סודות מחדר ההלבשה של המירוץ למיליון 6

סטייליסט התכנית איתי בצלאלי: "הרבה אנשים חושבים שאין סטיילינג במירוץ למיליון, וזו החוכמה". צפו בווידאו וגלו מה עומד מאחורי הלבוש של המתמודדים

זמן צפייה: 03:05

יום שישי בצהריים, חדר ההלבשה של המירוץ למיליון חי ונושם. איתי בצלאלי ושלי כהן עורכת תוכן מטעם התכנית, עובדים במרץ עם הזוגות לפני המסע המרתק והמסעיר בחייהם, שעוד רגע יוצא לדרך. "הרבה אנשים חושבים שאין סטיילינג במירוץ למיליון", אומר איתי בצלאלי "וזו החוכמה, זה צריך להראות הכי טבעי בעולם", הוא מוסיף.

המעצב והסטייליסט איתי בצלאלי, אחראי על מרבית הלוקים בתכניות הפריים טיים הגדולות בישראל, כגון דה וויס, משחקי השף והמירוץ למיליון. תהליך הסטיילינג במירוץ הוא מעט שונה מתכניות אחרות, בגלל שהזוגות נמצאים בתנאי שטח.

האאוטפיטים של הזוגות החדשים | צילום: עדי אורני

תקופת ההכנה

מאחורי המירוץ למיליון יש מערך מטורף של הכנות מוקדמות, גם אם זה לא תמיד גלוי לעין. זה מתחיל בסינון המתמודדים שבו מחפשים את הזוגות הכי מעניינים, מצחיקים ומכל גווני האוכלוסייה. לאחר צפייה של שעות באודישנים, איתי ושלי בוחרים את צבעי הבגדים שמאפיינים כל זוג. כל צמד מקבל חוברת לפני התכנית, עם מספר מסוים של אאוטפיטים והם אחראים לסדר ולארגן את עצמם לפיה מדי יום. אין להם סטייליסט או מאפר צמוד במהלך המירוץ.

בעונה הנוכחית ישנם שני סלבריטאים רגב הוד ומור סילבר, שגם הם קיבלו צבע המאפיין אותם. למה דווקא הצבעים הללו נבחרו עבורם? צפו בכתבה המלאה.

מי הזוג שהכי אהבתם במירוץ למיליון לדורותיו?

לאן הייתם שולחים את רון שחר?

מצעד הרגעים המצחיקים חלק ב'

מצעד הרגעים המצחיקים חלק א'