המלדיביים לא רוצים תיירים מישראל? קבלו את איי סיישל המהממים שמחכים לנו

בעקבות המלחמה עלתה בפרלמנט של האיים מלדיביים הצעה לאסור על ישראלים להיכנס לשטחם. אל דאגה - איי סיישל המהממים מהווים חלופה לא פחות שווה לחובבי הריזורטים, החופים והספורט הימי. אספנו לכם 5 ריזורטים, שומטי לסת, המתאימים למגוון סוגי קהלים, בהם תוכלו לנפוש כשיתחדשו הטיסות

האי הפרטי ראונד בסיישל
האי הפרטי ראונד בסיישל | צילום: באדיבות ספיריט הפקות

איי סיישל הם קבוצת איים, המונה “רק” 115 איים, ששטחם גדול יחסית לאיים המלדיביים. רובם אינם מיושבים, רק 33 מהם מאוכלסים, כאשר מרבית האוכלוסייה מרוכזת בבירה ויקטוריה שבאי מאהה הראשי.

כמו במלדיביים, גם בסביבתם מתקיימים אטולים יפיפיים שופעי חיים, ואטול אלדברה, המכיל ארבעה איים מוקפים בשוניות אלמוגים, הוגדר כאתר מורשת עולמית, בשל מיני החיי המתקיימים בו ככלל, ואוכלוסיית צבי הענק (צבי אלדברה) הגדולה בעולם המתקיימת בו בפרט.

טלי יטיב מנכ״לית ספיריט הפקות עולם: לעניות דעתי בשנת 2024 לא נוכל לטוס בטיסות ישירות למלדיביים, יחד עם זאת יש מגוון מדינות אקזוטיות אשר נמצאות במערכות יחסים טובות עם ישראל בהן ניתן לנפוש. ביניהן איי סיישל ומאוריציוס, שאינן מדינות מוסלמיות, ומעריכות את התיירות הישראלית ואף מחכות לתיירים הישראלים שיגיעו לנפוש.

Lemuria 3 סיישל
חופים לבנים שאינם נופלים מאלו של המלדיביים | צילום: באדיבות ספיריט הפקות

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

לדלי תקציב: מלון עדן איילנד (Eden Island) באי מאהה

בעדן איילנד ממתין לכם בית החלומות המושלם ביחס לתקציב קטן יחסית, זה שכל חייכם חלמתם לגור בו. סוויטות פרטיות מאובזרות המתאימות לזוג, המלון שוכן באי מאהה אשר נחשב לאחד מהאיים המלאכותיים היוקרתיים בעולם ולמרגלותיו מרינה בינלאומית מפוארת. אורחי האי יוכלו ליהנות ממועדון יוקרתי, בריכות שחייה, מגרש טניס, מסלולי ג’וגינג, כדור עף חופים, אזורי משחק לילדים, מסעדות וחנויות יוקרה באחד הלוקיישנים היפים ואקסקלוסיביים בסיישל.

Eden Island סיישל
Eden Island סיישל | צילום: באדיבות ספיריט הפקות

 

למשפחות: מלון Constance Lemuria באי פראלין

חוויית האירוח באחד המלונות המבוקשים והיוקרתיים בסיישל, עשויה מהחומרים שמהם נרקמות פנטזיות. המלון, הממוקם על לשון יבשתית המוקפת מכל עבריה במי הטורקיז הצלולים ושוניות אלמוגים מרהיבות, מציע אינסוף חוויות מרגשות. במועדון הצלילה, בספא היוקרתי, בשמורת הטבע הפראית בה נטועים מבני המלון, בחוויה הגסטרונומית בכל אחת מהמסעדות המעולות או במגרש הגולף הצופה אל נופי המפרץ.

ילדיכם ייהנו מכל רגע במועדון הילדים המפנק, ומשפע אטרקציות והרפתקאות כמו אי הצבים, אי הציפורים ורבים אחרים.

