מלונות הפאר של מיקונוס: שלוש המלצות לחופשה חלומית

המשמעות של חופשה במיקונוס היא שילוב של מלונות יוקרה מפוארים, מסעדות עטורות פרסים, ערבוב קוסמופוליטי, סצנת מסיבות מטורפת, חופי טורקיז וקניות והכל בניחוח של סלבס וכיף. קבלו טעימה לשלושה מלונות פאר באי היווני הכי מנקר עיניים

Oasis Pool Lounge At Santa Ma

מיקונוס הוא אחד האיים המיוחדים ביותר ביוון. האי שייך לקבוצת האיים הציקלאדים מדרום ליבשת, הידועים בסגנון הבנייה המיוחד והמרתק שלהם. האי קטן מאוד ביחס לשאר איי יוון. המרחק מצידו המערבי לצידו המזרחי של האי הוא כחצי שעה נסיעה. בתי המלון שבאי בנויים בסגנון יווני מסורתי, תוך שמירה על קו הנוף הטבעי, לכן מרבית הבניה היא נמוכה.

העיצוב המיקוניאני מאופיין בקווים מינימליסטיים וניתן לראות זאת בכל מקום במבני האבן הפזורים ברחבי האי, אשר מהווים עדות להיסטוריה ארוכה בשנים בהן עברו האיים הציקלאדים הנחשקים מידיהן של האימפריה היוונית והאימפריה העותומנית לערי המדינה האיטלקיות ובחזרה לידיה של יוון.

מיקונוס התפרסם כ"אי הסלבס" אבל לא רק. בשנים האחרונות ישראלים לצד תיירים מכל העולם פוקדים את האי לאחר שהמפורסמים כמו משפחת קרדשיאן, דוגמניות על, ספורטאים, זמרים, שחקנים ואנשי עסקים התאהבו באי וטסים לעיתים תכופות בחודשי הקיץ ליאכטות שעוגנות באי ,למסיבות הרבות שבם מתארחים די ג'י מפורסמים מכל העולם ולבתי המלון המפנקים. אין ספק שהפרסומים באינסטגרם עוזרים לאי למשוך עוד ועוד מבקרים.

מלונות יוקרה, מסיבות חוף מושקעות בארים ומועדונים במיקונוס תוכלו כמובן למצוא בכל מקום לצד סניפים של מסעדות יוקרה שנפתחו בשנים האחרונות באי כדוגמת בודהה בר שנמצא על החוף של מלון סנטה מרינה, מסעדת זומה במלון קאבו טאגו, נאמוס בר מסעדה בחוף פסארו שבו לקראת השקיעה האורחים רוקדים לצלילי מוזיקה של דיג'י מקומי עד השעות הקטנות של הלילה וגולת הכותרת המסיבות בחוף סקורפיוס שהפכו לשם דבר אותו פוקדים כל יום משעות אחר הצהריים המאוחרות כל המפורסמים שנופשים באי.

חברת WTC המתמחה בחופשות יוקרה מציעה טיסה כולל כבודה וארבעה לילות בחודשי יולי אוגוסט במלונות הפאר שבמיקונוס ולמרות שאפשר להישאר במהלך כל החופש ולהתפנק רק בגבולות אתר הנופש היוקרתי, קיימות שלל אטרקציות ונקודות עניין בהן תוכלו לבקר במהלך החופשה .

 

מלון Cavo Tagoo

מלון עטור פרסים, השוכן בקרבת חורה ונחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים והמעוצבים ביותר ביוון, מעניק לאורחיו חופשה חלומית. העיצוב המיוחד של המלון הקנה לו שלל פרסים יוקרתיים עם רמת פאר מהגבוהות בעולם. המלון ממוקם על צוק מעל מיקונוס טאון וצופה לים האיגאי. ונציה הקטנה נמצאת כ-1 ק"מ מהמלון.

Cavotagoo Jmk By Night
Cavotagoo בלילה

למלון חדרים עם בריכות פרטיות, סוויטות יוקרתיות ווילות מפנקות, כל יחידות האירוח מעוצבות בסגנון מינימליסטי עד לפרטים הקטנים. במלון בריכת אינפיניטי.הנראים כאילו הם צפים מעל המים ,בר אקווריום בגודל 40 מטר, ספא הכולל בריכה מקורה, חדר כושר, בר ומסעדת אה לה קארט ממטבח ים תיכוני.

Cavotagoo Jmk5
בריכה פרטית לחדרים מול הים

חברת WTC מציעה ארבעה לילות בחדר קלאסיק במחיר לאדם החל מ – 2,639 € כולל טיסות העברות וכבודה. 

 

מלון Santa Marina Resort

מלון יוקרתי השוכן בחצי אי מבודד המשקיף על הים האגאי למפרץ אורנוס,  ממוקם כ- 4 ק"מ ממיקונוס טאון .חלק מה- Luxury Collection, הכולל חדרים גדולים ומרווחים, סוויטות מפנקות ווילות פרטיות ורצועת חוף ים פרטית ומבודדת לאורחי המלון בלבד.

Vjeqho
חדר דהלוקס בסנטה מרינה

במלון 114 חדרים, סוויטות ווילות, חלקן עם בריכות פרטיות. שתי בריכות עם שפת אין סוף המשקיפות אל הים ובריכת ילדים , מועדון ילדים (המלון היחיד במיקונוס שמציע שירות זה).

מסעדת Colonial Pool ממוקמת מול החוף ומציעה מטבח ים תיכוני, במלון אחד הברים המפורסמים בעולם הבודהה בר המעוצב בסגנון אסייתי בו תוכלו ליהנות ממאכלי ים גורמה, כמו גם מקוקטיילים שהוכנו על ידי מיקסולוג מפורסם.

Buddha Bar Beach At Santa Mari
הבודהה בר - מהברים המפורסמים באי

בנוסף במתחם ניתן למצוא ספא - Ginkgo Spa, חדר כושר ומגרש טניס. שירותים בלעדיים לאורחי המלון כמו מסוק פרטי שירותי יאכטה וסירת מנוע מהירה מהמרינה הפרטית של המלון.

חברת WTC מציעה ארבעה לילות בחדר כולל טיסות כבודה העברות וארוחת בוקר במחיר החל מ- 1,649 יורו לאדם 

מלון Kensho psarou

מלון בוטיק חדשני ויוקרתי הממוקם על חוף פסארו בעיצוב המשלב בנייה באבן מקומית ועץ עם 30 חדרים וסוויטות מפוארות ומציע חווית אירוח ייחודית, בין אם תבחרו לשהות בג'קוזי או בבריכה הפרטית שלכם, או לשכב על מי הים הטורקיז ולהתפעל מגן העדן הסובב אתכם. אורחי המלון מוזמנים להתפנק במסעדת החוף הממוקמת ממש על קו המים ומגישה מנות מובחרות מהמטבח הים תיכוני, מספא המלון היוקרתי ומחוף פסארו עוצר הנשימה. על החוף נמצא מועדון החוף המפורסם נאמוס המציע חוויה קולינרית, בר קוקטילים ומפורסם בזכות המסיבות שנערכות בו כל יום לקראת השקיעה.

Keshnopsarou
החוף של מלון Keshnopsarou

חברת WTC מציעה ארבעה לילות במחיר לאדם החל מ – 1,389€ כולל טיסות העברות וכבודה.

Keshnopsarou
הבריכה של מלון Keshnopsarou