קבוצת לופטהנזה מחדשת את טיסותיה לישראל

לאור הרגיעה במצב הביטחוני, קבוצת לופטהנזה הכוללת את swiss ואוסטריאן איירליינס מחדשת את טיסותיה לישראל כמתוכנן. בנוסף - בריסל איירליינס שבה לטוס לישראל אחרי הפסקה של יותר משנה

זמן צפייה: 08:33

לאור הרגיעה במצב הביטחוני, לופטהנזה, SWISS ואוסטריאן איירליינס מחדשות את טיסותיהן לתל אביב החל מ-23 במאי, כמתוכנן.

מהחברה נמסר: "אנו דואגים ליידע את הנוסעים שמועד המראתם שונה. קבוצת לופטהנזה ממשיכה לעקוב מקרוב אחר המצב הביטחוני בישראל ונמצאת בקשר מתמיד עם הרשויות, גורמי הביטחון והצוות בארץ".

בנוסף, מחר יום (ב') תמריא הטיסה הראשונה של בריסל איירליינס מבריסל לתל אביב וחזרה, לאחר הפסקה של למעלה משנה. כחלק מחידוש הפעילות של קבוצת לופטהנזה בישראל, תופעל בשלב זה טיסה שבועית בימי שני מבריסל לתל אביב וחזרה. בחודש יוני צפויה החברה להפעיל שתי טיסות שבועיות של החברה הבלגית.

עופר קיש מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל: "אנחנו נרגשים לחדש את הפעילות שלנו בקו לבלגיה לאחר הפסקה של למעלה משנה. חידוש הטיסות של בריסל איירליינס מגיע ימים ספורים לאחר ההודעה המשמחת כי האיחוד האירופי יחל לפתוח את שעריו בפני הנוסע הישראלי בתקופה הקרובה. 

בריסל איירליינס מציעה קישורים למגוון יעדים באפריקה. כמו כן, בקרוב תחדש את טיסותיה ליעדים רבים באירופה ובצפון אמריקה.

בריסל מצטרפת ליעדי קבוצת לופטהנזה: פרנקפורט, מינכן, ציריך ווינה. סה"כ תפעיל הקבוצה החל מהיום למעלה מעשרים טיסות שבועיות מתל אביב וצופה גידול משמעותי בתדירויות הטיסות בחודשים הקרובים".

 

נוסעים המבקשים ליצור קשר עם מרכז השירות הישראלי של קבוצת לופטהנזה יכולים לעשות זאת בטלפון 03-9058049, בימים ראשון - חמישי, בין השעות 08:30 – 17:00. 

ניתן גם לפנות למרכזי השירות הבינלאומיים של הקבוצה, הפועלים 24 שעות ביממה וזמינים גם בסופי שבוע: 

אוסטריאן איירליינס: +43 1 70148 1000

לופטהנזה: +49 69 86 799 799 

SWISS:  +41 848 700 700

נוסעים שטיסתם בוטלה יועברו לטיסות חלופיות.

נוסעים המחזיקים כרטיס לטיסה מתל אביב או אליה עד ה-26 במאי (כולל) יכולים לשנות את טיסתם, פעם אחת, ללא תשלום.