טסים להתחסן - חברת ישראייר מעודדת אזרחים להתחסן ותעניק הנחה של 180 דולר לכרטיס למחוסנים

חברת ישראייר מעודדת אזרחים ללכת להתחסן לנגיף הקורונה 19 COVID חיסון ראשון שני או שלישי , כל מי שילך להתחסן החל מהיום ועד ה- 14.8 יקבל הנחה ברכישת כרטיס טיסה בטיסות ישראייר בלבד (קוד טיסה (6H בסכום של 180 דולר לכרטיס טיסה (10 פעמים חי)

 C

את המבצע הזה של חברת ישראייר ממש כדאי לדעת. לפי הודעת החברה, היא תעודד הנחה של 180 דולר למחוסנים. ניתן להזמין לכל היעדים שישראייר טסה אליהן ביניהם ניתן למצוא מדינות שלא דורשות בידוד ממושך בחזור כמו: מונטנגרו, בלגרד, באקו, לובליאנה, סלובניה, בוקרשט, מרקש וספליט שבקרואטיה .

כרטיסי הטיסה יהיו תקפים ליציאות עד סוף שנת 2021. ההנחה תינתן להזמנות חדשות לטיסות לחו"ל בלבד (הלוך ושוב) באתר החברה מהיום יום ראשון ה- 8.8 ועד ל- 14.8 כולל או עד גמר המלאי.

כדי לקבל את ההנחה על המזמין להצהיר באמצעות סימון בתהליך הרכישה באתר כי בעת ההזמנה הוא והטסים עמו בהזמנה חוסנו נגד הנגיף מיום ה- 8.8 ואילך.

על המזמין להראות בשדה התעופה ביציאה לחו"ל אישור רשמי מודפס כסימוכין להצהרתו. במידה ולא יהיה אישור זה בידו, יחוייב הנוסע בעלות ההנחה קרי 180$ לאדם בשדה התעופה כתנאי לעלייתו לטיסה.

ישראייר מוסיפה טיסות למדינות ירוקות

ישראייר מוסיפה יעדים חדשים אליהם ניתן לטוס ללא בידוד של שבוע לאחר החלטת הקבינט להפוך את רוב מדינות העולם לאדומות.

החל משבוע הבא החברה תוציא ארבע טיסות שבועיות לפראג מחיר כרטיס טיסה החל מ 280 דולר לאדם.

שתי טיסות שבועיות לוינה במחיר החל מ 240 דולר לאדם

שתי  טיסות שבועיות לזלצבורג במחיר של 280 דולר לאדם

ושתי טיסות שבועיות למולדובה במחיר כרטיס החל מ 199 דולר לאדם.

לאור הודעת לשכת התיירות של הונגריה שהמדינה פותחת את שעריה לישראלים, החברה הודיעה כי היא תפעיל טיסות לבודפשט 3 פעמים בשבוע. בימים שני רביעי ושישי. מחיר כרטיס טיסה החל מ- 199 דולר לאדם