תכירו את M Boutique Hotel - מלון בוטיק חדש למבוגרים בלבד בפאפוס

בריכת שחייה שלצידה מרפסת שיזוף ארוכה, רופ טופ, מסעדת שף (ישראלי), חוף ים סמוך ומעל לכל הרגשה בטוחה לישראלים. מלון בוטיק חדש למבוגרים בלבד נפתח השבוע בפאפוס וענבל ז"ק טסה לבדוק במה מדובר

Pxl 20240520 105953518
M בוטיק הוטל - מלון למבוגרים בלבד בפאפוס | צילום: ענבל ז"ק

השבוע נפתח מלון בוטיק חדש בעיר הקפריסאית פאפוס ולאחר חודשים רבים שבהם לא ביקרתי בשום מטוס או מלון, הרגשתי שאני חייבת לצאת להתאווררות של כמה ימים. ההזמנה להגיע ולסקר את המקום הייתה בדיוק בזמן.

רק כשהגעתי הבנתי עד כמה המלון החדש מתאים לניקוי ראש, שכן מדובר במלון מקסים ומפנק שמיועד למבוגרים בלבד (מעל גיל 18) ובמיקום נהדר של 100 מטרים מטיילת החוף הנעימה.

טיילת פאפוס
רק 100 מטר מטיילת החוף הנעימה של פאפוס | צילום: ענבל ז"ק

 

M בוטיק הוטל

M בוטיק הוטל בנוי בצורת קומפלקס של כמה מבנים בני שלוש קומות, שעוטפים חצר פנימית עם בריכת שחיה שלצידה מרפסת שיזוף ארוכה. יש בו 77 חדרים בגדלים שונים, כאשר לשמונה מהם יש בריכה פרטית וג'קוזי, לחלקם מרפסת גן ולכל השאר מרפסת לכיוון החצר הפנימית או הים.
במבנה המרכזי נמצאים הלובי, חדר האוכל המעוצב, בר משקאות, ספא קטן עם שני חדרי טיפול וסאונה יבשה, חדר כושר עם חלונות מול נוף עירוני ומעל כולם בר הרופ טופ - ROOF TOP BAR – שמגיש משקאות וקוקטיילים בליווי מוסיקה טובה מול הנוף והבריזה של הים ופתוח החל מהשעה 12.00 ועד לשעות הקטנות של הלילה.

M בוטיק הוטל פאפוס
חדרים עם בריכה פרטית | צילום: ענבל ז"ק
M בוטיק הוטל
בר רופ טופ ב- M בוטיק הוטל | צילום: ענבל ז"ק

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

הישראלים מרגישים כאן בבית

פאפוס היא עיירת חוף שנמצאת בדרום מערב קפריסין, במרחק טיסה קצרה של פחות משעה מישראל.

מזג האוויר הנעים, האוכל היווני, המחירים הנוחים וכאמור, גם המרחק הקצר, מושכים אל האי ישראלים רבים ועכשיו נוספה לכך סיבה נוספת – הקפריסאים אוהבים את ישראל ובימים אלו שרבים חוששים מגילויי אנטישמיות בעולם, כאן תחושת הביטחון גדולה ומרגיעה.

במלון שבו התארחנו התחושה הזו מאוד בולטת לעין.  בעל המלון, קבלן קפריסאי בשם אנתימוס אקונומידס, מסביר שהעם הישראלי נמצא אצלו עמוק בלב ושהקשרים העסקיים שלו עם ישראלים, הופכים במהרה לחברותיים וחמים.

אנתימוס קשור למקום בקשר היסטורי משפחתי, בשנת 1977 הוקם כאן מלון דירות בשם "דפני" שהיה לאחד המלונות הראשונים בעיר. את המלון ניהלה מריה, אמו של אנתימוס, וכאן הוא גדל כשהחצר והפרוזדורים משמשים לו כגן משחקים.

לפני כחמש שנים נפטרה מריה ואנתימוס, שהפך לאיש עסקים מצליח, החליט בשנת 2021 לשפץ את המקום בצורה יסודית ולהפוך את מלון הדירות למלון בוטיק יוקרתי שיקרא על שמה.

