אוולין: "כל הדברים שעברתי בשנים האחרונות פתאום צפים"

הרמז במשימת המתים במקסיקו הציף מחדש את הטרגדיה שעבר הזוג לפני שנתיים, כשאיבדו את בנם הבכור למחלת נדירה. "זה מרגיש כאילו לני כתב את הרמז הזה"

זמן צפייה: 02:38

לפי המסורת המקסיקנית, ביום המתים נפתחים השמיים והמתים יורדים אל הארץ בכדי לבלות זמן עם המשפחה והחברים. לקראת בואם מגיעות המשפחות לבית הקברות ומקשטות את הקברים של אהוביהם בפרחים, נרות וקטורת.

החג הנ"ל הוא אחד מהסמלים הבולטים של מקסיקו, והמקסיקנים חוגגים את היום הזה באווירה של קרנבל באופן הכי אופטימי שיש. לכן אי אפשר היה להגיע למקסיקו מבלי להעביר את הזוגות שלנו משימה שתגרום לכל קשת הרגשות לצוף.

כשהגיעו טוהר ואוולין למשימה והתחילו לקרוא את הרמז, אוולין לא הצליחה לעצור את הדמעות על בנה הבכור, לני, ז"ל, אותו איבדו הזוג לפני כשנתיים למחלה נדירה.

טוהר ואוולין איבדו את בנם לפני שנתיים, למחלת "אלכסנדר"- מחלה נדירה, חשוכת מרפא שפוגעת במערכת העצבים בגוף. " פתאום הכל עולה למעלה כל הדברים שעברתי בשנים האחרונות פתאום צפים"', סיפרה אוולין. לאחר מותו, הם בחרו שלא להתפרק, להתרכז בטוב וניסו להמשיך את חייהם ולא לתת למקרה להשפיע על הזוגיות שלהם. "בצורה שאנחנו התמודדנו עם זה לא הרבה מסוגלים לעשות", סיפרה אוולין.

בני הזוג מאמינים שלני מלווה אותם בכל רגע והצליחו להתגבר בצורה הכי טובה על המשימה כי הזוגיות שלהם מנצחת. טוהר: "כאילו לני כתב את הרמז הזה". הוסיפו.

העונה החדשה של המירוץ למיליון | רביעי ושבת מיד אחרי החדשות | רק בערוץ 13

>> כל הפרקים של המירוץ למיליון לצפייה ישירה

>> מה קורה לזוגות בבית המלון מחוץ למירוץ? הכנסו לטירוף חדרים