סקס על החוף או שמפניה על הבר: לוקיישנים מושלמים לירח דבש

אתר טריפ אדוויזר דירג בעזרתכם את המלונות הכי רומנטיים והאיים הכי שווים. האט טאב בצורת לב זה לא רק גימיק

זמן צפייה: 01:17

The Place Luxury Boutique Villas‬, קו טאו, תאילנד

המקום מורכב מתשע וילות בוטיק יוקרתיות, כולל בריכות אינסוף פרטיות, המציעות לכם חוויה אינטימית ייחודית. אתר הנופש נמצא במרחק 10 דקות הליכה מהחוף הארוך ביותר על האי וממגוון מסעדות, ברים וחנויות אבל רחוק מספיק כדי לזכות בשלווה פרטית.

תשע וילות בוטיק המציעות לכם חוויה אינטימית ייחודית. The Place Luxury Boutique Villas‬, קו טאו, תאילנד | צילום: צילום מתוך אתר המלון

‪Edgar House‬, צ'סטר, אנגליה

מלון שזכה בתואר מלון היוקרה הקטן הטוב ביותר בטריפאדוויזר. מדובר במקום שמעוצב כבית קטן עם חמישה חדרים בלבד, הכוללים את כל הדרוש לחופשה מהאגדות. בחדרי השינה תמצאו קמין מפנק, מקלחת גשם, וויי-פיי חינם ומוסיקה על פי בקשה. מסעדת המקום,  Twenty2, ממקוקמת ליד הנהר, כך שתוכלו להרגיש בתוך תמונה. בנוסף, המלון מיועד למבוגרים בלבד, כדי להבטיח את השקט שתיהנו ממנו.

גם בישראל: 6 המלונות הרומנטיים שאסור לכם לפספס. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_106' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_cqp0j3o1' duration='1929']

Anastasis Apartments, אימרוויגלי, יוון

"אם יש גן עדן- זה המקום", כך נפתחת הביקורת על המלון באתר דירוג הגולשים טריפאדוויזר. ואכן נראה שמדובר באירוח ברמה גבוהה: המקום מוקף בעצי זית ודקל, ונמצא במרחק של 2 דקות נסיעה מחוף טרפזאקי. תוכלו לשבת במרפסת המרוהטת שמשקיפה אל הצמחייה השופעת של מפרץ לורדאס והים היווני וליהנות מהשקט.

לשבת במרפסת המשקיפה אל הצמחייה השופעת של מפרץ לורדאס והים היווני וליהנות מהשקט. Anastasis Apartments, יוון | צילום: צילום מתוך אתר המלון

‪Aia Mattonata Relais‬, סיינה, איטליה

רציתם חופשה רומנטית באווירה טוסקנית מושלמת? קיבלתם. חדרים מקסימים ונקיים ברמת חמישה כוכבים הממומקמים באמצע השקט של הכפר וארוחת בוקר מעולה כמיטב המסורת האיטלקית. יש גם מזנון עם חטיפים ועוגות לאורחים, וסלון עם יין ומשקאות אלכוהוליים. רוצים לטייל? תוכלו לשאול אופניים ולצאת לסיבוב רומנטי בשדות.

Lindos Blu, רודוס, יוון

כבר כשתגיעו יחכו לכם במלון הפתעות שוות: שמפניה עם קרח, שוקולד אישי בטעמים, ועוד. החדרים מרווחים ונקיים עם נוף למפרץ והאוכל מגוון ועשיר. תוכלו להתפנק בארוחת צהריים על בר הבריכה או בבר שעל החוף.
במקום יש גם ספא מעולה עם טיפולים מקצועיים. מומלץ מאוד לזוגות.

אטרף על האי: איפה מבלים ברודוס?

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_47' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_dx01pl3p' duration='43']

איים

ירח דבש טרופי: מאווי, הוואי

רוצים לצפות בזריחה מפסגת הר געש בגובה שלושת אלפים מטרים, כשמתחת לרגליכם חופים לבנים, אדומים ואפילו שחורים? - מאווי (Maui) הוא המקום בשבילכם. תוכלו לבלות בגלישת גלים או גלישת רוח, שנירקול, צלילה או טיולים רגלים.

ומה עוד? חובבי הקולינריה יהנו מיקבים שונים מלגימת מאי תאי- קוקטייל רווח באזור שיעשה לכם חופשה טרופית מושלמת.

גן עדן: סנטוריני, יוון

רבות כבר נכתב על האי סנטוריני, שנראה כאילו נלקח ישירות מתמונה: גגות כחולים על רקע המים הצלולים, גן עדן של ממש. למרות שיש חופים רבים לאי הקסום הזה, כמה נחשבים למומלצים ביותר: חוף פריסה (Perissa), וחוף קמארי (Kamari) בשניהם תמצאו סלעים שחורים. גם החוף האדום (Red Beach) שווה ביקור.

ומה עוד? בירח הדבש עצמו תוכלו ליהנות מגלריות קסומות, חיי לילה סוערים ויינות משובחים.

גגות כחולים על רקע מים צלולים. סנטוריני, יוון | צילום: צילום: shutterstock

סוסים, דולפינים או חופים: ג'מייקה

כנראה שבחיים המשותפים שעוד יהיו לכם ביחד תחרשו את אירופה עם הילדים העתידיים שלכם או בלעדיהם, אז הנה הצעה קצת אחרת לחופשה רק שלכם: ג'מייקה הוא מדינת אי אקזוטית הנמצאת במקום השלישי ברשימת האיים הכי שווים לביקור ב-2017 בטריפאדוויזר. מדובר באי שמשלב מגוון עצום של תרבויות, קולינריה משובחת והרבה וויב טוב.

ומה עוד? בגזרת האטרקציות תוכלו ליהנות מחופים, מפלים, לרכב על סוסים ולשחות עם דולפינים.

סקס על החוף: פרובידנסיאלס, איי טורקס וקאיקוס

טוב, אם אתם שייכים לזוגות שרוצים לברוח מהכל, אבל באמת מהכל- האי הזה בדיוק בשבילכם. הוא מבודד, ונחשב כחלק מהאיים הקריביים שידועים כיעד שווה לחופשות רומנטיות. לא צריך לארוז יותר מבגד ים, קרם הגנה ומשקפי שמש, אבל אם תרצו לעשות עוד משהו חוץ מבטן גב תוכלו גם לרכוב על סוסים, לצלול או לצאת למסע רגלי בין החופים הקסומים.

ומה עוד? אם בא לכם להיות ממש לבד, או שאתם בקטע של סקס על החוף כשאף אחד לא רואה, נסו את חוף מלקולם שנחשב למבודד ביותר.

אחד המלונות השווים באיי טורקס וקאיקוס: צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-abroad-economy-009' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_aoh90a1u' duration='69']

לזוגות הרפתקניים: באלי, אינדונזיה

ג'ונגלים שנראו כאילו נלקחו ישירות מסרט, מקדשי אבן חבויים וחופים לבנים: התפאורה באי באלי קורצת בעיקר לזוגות שאוהבים לטייל ולגלות דברים חדשים, אך גם חובבי החיים הטובים ימצאו עניין באחד ממכוני הספא היוקרתיים והרבים שבמקום.

ומה עוד? שווה לטייל בשביל המוביל אל פסגת הר באטור (Mount Batur): כשתסיימו את המסלול יגלה לעיניכם נוף עוצר נשימה.

היעדים החמים של הקיץ עכשיו בפייסבוק שלנו