם לאבו דאבי.

 

החברה מציעה מחירי מבצע לטיסות מתל אביב לאבו-דאבי במחלקת תיירים במחיר של 99 דולר לכיוון אחד או 199 דולר הלוך ושוב, המבצע תקף למשך 24 שעות בלבד באתר etihad.com החל מחצות (0:01 בבוקר), יום שני, 12 באפריל, 2021. מחירי המבצע מוגבלים ומבוססים על "כל הקודם זוכה". נוסעים שיזמינו בין יום שלישי - 13 באפריל, ליום שלישי - 20 באפריל, 2021, ייהנו מתעריפים מיוחדים החל מ-149 דולר לכיוון או 299 דולר במחלקת תיירים, או החל מ-699 דולר במחלקת עסקים. המחירים תקפים ליציאות החל מ-19 באפריל ועד 30 בנובמבר, 2021.

 

בהמשך להודעה הרשמית בשבוע שעבר, ישראלים אינם נדרשים בבידוד בעת ביקור באבו-דאבי. נוסעים רשאים להיכנס לאבו דאבי - אם הם אזרחים או תושבי ישראל ועליהם להגיש בקשה לוויזה מראש.

אבו דאבי היא גם עיר הבירה וגם השער לשאר האמירויות באיחוד האמירויות. מבקרים המגיעים לאבו-דאבי יכולים להגיע בקלות בתוך כשעה למטרופולין הסואן של דובאי. שירות ההסעות החינמי של איתיחאד איירווייז מקשר את אבו-דאבי עם דובאי ועם אל-עין, באמצעות אוטובוס לטסים במחלקת תיירים ונהג פרטי לטסים במחלקת עסקים. האמירויות הצפוניות של איחוד האמירויות נמצאות במרחק לא רב ומציעות נופים עוצרי נשימה וחופים יפהפיים.

דובאי
צילום: באדיבות איתיחאד

אבו דאבי היא היעד האידיאלי לנופש קצר, לשהייה ארוכה יותר, או להתחברות לטיסת המשך. העיר היא בית לאדריכלות מדהימה, החל מציון הדרך המפורסם של המסגד הגדול שייח זייד, דרך ארמון הנשיאות קסר אל ווטאן ועד למוזיאון הלובר המרהיב אבו-דאבי, שתוכנן על ידי האדריכל המהולל ז'אן נובל. מחפשי ההרפתקאות יכולים ליהנות מפארקי השעשועים Ferrari world אבו דאבי, עולם האחים וורנר אבו-דאבי, פארק המים Yas Waterworld - כולם ממוקמים בנוחות באי Yas. האי הוא גם המיקום עבור ארנה איתיחאד - אולם הכנסים והבידור החדש ביותר של איחוד האמירויות אשר ימשוך גופי בידור ומבקרים מרחבי העולם, כאשר מגבלות הנסיעה תאפשרנה. לקראת סוף השנה, תארח העיר את מירוץ "פורמולה 1 איתיחאד אבו-דאבי גראנד פרי" - גמר השנה בעולם המרוצים. אבו-דאבי עצמה מציעה אזורים נהדרים של יופי טבעי יפהפה עם חופים בתוליים, פארקים מנגרוביים ונופים מדבריים שלווים.

צוות טיסה איתיחאד
צילום: סיוון פרג'

טיסה אל אבו-דאבי, ממנה או דרכה, נתמכת על ידי תוכנית החיטוי והבטיחות החדשה לחלוטין של חברת התעופה, "Etihad Wellness", המבטיחה שמירה על סטנדרטים גבוהים ביותר של היגיינה בכל שלב בנסיעת הלקוחות. שגרירי הבריאות של איתיחאד מספקים מידע בריאותי חיוני וטיפול על הקרקע ובכל טיסה, כך שהאורחים יוכלו לטוס בקלות ובביטחון רב יותר. כל הנוסעים הטסים באיתיחאד מקבלים ביטוח קורונה חינם, שתקף לנסיעות עד 30 בספטמבר, 2021. לכל החוששים איתיחאד הייתה חברת התעופה הראשונה בעולם שהודיעה כי היא פועלת עם 100% צוות מחוסן על פני סיפון המטוסים. יתרה מכך, כדי להעניק לאורחים שקט נפשי, איתיחאד היא חברת התעופה היחידה בעולם הדורשת מ- 100% מהנוסעים שלה להציג בדיקת קורונה שלילית לפני היציאה, ובהגעה לאבו-דאבי.