מי יהיה השורד האחרון? נחשף התאריך שבו ייערך גמר הישרדות

הגמר הגדול של "הישרדות" ייערך ב-1.4 בהיכלי "הטוטו" שבחולון בנוכחות אלפי צופים ועל מסך רשת 13 בשידור חי. בסיומו של הערב נדע מי יהיה השורד האחרון שיזכה בפרס הגדול בסך מיליון שקלים

זמן צפייה: 00:33

הגמר הגדול של "הישרדות" ייערך ב-1.4 בהיכלי "הטוטו" שבחולון בנוכחות אלפי צופים ובשידור חי על מסך רשת 13. בסיומו של הערב נדע מי יהיה השורד האחרון שיזכה בפרס הגדול בסך מיליון שקלים.

לצד הזכייה בשורד האחרון, יוכלו הצופים לבחור את השורד האהוב ביותר בעונה, מה שיזכה אותו בפרס מפתיע. כמדי שנה, הגמר צפוי לכלול הפתעות לאורך כל הערב.

לכתבות נוספות בהישרדות:

אתמול שודר הפרק ה-30 של הישרדות, ובסיומו חברי שבט אולן הדיחו את דורין דותן-פרקש, אחת השורדות הבולטות במהלך העונה. כעת, נמצאים במשחק תשעה שורדים: אבירן שמואל, אלית מוסאיוף, גיא שיקר, גל רובין, טל מורד, מאיה קיי, נטשה חליל, סהר כהן וקייסי זפטה.

עוד נודע אתמול במהלך הפרק כי לראשונה בהישרדות ישראל לא רק מודחים משלב האיחוד יהיו מושבעים, אלא כל מי שהודח במהלך העונה יוכל לקבוע את זהות השורד האחרון. כרגע מי שמרכיבים את חבר המושבעים הם: ניר רגב, טניה לאורן, ירדן זוהר, ספיר קשתי, גיא רוזן, וכאמור דורין דותן-פרקש.