חובה למטיילים בחו"ל: 13 אפליקציות חינמיות

למצוא טיסה זולה, לחסוך כסף בהזמנת מלון, לקבל מידע על מסעדות ובילויים - אפליקציות חינמיות שהסמארטפון שלכם חייב לפני שאתם יוצאים לחופשה. לגזור ולשמור

זמן צפייה: 01:23

בין אם אתם יוצאים לחופשת פסח, קוויקי באירופה או שהחלטתם לחכות בסבלנות לחופשת הקיץ יש הרבה דברים שצריך לתכנן לפני. אז איך תמצאו טיסה זולה? איך תחסכו כסף בהזמנת מלון? ואיך תדעו מה לארוז כדי לא לשכוח שום דבר ואיפה הכי כדאי לכם לבקר, לבלות ולאכול? קבלו 13 אפליקציות חינמיות שהסמארטפון שלכם חייב לפני שאתם יוצאים לחופשה.

הזמנת טיסה ומלון

Skyscanner - All Flights – מחיר הטיסה הוא בדרך כלל ההוצאה הכי יקרה שתעשו בטיול ולכן אנחנו שואפים להוציא כמה שפחות ולקבל כמה שאפשר. אפליקציית Sky scanner כשמה כן היא תסרוק עבורכם את השמים, תשווה מחירי טיסות זולות וטיסות באופן כללי, בין אם אתם נמצאים כרגע בשדה תעופה, לפי מיקום שלכם וכמובן באופן כללי לפני הטיסה עתידית. האפליקציה תמצא עבורכם מגוון אפשרויות ליעד אותו בחרתם תוך מספר שניות ומשווה בין שלל חברות תעופה מכל העולם. תוכלו לבצע סינון לפי כמה קטגוריות ולמקסם את החיפוש, התשלום מתבצע באפליקציה עצמה. להורדה חינם באנדרואיד ואייפון

HotelsCombined -  אינספור של דרכים להזמין מלון באינטרנט מה שיכול לפעמים ליצור בלבול, איך באמת תדעו שהמחיר שמצאתם למלון הוא אכן הכי זול? אפליקציית HotelsCombined השוואת מחירי מלונות עושה עבורכם את כל העבודה הקשה של חיפוש ארוך ברשת. במקום אחד, בשפה העברית והשוואת מחירי מלונות מתוך אלפי אתרי מלונות מובילים בניהם Booking.com, Hotels.com, Agoda.com ואחרים וגם מהאתרים הרשמיים של המלונות. ככה תקבלו תמונה רחבה הכוללת את כל המחירים הקיימים ברשת עבור מלון מסוים בתאריכים מסוימים. תהיו בטוחים שאתם מקבלים את הדיל הטוב ביותר למלון, לא משנה איפה אתם נמצאים בעולם! האפליקציה ידידותית למשתמש, מהירה, נחה וההורדה בחינם. תוכלו למצוא מלון בקרבתכם או מלון ביעד הבא שלכם.

להורדה חינם באנדרואיד ובאייפון ו windowsphone

הדרך הטובה ביותר לארוז מזוודה | צילום: hutterstock

מתכוננים לטיול

PackPoint packing list builder –  כולנו מכירים את התחושה הזאת שאנחנו אומרים לעצמנו: רגע ארזתי הכל? אני מרגיש ששכחתי משהו. ובכן כדי שלא תיסעו עם התחושה הזאת הנה לכם אפליקציה שתעזור לכם לארגן רשימה לפני הנסיעה מבלי לשכוח שום דבר. אם אתם תוהים מה זה שונה מרשימה ידנית, אז זאת לא סתם עוד אפליקציית ארגון רשימות אלא האפליקציה מייצרת עבורכם רשימה מותאמת אישית לפי הפרמטרים של הטיול/יעד שלכם (אקסטרים, בטן גב, עירוני וכו') ומי הם הנוסעים (ילדים, מבוגרים, נוער וכו'). להורדה חינם באנדרואיד ואייפון

Pocket Guide  – מסתבר שאפשר לקחת אתכם את המדריך טיולים בכיס. האפליקציה היא בעצם מדריך קולי המאפשר לכם קבל מידע על יותר מ 100 ערים פופולאריות ברחבי העולם! האפליקציה תזהה היכן אתם נמצאים ובהתאם לכך תתקבל האינפורמציה הרלוונטית, כולל הסברים כללים על המקום וגם המלצות ספציפיות, כל זה בליווי וידאו ותמונות. יתרון- אם נתקעתם בלי חיבור זמין לרשת אז יש גם מפה זמינה ללא אינטרנט. להורדה חינם באייפון ואנדרואיד

Word Lens  תרגום בזמן אמתאם אין לכם שמץ של מושג מה אומר המשפט "Gratis toegang "voor kinderen האפליקציה הזאת מיד תעדכן אתכם שתרגום המשפט ההולנדי הזה הוא "הכניסה לילדים חינם", כמה קל ונח! האפליקציה פועלת גם ללא חיבור לרשת ומתרגמת מגוון שפות לאנגלית ובחינם. אמנם האפליקציה לא תומכת בעברית, אבל בהחלט ניתן להיעזר בה בתרגום מלים משפות רבות לאנגלית. ניתן לתרגם ע"י הקלדת טקסט או ע"י צילום אובייקט כמו שלט או תפריט במסעדה. להורדה חינם  באייפון  אנדרואיד.

