שדרת הכוכבים: מלונות מומלצים במיאמי

מיאמי מציעה אינסוף אטרקציות, הרבה שמש וגם שפע של מלונות שלא תרצו לעזוב. הנה כמה המלצות

מיאמי מציעה לא רק אינסוף אטרקציות ושמש אינסופית בכל עת בשנה, אלא גם שפע של מלונות שלא תרצו לעזוב. אם אתם טסים כמשפחה, תמצאו כאן מגוון מלונות שניים, שלושה וארבעה כוכבים שיספקו את כל צרכיכם. הנה שישה מלונות מומלצים כאלה – 2 מכל רמת דירוג – שישמחו לפנק אתכם כמו שרק מלונות במיאמי יודעים:

2 כוכבים: Days Inn & Suites Miami/North Beach Oceanfront

מלון Days Inn & Suites Miami/North Beach Oceanfront, על שבע קומותיו, נבנה בסגנון ארט-דקו המפורסם ונמצא מרחק צעדים ספורים מחוף הים לצד רחוב עמוס בעצי דקל מהממים. יש בו מגוון חדרים מרווחים, סוויטות עם נוף פנורמי לים, בריכה, חדר משחקים לילדים, כספומט ועוד ועוד. בנוסף הוא נמצא מרחק דקות ספורות מהדאון-טאון של מיאמי ומשדה התעופה.

מחירים: 66 עד 404 דולר ללילה.

דירוג אורחים: 6.3

כתובת: 7450 Ocean Terrace, Miami Beach, FL, USA

צילום: blog.hotelscombined

2 כוכבים: Lexington Hotel Miami Beach

גם כן במרחק צעדים ספורים מהחול הלבן והמדהים של חוף מיאמי, נמצא Lexington Hotel Miami Beach. אור שמש שימלא את חדר המלון שלכם יזמין אתכם להעביר את היום בבריכה החיצונית או לרדת לחוף. פארק "אי הג'ונגל" (Jungle Island), מוזיאון הילדים והשכונה הססגונית Little Havana נמצאים במרחק של רק 15 ק"מ נסיעה, ומגוון מסעדות וחנויות נמצאות במרחק הליכה.

מחירים: 77 עד 280 דולר.

דירוג אורחים: 5.5

כתובת: 4299 Collins Ave I-95 & I-195, Miami Beach, FL, USA

צילום: blog.hotelscombined

3 כוכבים: Miami Beach Resort and Spa

נוף אל האוקיינוס האטלנטי ומרכז ספורט ימי מחכים לכם בכפר הנופש Miami Beach Resort and Spa, שנמצא במרחק של כחצי שעה מנמל התעופה לודרדייל-הוליווד. המלון מציע גם פעילויות מיוחדות לילדים, שירותי חנייה וכמובן, כמו שמופיע בשמו – ספא משובח.

מחירים: 96 עד 466 דולר.

דירוג אורחים: 7.1

כתובת: 4833 Collins Avenue, Miami Beach, FL, USA

צילום: blog.hotelscombined

3 כוכבים: The Savoy Hotel

מלון The Savoy Hotel הזה נמצא במיקום אידיאלי מבחינת קרבה לאטרקציות מצד אחד, ומצד השני בקרבתו לחוף הים. לצד החדרים הסטנדרטים המלון מציע גם סוויטות מושקעות, מסעדה מצוינת, גנים ירוקים עמוסים בעצים ושתי בריכות לגונה עם קוקטיילים שיתנו לכם את ההרגשה הכי "מיאמית" שאפשר.

מחירים: 144 עד 632 דולר.

דירוג אורחים: 8.4

כתובת: 425 Ocean Drive, Miami Beach, FL, USA

צילום: blog.hotelscombined

4 כוכבים: Four Points by Sheraton Miami Beach

216 חדרים מחכים לכם במלון Four Points by Sheraton Miami Beach מרשת שרתון המציע סוויטות עם נוף מהמם לאוקיינוס, בריכה חיצונית עם נוף טרופי והשכרת אופניים שיאפשרו לכם להמשיך את ההסתובבות הבלתי נמאסת בטיילת המדהימה של מיאמי.

מחירים: 113 עד 462 דולר.

דירוג אורחים: 7.1

כתובת: 4343 Collins Avenue, Miami Beach, FL, USA

צילום: blog.hotelscombined

4 כוכבים: Grand Beach Hotel Surfside

מלון היוקרה Grand Beach Hotel Surfside, שכמו רבים אחרים נמצא ממש על חוף הים של מיאמי, מציעה 343 סוויטות מסוגננות שנעות על הסקאלה שבין סוויטות סטנדרטיות לכאלה המתאימות למשפחות. גם הגולשים באתר Hotels Combined הצביעו לו ברגליים כמלון נהדר למשפחות. במלון קיימת בריכת גג (!) הממוקמת לצד לאונג', ועוד 4 בריכות נוספות, כמו גם שש בריכות "האט-טאב". המלון כולל גם מסעדה מצוינת, חדר כושר, ספא, אספרסו בר ואפילו גלידריה. עושה לכם חשק?

מחירים: 121 עד 621 דולר.

דירוג אורחים: 8.9

כתובת: 9449 Collins Avenue, Miami Beach, FL, USA

*הכתבה נערכה בשיתוף Hotels Combined