שופינג בפרימרק: מה קונים, איפה וכמה עולה?

ארגנו לכם את רשימת הסניפים השווים של הרשת שהישראלים הכי אוהבים וגם כמה טיפים ומחירים כדי שתעשו את זה נכון. קנייה נעימה

זמן צפייה: 01:09

אולי זה בגלל שרשת האופנה הזו עדיין לא הגיעה לארץ, ואולי בגלל סיבות אחרות, אבל דבר אחד בטוח: פרימרק היא אחת החנויות האהובות על ישראלים שטסים לחופשה בחו"ל. השמועה הטריה מספרת כי ישראלים שחזרו מאוכזבים מלונדון עקב ביטול הופעותיה של הזמרת אדל השבוע, נצפו מעבירים את הזמן בהעמסת עגלות קניה גדולות במיוחד, שעליהן הלוגו של פרימרק. אז מה יש בחנויות הללו, שמושך אליהן כל כך הרבה קונים?האם יש הבדל בין סניף לסניף, ולאן כדאי לנסוע כדי שחווית הקניה שלכם תהיה אינטימית יותר?

הצצה לסניף הראשון של פרימרק בניו יורק: צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-abroad-economy-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_tp3ifweh' duration='47']

מה הכי שווה לקנות בסניפי הפרימרק?

רשימת קניות בסיסית:

טי שירט נשים- 6 יורו

חזיה- 10 יורו

נעלי עקב סטילטו כסופות- 12 יורו

חולצה מכופתרות לילד- 5 יורו

חולצת טי שירט ילד- 3.50 יורו

ביקיני ילדות- 5 יורו

"אני חושבת שכל הקטע של פרימרק זה להבין שחולצות וגופיות יכולות לעלות 2-3 יורו ואז בארץ את רואה גופיית ספגטי עלובה ב-50 שקל", אומרת שירה, שביקרה בסניפים של הרשת בברלין, לונדון ווינה. "אני אישית מעדיפה להשקיע חצי יום בפרימרק ולמלא את הארון בכל פריטי הבייסיק מאשר לצאת למסע קניות בארץ. מאז הפריימרק הראשון שלי לא קניתי בארץ ביגוד בסיסי".

פריטי הבסיס שנמכרים במקום אכן זולים במיוחד. ומה לגבי האיכות? פריטי הבייסיק מחזיקים מעמד יפה ואפילו כמה שנים, נעליים מחזיקות בערך כשנה. כיום מונה הרשת לא פחות מ-423 חנויות ברחבי העולם.

טיפים לקניות מוצלחות

להתלבש בהתאם: תאי המדידה בחנויות עמוסים מאוד בתיירים ובקונים, והתור אליהם יכול להשתרך עד לאמצע החנות. אם אתם לא רוצים לבזבז את היום על המתנה אינסופית בתור, כדאי למדוד בתוך החנות, מול אחת המראות. קונים רבים, לאו דווקא ישראלים, עושים זאת גם. טרום השופינג לבשו בגדים מתאימים ונוחים, כדי שהדרך להורדתם ולבישתם לא תהיה מסורבלת.

לא כדאי להתעכב ולצאת מאוחר: התורים מתחילים בסביבות 12:00 בצהריים, ולכן לא כדאי להגיע לחנות אחרי 10:00 בבוקר.

ברכב או בתחבורה ציבורית? אם אתם עם רכב שכור בדקו אם יש חנייה - בהרבה סניפים תמצאו שיש חניון צמוד.

מתי לא כדאי להגיע? בסופ"שים ובחגים חנויות הפרימרק עמוסות במיוחד והאווירה היא של שוק (בגדים על הרצפה ותאי מדידה שאי אפשר להגיע אליהם).

הסניפים המומלצים

פרימרק אמסטרדם

עד לפני קצת יותר מחצי שנה, הסניף היחיד של הרשת בהולנד היה מחוץ לעיר, אולם כעת אין צורך להתרחק. בחודש דצמבר נפתחה חנות ענקית, המכילה לא פחות משש קומות ענק של בגדים, אקססורייז ודברים לבית  ברחוב Damrak 77, וחוץ מהמוני בגדים ואקססוריז במחירים נוחים תמצאו בה גם wifi חינם ללקוחות. הסניף פתוח שבעה ימים בשבוע, מה שאומר שבמהלך החופשה שלכם תוכלו לבקר בו יותר מפעם אחת.

