הדחה ראשונה בשבט טגאלוג: מי יהיה המודח השלישי של העונה?

גל הניצחונות של טגאלוג נגמר, ובפעם הראשונה במשחק יגיעו חברי השבט למועצה סוערת במיוחד; אז רגע לפני שישלפו את הסכינים עשינו לכם קצת סדר בבריתות, בשיחות ובלשון המאזניים שעשוי לשנות את הכול. אז מי לדעתכם יודח? | הישרדות, שבת ב-21:30 ברשת 13

זמן צפייה: 00:38

אחרי רצף של ניצחונות, גם חברי שבט טגאלוג טעמו את טעמו המר של ההפסד ובפרק הבא של הישרדות (שבת, 21:30 ברשת 13) הם יגיעו לראשונה במשחק למועצת השבט שבסופה הדחה. כבכל שבוע, גם הפעם עשינו לכם קצת סדר בעניין מצב הבריתות בשבט (ותאמינו לנו שקצת הסתבכנו בעצמנו).

לכתבות נוספות:

הברית הראשונה היא זו שכוללת בתוכה את השורדים שהפכו לחברים: גיא רוזן, טל מורד, טניה לאורן וירדן זוהר. מולם, הברית של אבירן שמואל, דניאל ציוני, נטשה חליל וניר רגב, או שמא: הברית של אלו שככל הנראה הגיעו אליה מכורח הנסיבות לאחר שלא התחברו לחברי הברית הראשונה. בתווך: גל רובין שככל הנראה תהווה את לשון המאזניים.

גל אומנם ניסתה להתחבר לברית סודית עם טל וגיא רוזן - אבל לא בדיוק קיבלה מהם תשובה מוחצת. מה גם, שלאחר שירדן שמעה על כך היא הטילה וטו ואסרה לצרף את גל לברית - גם לא בתור הקול החמישי והקובע. בינתיים, נטשה לא עמדה מנגד - וכפי שראינו בהצצה לפרק הבא - נראה שהיא מנסה לשכנע את גל לחבור אליה ולהטות את הכף לטובת הברית השנייה.

שני דברים שנגלה ביום שבת וישפיעו עוד יותר על מצב העניינים בשבט טגאלוג הם: מי ינצח במשימת החסינות ויענוד על צווארו את השרשרת שתבטיח לו שלושה ימים נוספים על האי - וממי גיא רוזן ימנע את זכות ההצבעה, כחלק מכוח ההשתקה שבו זכה?