לידיעת טראמפ: מי ישן במיטת הסוויטה הנשיאותית לפנייך?

הנשיא טראמפ עדיין לא החליט אם להעביר את השגרירות לעיר הקודש, אבל בסוף החודש יגיע אליה לביקור נשיאותי ראשון. איזה מלון ירושלמי יארח אותו?

זמן צפייה: 00:31

זה יקרה בסוף החודש: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ יגיע לישראל לראשונה מאז שנבחר לתפקיד, ומלון "המלך דוד" בירושלים נבחר לארח אותו ואת רעייתו מלניה במהלך ביקורם הרשמי הראשון בישראל.

הנשיא צפוי להגיע לישראל ב-22 במאי. המלון, על כל 233 הסוויטות והחדרים שלו, ייסגר לטובת הביקור של הזוג הנשיאותי של ארה"ב כבר מיום ראשון, ה-21 במאי, בשעות הערב, ויהפוך ליעד מבוצר עד לסיום ביקורו של נשיא ארה"ב בישראל.

עוד נמסר כי למלון תגיע כל פמלייתו של הנשיא, הכוללת בין השאר גם את בתו איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר, מזכיר ההגנה של ארה"ב מר ג'יימס מאטיס ומזכיר המדינה של ארה"ב מר רקס טילרסון ועוד.

המלון יסגר לטובת ביקור הנשיא ורעייתו ויהפוך ליעד מבוצר עד לסיום הביקור בישראל
המלון יסגר לטובת ביקור הנשיא ורעייתו ויהפוך ליעד מבוצר עד לסיום הביקור בישראל | צילום: צילום: אורי אקרמן

לתשומת לבו של הנשיא טראמפ, הידוע כאדם שהיגיינה חשובה לו ביותר, במיטות המלון ישנו לפניו גם נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה (בביקורו כנשיא וכסנטור), הנשיאים לשעבר גורג' וו.בוש, ג'ורג' בוש האב, ביל קלינטון, רעייתו מזכירת המדינה הילארי קלינטון, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, חוסיין מלך ירדן לשעבר, הנסיך צ'ארלס יורש העצר הבריטי, נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, יורש העצר הספרי הנסיך פליפה, הזמרת ברברה סטרייסנד, הזמר בונו מ-U2, מרתה סטיוארט, שחקן הקולנוע הבריטי רוג'ר מור ועוד רבים.

>>נא לא להפריע: כאן נופשים נשיאי ארה"ב
>>אש על הגולש: כך חגג ברק אובמה את סיום הנשיאות                                                                 

מלון המלך דוד נבחר דרך קבע על ידי מגזין Travel & Leisure לרשימת 500 בתי המלון הטובים בעולם. המלך דוד, המלון המוביל מישראל ברשימה המכובדת, נבחר תחת קטגוריית "אפריקה והמזרח התיכון" במשך 13 שנה ברציפות על ידי המגזין.

בנוסף, נבחר המלון על ידי הארגון היוקרתי The Leading hotels of the world בין עשרת בתי המלון הטובים ביותר במזרח התיכון ובאפריקה לשנת 2016.

בריכת המלון  הינה הבריכה היוקרתית ביותר בארץ הצופה לנוף ירושלמי עוצר נשימה , מטופחת , מוקפת גנים מרהיבים , כוללת בריכה מיוחדת לילדים ומתקני שעשועים. מלתחות ושירותים חדישים ומטופחים, מסעדה בשרית כשרה בשטח הבריכה  ושירות מלצרים לנופשים בבריכה.

במלון שפע של אטרקציות לנופשים ולאנשי עסקים, המתחילים בהיצע הקולינרי המשובח שיצא שמו למרחקים , החל  מארוחה גורמה בשרית הנשענת  על מגוון וטעמי המזרח התיכון   במסעדת לה רג'נס  הידועה,  או חוויה  חלבית  וצמחונית  במסעדת גן המלך הצופה אל  הגנים הייחודים  ובריכות המלון, או  הנאה בבר  הסולידי  באווירה אינטימית ויוקרתית.

כך נופשים נשיאים: צפו בבתי הנופש השווים בעולם

[brightcove_iframe video_id='mood_article_206' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_za82buiq' duration='1929']

ואם כבר יוקרה: הצצה לוילת הנופש של הקרדשיאנס. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_296' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_5f072obj' duration='1929']

הסיפורים הכי חמים עכשיו אצלנו בפייסבוק