הבריתות, התרחישים - ואלו שמתלבטים: כל מה שצריך לדעת לקראת המועצה

אחרי ההחלפה בין טניה לדורין וההדחה של ניר - מצב הבריתות בשבט טגאלוג לא ממש ברור לנו: האם גל תמשיך להצביע עם הברית של גיא? האם דורין תשכנע את טל להדיח את גל? למה הלסת של השורדים נשמטה ואיך נתאפק עד שבת?! | הישרדות, שבת ב-21:30 ברשת 13

זמן צפייה: 00:40

מה יהיה עם שבט טגאלוג? אחרי שפתחו את העונה ברצף של זכיות, נראה שהמנחוס קפץ לבקר וכבר כמה משימות שהסגולים מתקשים לשחזר את ההצלחה. אז כן, גם בפרק הקרוב (שבת, 21:30 ברשת 13) יגיעו חברי טגאלוג למועצת השבט שבסופה ייפרדו מאחד מחבריהם, ורגע לפני שזה יקרה עשינו לכם קצת סדר בכל התרחישים, הבריתות ובמה שאתם צריכים לדעת.

לכתבות נוספות:

מצב הבריתות בשבט קצת לוט בערפל ונראה שלאף אחד מהצדדים אין רוב: מצד אחד, החבורה של טל, גיא רוזן וירדן שלטה עד כה בשבט - אולם לאחר שטניה הוחלפה בדורין, שום דבר לא בטוח ואין לדעת למי מהבריתות דורין תחבור ברגע האמת (נכון, על פניו נראה שהיא תפסה את מקומה של טניה וחברה לברית הזאת, אבל לא נופתע אם דורין תחליט פתאום להדיח את גיא האסטרטג, מי שמהווה עבורה את האיום הגדול ביותר במשחק).

הישרדות
הישרדות | צילום: רשת 13

בצד השני, הברית של נטשה, דניאל ואבירן אשר התחילה את המשחק במיעוט מספרי - שהחמיר עם הדחתו של ניר. מכאן, שבשתי הבריתות קיים גרעין קשה של שלושה שורדים ויש עוד שתיים שיכולות לשנות את התמונה. על דורין כבר דיברנו, אבל שימו לב לגל:

גל אומנם הצביעה נגד ניר במועצה הקודמת, אלא שבפועל היא מחויבת רק לטל ולא התחייבה לאף ברית. לא זו בלבד, אלא שבפרומו לפרק הבא, נראה שכל הקלפים ייטרפו: דורין מנסה לשכנע את טל להדיח את גל ("זו חברה שהיית רוצה שתשב במושבעים"), הוא מתלבט ("אני וגל זה פה אחד, אנחנו אגרוף") ועוד לפני שהרמנו את הלסת שנשמטה - גילינו שגל האזינה לאותה שיחה ושמעה את הכול ("זו סטירה מצלצלת").

אז האם טל יחבור לדורין וימכור את גל או שמא גל היא זו שתדיח את טל בשל המידע שנחשף בפניה? ואולי בעצם החברים הטובים יעשו יד אחד נגד זו שמנסה לסכסך? כמה כבר אפשר לחכות לשבת?!