במיוחד לחגים ולקיץ: קבוצת לופטהנזה במבצעים שווים למרכז ודרום אמריקה

עוד סימן אופטימי של חזרה לשגרה: קבוצת לופטהנזה מרחיבה את פעילותה בנתב"ג ומציעה מחירים מיוחדים למרכז ודרום אמריקה, לעונת הקיץ והחגים החל מ-639 דולר הלוך ושוב במקביל לטיסות הנוספות אשר יופעלו לתל אביב בשבועיים הקרובים, חברות הקבוצה מציעות מחירים מיוחדים ואטרקטיביים מאוד במחלקת תיירים, מחלקת עסקים ובמחלקת Premium Economy

2021 03 18 Tails Collage Lh Lx

קבוצת לופטהנזה מרחיבה עוד את פעילותה ומציגה לוח טיסות מעודכן עד ל- 10 באפריל 2021. לופטהנזה תפעיל טיסה יומית מתל אביב לפרנקפורט ובחזרה וכן תחדש את הקו למינכן כאשר בשלב ראשון, יופעלו שלוש טיסות שבועיות בימים שני, חמישי ושבת. הטיסות ממינכן לתל אביב יופעלו בימים ראשון, רביעי ושישי. אוסטריאן איירליינס תפעיל חמש טיסות מתל אביב לוינה  בימים ראשון, שלישי, חמישי, שישי ושבת. הטיסות מוינה לתל אביב יופעלו בימים שני, רביעי, חמישי, שישי ושבת. SWISS תפעיל שתי טיסות שבועיות מתל אביב לציריך בשבוע הנוכחי, בימים שלישי ושישי. בשבוע שבין ה-4 ועד ה-10 באפריל, תופעל לציריך טיסה אחת, ביום שלישי. טיסות החזרה יפעלו בימים ראשון ורביעי בשבוע הראשון וביום ראשון בלבד בשבוע הבא.

בטיסות אוסטריאן איירליינס מאוסטריה ואליה חובה לעטות מסכות מסוג N95 או KN95 בלבד. בטיסות הקבוצה לגרמניה וממנה ניתן לעטות מסכות כירורגיות, חד פעמיות. חל איסור על שימוש במסכות בד בטיסות אלה, זאת בעקבות הנחיות הבריאות של ממשלות גרמניה ואוסטריה. 

 

בנוסף מציעות חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה מחירים מיוחדים למגוון יעדים במרכז ודרום אמריקה. המבצע כולל טיסות במחלקת תיירים, מחלקת עסקים ומחלקת Premium Economy. המחירים תקפים להזמנות עד ה-30 באפריל ולהמראות החל מה-1 באפריל ועד ה-30 בספטמבר 2021. בקבוצה זיהו את הביקוש ההולך וגובר ליעדים אלה, המאפשרים כניסת תיירים ישראלים בהתאם למגבלות. יש לבדוק מראש את הנחיות הכניסה לכל אחת מן המדינות. המחירים כוללים מזוודה אחת במחלקת תיירים או שתי מזוודות במחלקת עסקים ו-Premium Economy וכן כבודת יד. כל המחירים ניתנים לשינוי ללא תשלום דמי שינוי, בהתאם למדיניות הגמישה של קבוצת לופטהנזה. במקרה של שינוי מסלול, יש להוסיף את הפרש המחיר והמיסים. 

ההזמנות למרכז אמריקה ניתנות לשילוב עם יונייטד ואייר קנדה, שותפותיה של הקבוצה. 

דוגמאות למחירים, כולל מיסי נמל והיטלים:

מקסיקו סיטי 

מחלקת תיירים: החל מ-$845

מחלקת Premium Economy: החל מ- $1505

מחלקת עסקים: החל מ-$3490

 

קנקון 

מחלקת תיירים: החל מ-$825

מחלקת Premium Economy: החל מ- $1505

מחלקת עסקים: החל מ-$3099

 

סן חוזה קוסטה ריקה

מחלקת תיירים: החל מ-$809

מחלקת Premium Economy: החל מ-$1505

מחלקת עסקים: החל מ-$3709

 

ריו דה ז'נרו וסאו פאולו

מחלקת תיירים: החל מ-$639

מחלקת Premium Economy: החל מ-$939

מחלקת עסקים: החל מ-$1589

בואנוס איירס

מחלקת תיירים: החל מ-$689

מחלקת Premium Economy: החל מ-$989

מחלקת עסקים: החל מ-$1689

 

עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל מסר כי "בעקבות הסרת המגבלות אשר הוטלו על ידי ממשלת ישראל, הקבוצה מרחיבה בימים אלה את פעילותה בארץ ואף תוסיף בעונת הקיץ מגוון רחב של טיסות מנמלי הבית שלה באירופה ליעדי נופש חדשים ברחבי העולם. מדינות מרכז ודרום אמריקה מאפשרות כניסת תיירים ישראלים וראינו תנועה ערה ליעדים כמו קנקון וקוסטה ריקה אפילו בתקופת הסגר על נתב"ג, כאשר הפעלנו מספר מצומצם של טיסות. עכשיו, משהוסרו המגבלות על התנועה בנתב"ג, נוכל לחזור ולהוסיף טיסות וכך לענות על הביקוש הרב, במחירים אטרקטיביים במיוחד, הן לתיירים והן ללקוחות עסקיים".