גם בישראל: חופי הנודיסטים השווים בעולם

אתם חולים על ים? הנה כמה חופים שלא תצטרכו לקחת אליהם בגד ים, ויש אפילו אחד ממש ליד הבית שלכם. צפו בסרטון

זמן צפייה: 00:57

חוף געש, ישראל

לא רבים יודעים זאת, אבל מסתבר שגם בישראל יש מספר מועט של חופי נודיזם (אותם אפשר לספור על כף יד אחת, וגם זה בקושי). חוף געש, שהגישה אליו היא דרך שביל חולי היורד מרכס הכורכר אל הים, הוא כזה. הכניסה אליו היא חינם, וכבר כשתגיעו תרגישו את תחושת החופש באויר. למרות זאת, אין חובה להיפטר מבגד הים.

עוד משהו: החוף הוא חלק מהגן הלאומי חוף השרון ועקב כך תוכלו להנות בו ממראות של צדפים, קונכיות, סרטנים ושאר מיני בעלי-חיים אוהבי מים.אם תבואו בחודשי הקיץ אולי יתמזל מזלכם לראות הטלה של אחד מצבי הים.

Valalta , קרואטיה

Valalta הוא חוף הנודיסטים שנפתח בשנות ה60' המאוחרות ומותאם לאוהבי הנופש, המחנאות והקמפינג. בנוסף לבילוי בחוף תיהנו גם מתצפית מדהימה על הכרמים ועצי הזית שנמצאים באזור. רצועת החוף עצמה היא שני קילומוטרים של מפרצונים אינטימיים לחקר, ומים כחולים, נוצצים ובוהקים באור השמש.

עוד משהו: המקום נחשב לאתר נופש פופולרי, ותוכלו למצוא בסביבתו כפר נופש שוקק חיים.

A photo posted by Marco Villis (@marco_villis) on

Spiaggia di Guvano , איטליה

החוף הקטן הזה רחוק מאוד מחופי התיירות הגדושה של הריביירה, אבל בהחלט שווה את המסע הקצר, העובר במנהרה חשוכה באזור ההררי. החוף מעולה לחובבי הלבד, כיוון שהוא מבודד וקרוב לודאי שאתם תהיו התיירים היחידים שם.

עוד משהו: כדאי להצטייד בפנס קטן, הדרך לחוף עוברת במנהרה חשוכה מאוד.

Red Beach, כרתים, יוון

האגדה מספרת על צרפתי עירום שחי כאן במשך חמש שנים במהלך שנות ה -90, עד שהפחיד קצת יותר מדי את המקומיים שגירשו אותו מהאזור. שמו של הצרפתי הזה הוא פרנסואה הולנד, נשיא צרפת. לא בטוח שהסיפור ההזוי הזה נכון, אבל בכל מקרה מדובר בחוף מקסים הקרוי על שם החול בגוון החלודה שיגלה לעינכם. ברחבי החוף תמצאו מערות קטנות, חורבות עתיקות, ומצוקי חול אדומים. תוכלו ליהנות משלווה וקסם כפרי של יופי יווני אמיתי.

עוד משהו: באזורים מסויימים החול מעט גס, כדאי שתיקחו איתכם עוד מגבת לשבת עליה.

Es Trenc, ספרד

במהלך חודשי הקיץ לשיא אתם עשויים למצוא כמויות אדירות של מבקרים לאורך החופים החוליים הלבנים של החוף הזה. למרבה המזל, האזור המרכזי של החוף פחות צפוף, כך שתוכלו ליהנות מהיופי המדהים של החוף בפרטיות יחסית.

עוד משהו: כלי רכב ממונעים אסורים על החוף, כך שתוכלו להיות בטוחים ששלוותכם לא תופרע על ידי 4x4 דורסני.

כך זה נראה כשהוא עדיין ריק. Es Trenc, ספרד (צילום: shutterstock)
כך זה נראה כשהוא עדיין ריק. Es Trenc, ספרד (צילום: shutterstock)

Praia do Pinho, ברזיל

החוף הנטוריסטי הראשון, והכמעט יחיד, בברזיל. למרות התדמית החובבת חופים מכל סוג, לא תמצאו הרבה חופים כאלה במדינה, אך כאן העירום הוא בגדר חובה. מעבר לבילוי בים, אוהבי הספורט הימי והאקסטרים יהנו מגלישה, צלילה ועוד פעילות ספורט ימי. רעבים? במקום יש מגוון מסעדות וברים שאליהם תוכלו להיכנס ערומים.

עוד משהו: אם תתארגנו מראש, תוכלו להישאר לקמפינג במתחם המסודר, הכולל גם מקלחות ושירותים.

Le Cap d'Agde, צרפת

כאן מדובר לא רק על חוף, אלא על כפר נופש נודיסטי שלם המפורסם ביותר בעולם. בין אם אתם באים בזוגות או עם כמה חברים, ההנאה מובטחת. ניתן לחוש באווירת הסקס והאהבה החופשית שבמקום, ואם נמאס לכם אז אפשר גם לבקר באחת ממספר מסעדות הסמוכות לחוף. גן עדן לזוגות שרוצים קצת יותר מלהשתזף ולשחות בעירום.

עוד משהו: לחובבי העיצוב שביניכם, מומלץ להגיע למקום ולהתרשם ממבנה הכפר שמעוצב בצורת פסיפס של שכונות המשלבות את אורח החיים בים התיכון.

A photo posted by Aneta Kotarba (@kotarbaaneta) on

Bellevue Beach, דנמרק

אולי זו התדמית הסקנדינבית הקרה, ואולי משהו אחר, אבל כשחושבים על חופי נודיזם, דנמרק היא לא המדינה הראשונה שקופצת לראש. בכל מקרה חבל לפספס בה את Bellevue Beach, רצועת חוף מקסימה הפרוסה על פני 700 מטרים של גן עדן. החוף ממוקם רק 10 ק"מ ממרכז העיר קופנהגן, ובסביבות חצי מיליון מבקרים נוהרים אליו מדי שנה, מה שהופך אותו לאחד המקומות הפופולריים יותר בדנמרק.

עוד משהו: משחקי כדור מכל הסוגים פופולרים ביותר בחוף הזה, הביאו איתכם מהבית את הכדור האהוב עליכם ותוכלו להתארגן למשחק כדור עף חופים בין הרשתות במקום

Samurai Beach, אוסטרליה

החוף הזה קרוי "חוף הסמוראים", ומפורסם בגלל תחרות נושאת מדליות הנערכת בו מדי שנה. "אולימפיאדת החופים בעירום" גורמת למחרים בה להשתתף במגוון ענפים הזויים כגון מירוץ ברגליים קשורות, הישבן העירום היפה ביותר ועוד.

עוד משהו: החוף ממוקם מרחק קילומטר בלבד מהפארק הלאומי Tomaree, הידידותי למשפחות.

אלה החופים הכי שווים בכרתים

מכירים חוף נודיסטים שווה? ספרו לנו בפייסבוק