צימר על המים: כך תשיטו את סירת הנופש הפרטית שלכם

חופשה זוגית, מסיבה עם חברים או נופש משפחתי עם הילדים: החופשה הבאה שלכם תהיה על המים

אם נמאס לכם ממלונות רגילים, ובא לכם חופשה קצת אחרת, או שאתם סתם חולים על מים ולא מסוגלים לוותר עליהם גם כשאתם ישנים, בקיץ הבא תוכלו לשלב חופשה ואטרקציה ביחד: חברת התיירות 'אופיר טורס' מציעה בחודשים אפריל- אוקטובר 2017 חופשה ייחודית על סירה מנועית באירופה, כאשר המשיט הוא האורח עצמו ואין צורך ברישיון שייט או בשכירת שרותי סקיפר.

עוד ב-Mood:
>> חמש מזוודות שיעשו לכם חשק לארוז
>> הכינו את הדרכון: לאן כדאי לכם לטוס ב-2017

משיט הוא האורח עצמו ואין צורך ברישיון שייט או בשכירת שרותי סקיפר (צילום: יח"צ)
משיט הוא האורח עצמו ואין צורך ברישיון שייט או בשכירת שרותי סקיפר (צילום: יח"צ)

ההפלגות הינן ברשת נהרות ותעלות בארצות אירופה, ביניהן: צרפת,  אנגליה, אירלנד, סקוטלנד, גרמניה, בלגיה, הולנד, איטליה ועוד.

"מדובר בחופשה על סירת מנוע המתאימה לקבוצת חברים, משפחה עם ילדים או לחופשת שייט רומנטית לזוג. הסירות מאובזרות בכל הדרוש לניהול "בית צף" בנוחיות ובבטיחות. בסירות קיימים תאי שינה עם שירותים ומקלחות, מטבח מאובזר, כולל כלי אוכל והגשה, מצעים ומגבות, ריהוט גן על הסיפון ועוד.

והחשוב מכל – אין צורך ברישיון להשיט סירות נהר אלו. כל אחד מהנופשים המפליגים יכול לאחוז בהגה הסירה כאשר מהירות ההפלגה איטית ונוחה להובלה.

כך זה נראה מבפנים (צילום: יח"צ)
כך זה נראה מבפנים (צילום: יח"צ)

והמחיר? חופשת שייט על הסירה החדשה "הורייזון" של חברת Le Boat הכוללת שני תאי שינה, מערכת קירור בתאים ובסלון, סיפוני שיזוף, מתקן ברביקיו, סככת צל ומקלחת בסיפון העליון, ומתאימה לאירוח שני זוגות או זוג הורים עם 2 ילדים – הנה החל מ- 1,160 אירו לשבוע (סה"כ לכל האורחים, במועדים 1 באפריל עד 30 באוקטובר 2017. תלוי ביעד ובמועד היציאה).

היעדים החמים של החורף עכשיו בפייסבוק שלנו