M בוטיק הוטל פאפוס
M על שמה של מריה - אימו של בעל המלון | צילום: ענבל ז"ק
פאפוס בלילה
פאפוס בלילה - הישראלים ישנים כאן בשקט | צילום: ענבל ז"ק

 

מסעדת שף ברמה בינלאומית

במלון פועלת מסעדת שף בשם "ג'פטו" שמנוהלת ביד כשרונית במיוחד ע"י השף רפי כהן. רפי הגיע לקפריסין לפני כשנה וחצי, לאחר שעבד במשך 15 שנים במסעדות ידועות באוסטרליה ואת הידע שלו הוא הביא לכאן.
הסגנון הוא ים תיכוני מודרני עם נגיעות איטלקיות והמאפיין הבולט של המטבח הוא השימוש בחומרים טריים מקומיים כמו זיתים ושמן זית ממטע ובית בד שבהרי פאפוס, גבינת חלומי ממפעל קרוב וכן ירקות, דגים ועוד.

ארוחת הבוקר שמוגשת במסעדת ג'פטו היא אחת הטובות שיצא לי לאכול, כאן תוכלו לבחור ממבחר גבינות ומאפים שמוגשים כבופה, אל השולחן תקבלו מגדל של מטבלים שמוגשים בצלחות קטנות ובנוסף, תוכלו לבחור מנה אישית מתוך המבחר הגדול שבתפריט.

ארוחת בוקר במסעדת ג'פטו של השף רפי כהן
ארוחת בוקר במסעדת ג'פטו של השף רפי כהן | צילום: ענבל ז"ק

מסעדת המלון אינה כשרה ולכן, אם חשובה לכם הכשרות, תוכלו לצאת לאכול במסעדת "סבא" Sabba - Israeli Kitchen שנמצאת במרחק של כ-250 מטרים מהמלון ובה מוגש אוכל ישראלי שכולל מבחר גדול של סלטים, פלאפל ובשרים.

מסעדת "סבא
מסעדת "סבא | צילום: ענבל ז"ק

 

יוצאים לטייל מחוץ למלון

במרחק של כ-100 מטרים מהמלון, נמצאת טיילת החוף היפה והארוכה של פאפוס. כאן אפשר לשבת מול הנוף באחת מהמסעדות הרבות, מכאן יוצאות ספינות לשייט במגוון גדול של מסלולים ואורכים.
בהליכה קצרה לכיוון מערב אפשר להגיע אל מתחם העתיקות הגדול של העיר ואם תתקדמו לכיוון מזרח תגיעו אל חופי הרחצה שלצידם מתחמים רבים שבהם ניתן לשכור כיסאות שיזוף, להצטרף לפעילויות של ספורט ימי או לקפוץ אל המים ממתקנים מתנפחים.

הטיילת של פאפוס
הטיילת של פאפוס | צילום: ענבל ז"ק

 

מלון M Boutique מוציא סיורים מאורגנים אל המנזר העתיק Chrysoroyiatissa Monastery שנמצא בהרים בסמוך ליער פאפוס. המנזר המקסים שצופה אל הנוף פתוח לביקורים, אך רק בסיור המאורגן של המלון ניתן לבקר במרתפי היין וביקב ולטעום ממבחר סוגי היין שהם מייצרים תוך עמידה במרפסת שנפתחת אל העמק כולו.

את היינות המצוינים המנזר משווק בבלעדיות למלון כחלק ממגמת "מהחווה אל השולחן" שמיושמת במסעדת ג'פטו.

בתרבויות רבות בעולם, יש עצים ששמם יצא למרחוק כעצים מבורכים, גם בפאפוס יש עץ משאלות כזה שעליו קושרים מטפחות או סרטים ומביעים משאלה. אנחנו קשרנו עליו סרט צהוב וביקשנו שכל החטופים והחטופות ישובו אלינו במהרה, כי גם כשמטיילים הם תמיד אצלנו בלב.

המנזר העתיק Chrysoroyiatissa Monastery
המנזר העתיק Chrysoroyiatissa Monastery | צילום: ענבל ז"ק
עץ המשאלות ליד פאפוס
עץ המשאלות | צילום: ענבל ז"ק

 

עולה עולה לנו, כמה זה עולה לנו?

מחירים לדוגמא: 

מחיר לחדר זוגי על בסיס לינה בלבד בסופ"ש של 13.6-16.6, החל מ-164 אירו ללילה לזוג.

מחיר לחדר זוגי הכולל ארוחת בוקר בתאריכים אלו, החל מ-212 אירו לילה. 

חדר זוגי עם בריכה וג'קוזי פרטיים, החל מ-312 אירו ללא ארוחת בוקר ו-360 אירו כולל ארוחת הבוקר העשירה והמפנקת במסעדת השף ג'פטו.

האתר של M בוטיק הוטל

* ענבל ז"ק הייתה אורחת של M בוטיק הוטל

M בוטיק הוטל פאפוס
חדר ב- M בוטיק הוטל | צילום: ענבל ז"ק