לא תאמינו: המקומות הכי מזוהמים בחדר המלון

חשבתם שהחדר שהזמנתם נקי ומחוטא? יש כמה דברים שכדאי שתדעו לפני שאתם עושים צ'ק אין

זמן צפייה: 01:03

כריות

ברור לכולנו שסדינים צריכים להיות מוחלפים בין האורחים, ולמזלנו זה מה שקורה כמעט בכל המלונות, אבל כשזה מגיע לכיסויי הכריות העסק כבר אחר לגמרי. סקר מקיף שערכה תכנית הטלוויזיה האמריקאית הפופולרית Today show במספר רשתות בתי מלון ברחבי ארה"ב חשף שהחדרניות אכן מחליפות את הסדינים, אבל מסתפקות בניעור והתפחה של הכריות. בלי החלפה של הכיסויים. מגעיל. אין ספק שבד שנגע בשיער ופנים של אורחים אחרים חייב להיות מוחלף, מכובס ומחוטא. איך נסכם את זה בארבע מילים? שימו במזוודה כיסויי כריות.

שלטי טלוויזיה

בואו נהיה כנים לרגע לגבי משהו אחד: אתם לא מנקים את השלטים אצלכם בבית. ובדיוק כמוכם, כך גם עובדי הניקיון במלון שלכם. בדיקת מיקרוביולוג בחדרי מלון גילתה כי בקרב כל החפצים בחדר, שלטי הטלוויזיה הם החפץ המזוהם ביותר, עם מושבות של חיידקים שונים ובראשם חיידקי E. Coli, שמקורם בצואה. כנראה שבאותו הזמן מישהו יצא מהשירותים ולא שטף ידיים. אולי זה קרה גם לכם בלי שבכלל ידעתם?

 

השמיכה העליונה

גם אתם תמיד הרגשתם מוזר להתכסות בשמיכה הזאת? ובכן, אתם ממש לא לבד. השמיכה הזו, שמצפה את המיטה ועוזרת לחדר כולו להיראות מזמין יותר, אבל האמת היא שהיא לא מכובסת בין האורחים, אם בכלל! תחקיר של רשת החדשות האמריקנית CNN מגלה שלפעמים השמיכה מוחלפת רק ארבע פעמים בשנה (!!!). אם יש לכם מקום, הביאו אתכם עוד שמיכה קטנה והתרחקו מהדבר הזה.

כוסות וספלים

כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם שותים מהכוסות האלה. תחקיר אחרי תחקיר מתגלה כי בהרבה מהמקרים עובדי הניקיון בחדרים רק שוטפים את הכוסות במים זורמים, אפילו בלי סבון, ואפילו יותר גרוע – מרססים אותן בחומרי ניקוי – שבבירור אסורים לשתייה. חלק מהמלונות מציעים כוסות חד פעמיות עטופות בנייר. לא כדאי להשתמש במשהו חוץ מזה.

 

הטלפון

צריכים שירות חדרים? כדאי שתחייגו גם לאמבולנס על הדרך. כמעט בכל המלונות שנבדקו ב- Today show, שפורפרות הטלפון חורגות פי-3 מהתקן החיידקים המותר. יחד עם השלטים, גם הטלפונים בחדרי המלון מזוהמים ולא מקבלים טיפול ראוי, למרות שהם אחד החפצים הכי שמישים בחדר.

 
עצרו הכל והכניסו למזוודה ג'ל חיטוי לידיים ומגבוני חיטוי – החדר שלכם ממש לא נקי כמו שחשבתם.

מקור: Popsugar

נוסעים לחו"ל? כאן תמצאו את הטיפים הכי טובים לאריזת מזוודה