Constance Lemuria סיישל
Constance Lemuria סיישל | צילום: באדיבות ספיריט הפקות

 

לחובבי ספורט ימי: מלון פור סיזנס דה רוש באי הפרטי דה רוש

בלב אי אלמוגים פרטי, מוקף ברצועה אינסופית של חופי גן עדן מבודדים, שוכן אחד ממלונות היוקרה היחודיים בסיישל - Four Seasons Resort Seychelles at Desroches Island. כל אחת מהווילות והסוויטות המפוארות נהנית ממרפסת עץ עם בריכה פרטית, מגישה ישירה אל החוף ומעיצוב שיקי המתכתב עם הטבע הפראי והתרבות האותנטית העשירה.

פרט לניתוק ושלווה אינסופית, האי Desroches צופן בחובו מגוון של הרפתקאות מרגשות, כמו מפגש עם צבי הענק המאכלסים את האי, פעילות ספורט ימי עשירה, צלילת מערות ומפגשים מרתקים עם מגוון בעלי החיים והצמחים באחד מ- 14 אתרי הצלילה הייחודיים המקיפים את האי.

לצד כל אלו מציע המלון גם מועדון ילדים חווייתי, מסך קולנוע תחת כיפת השמיים ושתי מסעדות גורמה בהן יגשימו עבורכם כל חלום קולינרי. הספא המפואר והמפנק, המארח מטפלים בעלי שם מרחבי העולם, משלים את החוויה האקסקלוסיבית המצפה לכם באי יחיד מסוגו.

פור סיזנס דה רוש
פור סיזנס דה רוש | צילום: באדיבות ספיריט הפקות

 

לירח דבש:  JA Enchanted Island Resort באי הפרטי ראונד

15 דקות הפלגה בלבד ממאהה לאי ראונד ייקחו אתכם לחופשה בלתי נשכחת באי פרטי ובתולי. משמו של המלון ״האי הקסום״ תוכלו להבין איך נראית חופשה בו. חופשה במלון בוטיק מפנק עם וילות ייחודיות על אי פרטי, בו תוכלו לחקור כל פיסה בהליכה, כאשר רצועת חוף מרהיבה ואין סופית מלפניכם.

בין אם אתם בחופשה משפחתית או בחופשה זוגית, תוכלו להתענג בווילות המתמזגות באופן מושלם עם הטבע ומעוצבות בסגנון קולוניאלי עם בריכה פרטית. כל וילה זוכה לנוף פנורמי מרגש על האוקיינוס, באטלר אישי ופרטיות אולטימטיבית. מדי יום תוכלו ליהנות משיעורי יוגה, שנרקול או קיאקים בחופים הבתוליים של האי, חדר כושר, טיפולי ספא ומסעדה מעולה.

האי הפרטי ראונד סיישל
ירח דבש באי הפרטי ראונד, סיישל | צילום: באדיבות ספיריט הפקות

 

לעשירים בלבד: מלון Six Senses Zil Pasyon באי הפרטי פליסיטה

עוד רגע קט ינחת המסוק הפרטי באחד המקומות היפים בעולם כולו – האי המבודד פליסיטה שבאיי סיישל. אחת החוויות הנדירות המוצעות כיום בעולם האירוח ממתינה לכם בזיל פנסיון, מלון היוקרה החולש על האי ומשתייך לקולקציה המרהיבה של רשת six senses בעלת דירוג 7 הכוכבים.

את חופשתכם תבלו באחת הווילות עוצרות הנשימה המפוזרות בין סלעי הגרניט העצומים שבמרחבי האי ומשקיפות אל נופי בראשית עוצמתיים. לצידן ממתינים לכם ספא מהטובים בעולם, שירות מושלם, גסטרונומיה עשירה ובריכת אינפיניטי יפהפיה, באי פרטי העומד כולו לרשותכם.

Six Senses 13 סיישל
Six Senses Zil Pasyon | צילום: באדיבות ספיריט הפקות