משרת החלומות: דרוש בוחן בתי מלון ואטרקציות בדובאי

הגרסה הישראלית של המרכז למטייל דובאי מזמינים את אוהבי הטיולים להגיש מועמדות למשרת החלומות - מתאים לכם?

זמן צפייה: 01:13

"המרכז למטייל דובאי", מבית "המרכז למטייל תאילנד" מחמם מנועים לקראת היעד החדש ומזמין את אוהבי הטיולים להגיש מועמדות למשרת החלומות בדובאי. בעל/ת המזל שיזכו בתפקיד ישמשו כאינספקטור של הסוכנות בדובאי ולמעשה יתבקשו לבלות במלונות היוקרתיים ובאטרקציות הכי שוות – ולדווח חזרה.

מה נדרש מכם?

על המתמודדים על המשרה הנכספת להיות בולגרים או יוצרי תוכן בתחומי התיירות והלייפסטייל, עם קהילת עוקבים פעילה, ואהבה לעולמות הסיקור של חוויות ומקומות חדשים ברחבי העולם. על מנת להשתתף בתחרות על משרת החלומות בדובאי יצטרכו המתמודדים לצלם את עצמם עם החפץ הכי ישראלי שכדאי לקחת לדובאי, להוסיף את ההאש-טאגס ולשתף.
#הבלוגרהישראלישלדובאי# #המרכזלמטיילדובאי# #IsraeloveDubai#

דובאי אטרקציות
אוהבים ריגושים? מוזמנים לנסות גם את הצניחה החופשית | צילום: שאטרסטוק

אטרקציות בדובאי

תצפית בורג׳ חליפה – תצפית מגורד השחקים המפורסם בעולם, על 160 קומותיו. סיור בבניין הבנוי כעיר וורטיקלית שבה משרדים, מלונות ואין ספור מסעדות ואטרקציות כשמעליהן התצפית, מרכז המבקרים הייחודי וטרקלין SKY.

טיול שייט עצמאי בסירה מהירה אל מול חופי דובאי - סיור בן שעה וחצי בין כל האתרים המוכרים של העיר – מהבורג׳ חליפה, דרך מלון אטלנטיס האייקוני ועד איי הפאלם.

מבחר טיולים בשמי דובאי והאיזור - טיסה בכדור פורח מעל המדבר העצום סביב דובאי, או טיסה במסוק בשמי העיר בין האטרקציות המובילות.

מגוון פעילויות ספורט ימי ושייט – אטרקציות בלתי נשכחות על פני המים, בהן כל אחד מוצא את הסגנון שלו – משייט ביאכטות ובסירות, דרך וויק בורד, אופנועי ים, מצנחי רחיפה ועוד.