איפה: Damrak 77, 1012 LM Amsterdam

ואיפה עוד כדאי לעשות שופינג באמסטרדם? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_destination_guide_04' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_c7xuusrt' duration='57']

פרימרק לונדון- אוקספורד סטריט

ברחוב אוקספורד יש לא פחות משלוש חנויות פרימרק: מדובר בחנויות ענק, העמוסות בקונים תמיד. החנות מונה ארבע קומות, ויש בה אף בית קפה עם כורסאות נוחות.

איפה: אוקספורד סטריט מזרח- 14 – 28 Oxford Street & 3 Tottenham Court Road, London, W1D 1AU, אוקספורד סטריט מערב- 499 - 517 Oxford Street London, W1K 7DA

פרימרק לונדון- קניון ווסטפילד סטנפורד

אם חשקה נפשכם בשופינג רגוע יותר, כדאי לוותר על ביקור בסניפי אוקספורד ולהגיע ישירות לכאן: בסניף הזה, הנמצא בקניון ווסטפילד סטנפורד, תוכלו ליהנות מחוויה של קניות עמוסות קצת פחות, ואפילו לבקר בתאי המדידה מבלי להמתין שעות בתור. בקניון עצמו תמצאו גם חנויות של מרקס אנד ספנסר, ויקטוריה סיקרט ועוד.

איפה: United KingdomAriel Way, Shepherd's Bush, London W12 7GF,

פרימרק מדריד- גרנד ויה

החנות ברחוב גרנד ויה שבמדריד מתפרשת על פני חמש קומות. מעבר לשופינג,גם חובבי העיצוב יהנו מאוד בחנות: המבנה מעוצב בצורה עגולה, ולאורך שבילי החנות אורות המחליפים צבעים ומסכי ענק עם סרטונים מתחלפים.

איפה: Gran Vía, 32, 28013 Madrid

חמש קומות ענק של חנות מעוצבת. פרימרק גרנד ויה, מדריד | צילום: shutterstock

פרימרק וינה- SCS

סניף הפריימרק בווינה גדול כמעט כמו הסניפים באוקספורד, אך לא עמוס כמותם, דבר שמקל על חווית הקנייה. בניגוד לסניפי הרשת העמוסים, כאן תוכלו אפילו להיכנס לתאי המדידה בזכות התור המהיר. הסניף נמצא בתוך קניון SCS, הקניון הגדול באוסטריה, הקניון הינו הגדול באוסטריה: עם 330 חנויות, בתי קפה ומסעדות.  החניה חינם.

איפה:  SCS, SCS-Straße, 2331 Vosendorf ,Austria

פרימרק ברלין

יש שני סניפים של פרימרק בברלין- אחד באלכסנדרפלאץ והשני במרכז הקניות שלוס שטראסן. החנות באלכסנדרפלאץ מונה שלוש קומות ועמוסה מאוד בקונים, ואילו החנות בשלוס שטראסן נמצאת באזור פחות תיירותי ולכן, אם אתם אוהבים את חויוית הקניות שלכם קצת יותר אינטימית- מומלץ להגיע לשם.

איפה: פרימרק אלכסנדרפלאץ: Alexanderplatz 5-710178 Berlin ,Germany. פרימרק שלוס שטראסן: Schloss-Straßen-CenterWalther Schreiber Platz 112161 Berlin, Germany

פרימרק בוסטון

שופינג באירופה לא שלם בלי סיבוב בפרימרק, אבל גם מחוץ לגבולותיה יש כמות נכבדת של סניפים: בחודש ספטמבר 2015 נפתחה חנות פרימרק ראשונה בארה"ב; הסניף הראשון נפתח בבוסטון. מדובר בסניף ענק של ארבע קומות בבניין עתיק ומשופץ. הסניף מאוד נגיש ותחנת המטרו Downtown Crossing צמודה אליו.

איפה: 2, Danbury Fair Mall, 7 Backus Ave, Danbury, CT 06810, USA


החופשות הכי שוות עכשיו אצלנו בפייסבוק