עונת החתונות בפתח: אלו היעדים החמים לירח דבש

מלונות בוטיק, טבע עוצמתי או חוויות אקסטרים משותפות? לקראת עונת החתונות ובסיום ימי הקורונה, יש לנו כמה רעיונות לירח דבש רומנטי במיוחד

 2z

השמיים פתוחים, הקורונה מתנדפת אט אט ועונת החתונות של פוסט ל"ג בעומר נפתחת בסערה, ומה יותר כיף מהחתונה עצמה?- ירח הדבש!. אין ספק שחופשת ירח הדבש היא אחת המסורות המתגמלות ביותר בכל הקשור לנישואים וחתונה. להרים ערב חתונה מן המניין זה לא עניין של מה בכך, בין אם זה בהתלבטות על כל דבר קטן – מהפרחים ועד המוזמנים, ולכן ירח הדבש הוא הפינוק המושלם שמאפשר לזוג הנשוי הטרי להפיג מתח ובעיקר ליהנות מהטייטל החדש, רחוק מכל הלחצים של החיים האמיתיים.

בין אם אתם מתכננים את החתונה העתידית שלכם, ועוד לא הספקתם בכלל לחשוב על יעד לירח הדבש, כדאי שתתחילו לחשוב. אורן קצירי, מנהל פעילות אתר זאפ מתחתנים אסף לכם את היעדים החמים לירח דבש שלא יאפשרו לכם להתחמק ממתיקות הדבש של הימים שלאחר החתונה – השמחה, ההתרגשות והמאמצים של החתונה מתנקזים לרגע אחד, שבו אתם לבד ביחד, חוגגים את האהבה שלכם במקום מרוחק, יפהפה ומסתורי שתזכרו לנצח.

ירח דבש יוקרתי בדובאי

לזוגות שאוהבים חוויות יוקרתיות, פאר ועושר, דובאי היא המקום המושלם לירח הדבש, דמיינו: מלון עם אירוח בסטנדרטים של שייח, ארוחות ערב במסעדות יוקרתיות עם נופים משגעים של קו השמיים והים, ספא מפנק בתוך הסוויטה שלכם, חמאמים, טיפולי פנים ושכשוכים בבריכה. למי שאוהבים להגזים ברומנטיקה, אפשר לטוס מעל הדיונות המדבריות בכדור פורח, במסוק או לחוות אותן מקרוב על גבי גמל או טרקטורון. לזוגות שממש אוהבים את המדבר, אפשר לבחור מראש לעשות גלמפינג glamping – קמפינג זוהר באווירה יוקרתית, בית מלון ממש על גבי הדיונות.

2tttfw
המלונות המפוארים של דובאי

ירח דבש טרופי באיים המלדיביים

המלדיביים, אחד היעדים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות, הפכו ליעד הולם וראוי עבור ירחי דבש, לאלו שמחפשים את התמונה המושלמת, לאינסטגרם, אבל גם זו שתיחקק בנשמה ובזיכרון לעד. המלדיביים הם 1192 איי אלמוגים באוקיינוס ההודי, קסומים וטרופיים, עם חופים בתוליים, מים צלולים ושוניות אלמוגים מרהיבות. חשוב לדעת שבין אפריל לאוקטובר יש יותר גשמים באיים, והחודשים שבין יוני לאוגוסט הם חודשי עונת המונסון, לכן החודשים היבשים והמומלצים ביותר הם דווקא בין דצמבר לאפריל. בהם, החופים הלבנים והמושלמים של המלדיביים יעניקו לכם את כל השלווה והפרטיות שבעולם.

Rek

מתוך מעל 1000 איים רק קצת פחות מ-200 הם מיושבים, וכל אחד מהם הוא גן עדן בפני עצמו. אחד הדברים הייחודיים באיים  הוא שהמלונות ואתרי הנופש ממוקמים על קו המים, כך שכל חופשה היא בעצם ימים שלמים של בטן גב, קפיצה למים, אוכל טעים, יערות טרופיים ואם תרצו, אז תוכלו גם לצלול עם ציוד מקצועי ולחזות בשוניות האלמוגים עוצרות הנשימה שהן בגדר אוצר טבע של ממש. אין יותר רומנטי מהשילוב הזה שבין חופים פרטיים, מזג אוויר חמים, אירוח ברמה מצוינת של מדינה שכל עושרה נובע מעסקי תיירות, וקסם של  טבע. 

תאילנד – בין אקסטרים לנופש בגלויה

יעד אקזוטי נוסף לירח דבש הוא תאילנד, גם היא כמו המלדיביים בעלת אקלים טרופי ומצוינת לירח דבש בטן גב רומנטי, עם חופים מרהיבים, טבע פראי ויפהפה, אירוח ברמה גבוהה המותאם לזוגות אוהבים, חיי לילה, אטרקציות רבות ומגוון של אזורים, כל אחד מעניק סוג חופשה אחר, ולכן תאילנד מתאימה לזוגות מכל הסוגים – מהמפונקים ביותר ועד אלו שאוהבים אקסטרים. אם אתם טיילנים של ממש, תוכלו להתחיל את החופשה הרומנטית שלכם בצפון תאילנד, לטייל בין ההרים עם הנופים הפראיים ולבקר בכפרים אותנטיים, לשכור אופנועים, לעשות פעילויות אקסטרים כמו בנג׳י, ספארי, אומגות ורפטינג. אם אתם מחפשים חופשה רגועה יותר אפשר להגיע ישר לאיי דרום תאילנד, לחופים המרהיבים שיצאו מתוך גלויה, בקרבתם אתרי נופש מפנקים עם ספא ובריכות.

