משורדת אהובה - לזו שכמעט כולם רוצים להדיח: מה השתבש בדרך של קייסי?

היא התחילה את המשחק כמתמודדת מתונה שלא נקלעת לעימותים ומהווה מעין קול שפוי בין הסכסוכים של כולם. אלא, שלאורך העונה היא התעקשה שלא לחבור לאף אחת מהבריתות ובכל פעם הצביעה לפי מצפון ליבה - מה שעורר כלפיה המון זעם; שיקר הבטיח לנקום בה, טל איים להדיח אותה - ואולי אפילו סהר ירצה להשיב את כבודה של ספיר קשתי: כך הפכה קייסי לשורדת שרבים רוצים להדיח

זמן צפייה: 00:39

מבלי לתפוס צד בסכסוכים בשבט אולן, אנחנו חייבים לומר שליבנו יוצא אל קייסי. המתמודדת שבתחילת הדרך סומנה כאחת השורדות האהובות, זו שלא נקלעת לריבים אלא בעיקר מהווה את הקול השפוי והרגוע מבין כולם, הפכה ברגע אחד למטרה המרכזית של חלק ניכר מהשורדים: הם משתוקקים להדיח אותה, זוממים מהלכים נגדה - ולא חוסכים ממנה את דעתם עליה.

לכתבות נוספות בהישרדות:

בין אם זה הפיצוץ בינה לבין טל או בין אם אלו האיומים של שיקר - לא צריכים להיות חכמים גדולים כדי להבין שקייסי בסכנה. בפרק הבא של הישרדות (שבת ברשת 13), נראה אותה נלחמת בשיניים כדי להשיג את שרשרת החסינות, אבל עוד לפני שנגלה מה יעלה בגורלה ביקשנו לבדוק מה בעצם השתבש לה בדרך? כיצד קייסי הפכה משורדת אהובה לדמות שנויה במחלוקת?

אז הכול התחיל עוד מההדחה הראשונה במשחק: אלו היו הימים הראשונים באי, השורדים בקושי הספיקו להסתגל האחד לשני וכבר נדרשו להדיח מישהו מהם. אז, קייסי לא חברה לברית שנרקמה בין דורין לנבו, מאיה וספיר וגם לא לברית בין שיקר למאור שושן. היא קיבלה החלטה להחליט ברגע האחרון, ובסופו של דבר הצביעה יחד עם שיקר ומאור נגד נבו.

קייסי זפטה, הישרדות
מה השתבש לה בדרך? קייסי | צילום: רשת 13

הלאה למועצה הבאה: נבו כבר פרש, דורין עברה לטגאלוג וטניה הגיעה במקומה. בנקודת הזמן הזו, קייסי עדיין לא כרתה ברית עם אף אחד מהצדדים והייתה חצויה, כשמצד אחד היא חברה למאיה ומהצד השני חברה גם לשיקר, זאת על רקע האיבה המשותפת שלהם נגד ספיר. באותם ימים, השניים ניסו לעשות מהלך להדחת קשתי - אבל בסוף שבט בייבאין כולו החליט פה אחד להדיח את טניה.

שלושה ימים אחרי, הבייבאינים שוב הפסידו במשימת החסינות ושוב הגיעו למועצת שבט. גם בזמנו, מקומה של קייסי לא היה ברור לאף אחד: על פניו היה נראה שהיא מנסה להמשיך את המהלך נגד ספיר יחד עם שיקר ואלית, אבל מצד שני ובשקט בשקט, היא שוחחה עם סהר וטענה שהפעם היא איתו. במועצה עצמה, נו מה, קייסי הפרה את הברית - והדיחה את ספיר לתדהמתו של סהר.

קייסי זפטה, הישרדות
הישרדות | צילום: רשת 13

ואז הגיעה המועצה האחרונה של שבט בייבאין לפני האיחוד: קייסי ושיקר תכננו להמשיך עם ההפיכה, כשהפעם סהר היה על הכוונת שלהם. לאורך כל אותם ימים היה נראה שהשניים, יחד עם אלית וגיא רוזן שהצטרף מטגאלוג, מתכננים ללכת עד הסוף. אבל, אתם זוכרים מה קרה, נכון? בפועל קייסי הצביעה נגד שיקר ושלחה אותו לאי הסודי.

עוד לפני שהיא הספיקה להתגעגע אליו, שיקר חזר ואיים לנקום בקייסי - הרי מבחינתו, היא זו שבגדה בו. היא זו שהפרה איתו את הברית כשכל שאר השורדים שכתבו את שמו על הפתק לא באמת היו מחויבים לו; ובמקביל לביף עם שיקר, קייסי נקלעה לסכסוך גם עם טל מורד. זה קרה כשהיא רצתה להציל את גיא רוזן מהדחה, וניסתה בעורמה להצית סכסוך בין דורין לטל. זה, כפי שראינו כולנו, לא ממש עבד לה אלא להפך: טל זעם על הדרך הסכסכנית שבה היא משחקת את המשחק והוא כבר הודיע שיעשה הכול כדי להדיח אותה.