אם בכל זאת תרצו גם תרגום לעברית אפליקציית iTranslate מתרגמת מילים ומשפטים ליותר מ 70 שפות כולל השפה העברית. יתרון של האפליקציה שאפשר גם לשמוע את המילה שחיפשנו בהגייה הנכונה שלה. להורדה חינם באייפון ואנדרואיד.

איך אומרים אוכל רחוב? | צילום: shutterstock

כמה זה בשקלים?

Currency - מכירים את זה שאתם באמצע קניות ומתחילים החישובים, רגע מה השער היום? וכמה זה יוצא בשקלים? אז כדי לא להתחיל לחשב ולהתבלבל ולדעת את הסכום בערך, הורידו את אפליקציית currencyapp אפליקציית המרה למגוון מטבעות ברחבי העולם. יתרון- עובדת גם ללא אינטרנט. להורדה חינם באייפון ובאנדרואיד.

MyAngels - You're Never Alone - תחושת ביטחון גם בטיול היא מאוד חשובה ולכן אנחנו לא מטיילים בלי ביטוח, אבל מה קורה שנתקעים או יש חשש לסכנה? האפליקציה (שהיא פיתוח ישראלי, כבוד!) מאפשרת לשלוח הודעת מצוקה לעד חמישה אנשי קשר שונים כולל מיקום מדויק שלכם על מפת גוגל, שעה וכל מידע אחר כדי שניתן יהיה לאתר את שולח ההודעה בקלות, יכול להציל חיים! חמסה חמסה. האפליקציה זמינה כרגע להורדה חינם רק באנדרואיד.

איך עושים סלפי?

Hyperlapse - יש המווןןן דרכים לתעד את הטיול אבל תמונות סטטיות זה כ"כ 2014, אם תהיתם איך אפשר לתעד מקום משגע ולהעביר את היופי שבתנועה זאת בדיוק האפליקציה שתעשה את זה עבורכם. מדובר באפליקציה מבית אינסטגרם שהיא בעצם כלי יצירתי לספר סיפור, כלומר להעביר את החוויה שלכם דרך קטעי וידאו קצרים המתעדים את מושא הצילום שלכם ואת העולם שמשתנה סביבו במהירות מואצת ולאורך כמה נקודות של זמן, פתאום תמונת שקיעה זה כבר לא כזה בנאלי! להורדה חינם באייפון ובאנדרואיד.

להרגיש מקומיים

LIKE A LOCAL - אין כמו להיות מקומי! אבל במקרה שאתם לא כאלה האפליקציה הזאת היא הכי קרוב למקומי שאפשר להיות במקום זר. ככה לא תפלו למלכודות של תיירים, תכירו ברים מגניבים, מסעדות ופינות בעיר שרק מקומיים מכירים. האפליקציה מציע את השירות למגוון ערים פופולאריות ברחבי העולם. להורדה חינם באייפון ואנדרואיד.

HISTORYPIN - בכל מקום שמטיילים בעולם יש סיפור מאחורי המקום, המבנה, הגבעה, הבית קפה ומה לא. מצביעים עם הטלפון על האובייקט ומיד תקבלו מידע על ההיסטוריה של המקום (במגוון ערים ברחבי העולם) בנוסף תוכלו לראות איך המקום היה ניראה בעבר. כל המידע המדהים הזה מגיע ממגוון של מקורות כולל כמובן משתמשי האפליקציה שמשתפים בעצמם מידע ותמונות מכל העולם. אחרי שתורידו את האפליקציה שתפו את המידע והתמונות ההיסטוריות שלכם, כדי שפעם הבאה מי שיבקר בישראל ידע מה הסיפור העומד מאחורי מגוון מקומות בארצנו היפה. להורדה חינם באייפון ואנדרואיד.

גאווה ישראלית

Viber - לחשוב ששילמנו פעם על שיחות למשפחה והחברים בזמן הטיול, נשמע כמו היסטוריה עתיקה... אם עדין אין לכם את האפליקציה בנייד זה הזמן להוריד אותה, מדובר בגאווה ישראלית! למי שעדין לא מכיר (יש כאלה?) מדובר באפליקציית שיחות ושיתוף קבצים ומסרים בחינם.  להורדה חינם באייפון ואנדרואיד.

Waze - אפליקציית הניווט ודיווחי התנועה הגדולה בעולם המתבססת על קהילת משתמשים וגם היא בקטגוריה הגאווה הישראלית! לא משנה איפה בעולם ברגל או ברכב היא תעזור לכם לא ללכת לאיבוד, איך הסתדרנו קודם?  להורדה חינם באייפון ובאנדרואיד

להגיע בקלות לכל מקום. ווייז | צילום: shutterstock

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק