חברת MSC קרוז הכריזה על השקת אניית הדגל MSC SEASHORE ועל מבצע חיסונים לכל עובדיה

על אוניית MSC SEASHORE יוכלו אורחי האונייה להנות משטח חיצוני של 13,000 מ”ר עם מבחר רחב של ברים ואוכל, בריכות ואזורי פנויים בסיפון למנוחה ושיזוף. בונוס נוסף: החברה תתחיל לחסן את צוותי האוניות הפועלות בים התיכון ובצפון אירופה, מה שיאפשר לישראלים לצאת לקרוז חלומי על האונייה הכי חדשה כבר באוגוסט הקרוב

" Dsc1468.jpg"

עוד סימנים של חזרה לשגרת התיירות: חברת MSC הכריזה על השקת אניית הדגל המובילה בצי האוניות שלה - MSC SEASHORE ועל מבצע חיסונים לכל עובדיה.

על אונייה MSC SEASHORE יוכלו אורחי האונייה להנות משטח חיצוני של 13,000 מ”ר עם מבחר רחב של ברים ואוכל, בריכות ואזורי פנויים בסיפון למנוחה ושיזוף, שש בריכות שחייה מדהימות עם אזורים מורחבים לצד הבריכה, בריכת אינפיניטי ושתי ג’קוזי אינפיניטי. מה עוד? טיילת חוף רחבה באורך 540 מטרים הקרובה למים, אידיאלית בשביל לתפוס משקה ולסעוד באוויר הפתוח או פשוט לטייל בכדי ליהנות מאוויר הים הצח.
מועדון היאכטות הגדול והמפואר ביותר של MSC המשתרע על פני 3,000 מ”ר, על פני ארבעה סיפונים עם שתי סוויטות חדשות .
11 סוגים שונים של חדרים וסוויטות עם מרפסות כולל הסוויטות האחוריות הנחשקות, 50 סוויטות עם טרסות או מרפסות מורחבות המציעות מרפסת פרטית של עד 15 מ”ר ו -32 סוויטות שונות עם ג’קוזי פרטי חיצוני.

Msc Seashore
אורחי האונייה יוכלו להנות ממבחר רחב של ברים ואוכל, בריכות ואזורי פנויים למנוחה ושיזוף על הסיפון

חיסונים לכל העובדים

חברת MSC CRUISES נמצאת בעיצומו של מבצע חיסון אנשי הצוות של עשרת אניות הקרוז החוזרות לשייט בימים אלו. האניות נפרסו בצפון אירופה ובים התיכון ובנוסף באיים הבריטיים.

החברה תתחיל לחסן את צוותי האוניות הפועלות בים התיכון ובצפון אירופה, מה שיאפשר לישראלים לצאת לקרוז חלומי על האונייה הכי חדשה  כבר באוגוסט הקרוב!

מיד עם השקתה באוגוסט 2021, האניה תצא להפלגה בים התיכון ותעגון בנמלים: ברצלונה, מרסיי, גנואה, נאפולי, מסינה, וואלטה במלטה. המחיר להפלגה של 7 לילות החל מ-829$ לאדם מברצלונה, עם אפשרות שינוי תאריך ללא תוספת תשלום עד 15 יום לפני היציאה.

לאחר שהחברה הודיעה כי מעל 50% מהצי שלה חזר לפעילות, והציגה את מסלולי הטיול החדשים הרשמיים והמעודכנים לעונת קיץ 2021 בים התיכון וברחבי אירופה, החברה צופה כי עד סוף 2021 היא תחזור לפעילות מלאה של כל 19 האוניות שלה.