Svxtkq

איסלנד – ירח דבש קצת אחרת 

מי שלא מתרגשים מאירוח יוקרתי, חמימות טרופית ובטן גב על החוף, בוודאי יעריכו את הרעיון של איסלנד כיעד לירח הדבש. זוגות שראו ביחד את משחקי הכס ודמיינו עצמם מאמנים דרקונים על גבי הנופים המדהימים בתוכנית, ימצאו את עצמם באיסלנד מאושרים. הלגונה הכחולה היא אחד האתרים הרומנטיים בעולם, ממש קרוב לבירת איסלנד ריקיאוויק נמצא ספא של הטבע, בריכה חמה עם מי ים ומים ממעמקי האדמה בצבע טורקיז תכול יפהפה, עשירים במינרליים, אותם מקיפים סלעי בזלת שהם חלק משדה הלבה שעליו הוקמה הבריכה.

חופשה באיסלנד חייבת להתמקד באתרים הטבעיים, כלומר לא כדאי להישאר באתר נופש אחד אלא לחרוש את הנופים ולפגוש במפלים, אגמים, שדות בזלת, הרי געש, גייזרים, שמורות, חופים שחורים, קרחונים וכמובן, תופעת הטבע הכי מרגשת ומדהימה שיש לחזות בה בתחילתו של פרק חדש בחייכם – הזוהר הצפוני.

Xadkfi
הזוהר הצפוני באיסלנד

יוון – ירח דבש קרוב לבית

בין אם הספקתם לחרוש את יוון בחיי הרווקות, ביליתם שם את החופשה הראשונה בזוגיות או שזו תהיה הפעם הראשונה – יוון תמיד תהיה החופשה האולטימטיבית עבור ישראלים. במרחק שעתיים טיסה בלבד מצויים איי יוון הנפלאים בעלי חופים מדהימים, מים בצבע כחול עמוק, אוכל שמתאים בדיוק לחך הישראלי והאנשים הנחמדים ביותר שיש. בין אם אתם מאוהבים בכיפות הכחולות של סנטוריני, בחיי הלילה של מיקונוס או בירוק של כרתים, ביוון יש הכל – אתרי נופש מפנקים, רומנטיקה אירופאית, חופים מדהימים ובלתי נשכחים, חיי לילה, שופינג ואוכל טוב, והכל במחירים נוחים לכל כיס ובמינימום זמן טיסה.

פורטוגל – ירח דבש באווירה אירופאית

רחובות ציוריים, בתי קפה קטנים, יין בשפע, היסטוריה עשירה – פורטוגל היא אחת הערים האירופאיות הכי רומנטיות שיש, בדיוק בגלל כל הפרטים הקטנים שמייחדים אותה. טירות, מנזרים וארמונות, חופים בלתי נגמרים, מאכלי ים, ערים עתיקות, טבע פראי, לא כדאי לפספס את כל אלו. בין ערי אירופה המפורסמות והיקרות כמו לונדון, פריז וברלין, ליסבון, בירת פורטוגל היא אחת הזולות אך היא לא נופלת מהן כלל – חיי לילה מדהימים, מוזיאונים, ארכיטקטורה אירופאית ואורבנית, שווקים ואוכל, ירח הדבש שלכם בפורטוגל יהיה קסום.

ירח דבש מקומי 

לא צריך לטוס לצד השני של העולם כדי ליהנות מירח דבש רומנטי, קסום ומפנק. גם בארץ ישראל הקטנטנה, יש שפע של מקומות שיתאימו לחופשת ירח דבש איכותית במיוחד. העיר עכו העתיקה היא יעד מיוחד במינו לזוגות טריים, אתם יכולים להתארח באחד המבנים העתיקים בני מאות שנים שהפכו למקומות אירוח מפנקים. את הבוקר תבלו בספא, את הצהריים בסיור בתוך הסמטאות הקסומות של העיר העתיקה, את אחר הצהריים מול נוף השקיעה במפרץ, ואת הערב במסעדת דגים מעולה. אם אתם מעדיפים נוף מדברי אתם יכולים לבלות את ירח הדבש בעין גדי ולעשות גיחה לים המלח.

סביב שני מקומות אלו יש מספר מלונות, בתוך קיבוץ עין גדי ובסביבתו, שמעניקים אירוח נעים לאורחיהם, ומתאימים לחופשת ירח דבש חלומית. וכמובן איך אפשר שלא לציין את העיר שלא עוצרת ת"א. תל אביב משלבת את הכל – חופים ים תיכוניים, אוכל בשפע לכל סוג של סועד, בתי מלון מכל הסוגים, מהבוטיקיים ביותר, ועד דירות ביתיות והוסטלים לצעירים, חיי לילה מפותחים, המשתנים ללא הרף, היסטוריה עשירה בכל פינה, פינות חמד, בתי קפה, מוזיאונים וכמובן שופינג. אז אם אתם מגיעים מהפינות הכי צפוניות ודרומיות של הארץ, תל אביב יכולה לספק לכם ירח דבש מגניב, מלא הרפתקאות אורבניות, רומנטי ובעיקר, כזה שלא משעמם בו.