מי שמתעסק - מתרסק: חזרנו לעימותים הכי גדולים של דורין על האי

השורדת האסטרטגית לא בזבזה זמן, ורגע אחרי שעברה לטגאלוג הצהירה על חברי השבט כבני משפחתה החדשים, ואילו על בייבאין - כאקסים שלה; רגע לפני שנראה מה בדיוק קרה שם, הרגשנו שזה בדיוק הזמן לצלול לריבים הגדולים שדורין הספיקה להיקלע אליהם בימים הספורים מאז שנחתה באי (ותאמינו לנו שהיו הרבה) | הישרדות, הערב ב-21:15 ברשת 13

זמן צפייה: 00:40

תשעה פרקים שודרו עד כה בעונה החדשה של הישרדות, ואם היינו צריכים לסכם את הנעשה באי בשלוש מילים היינו שולפים את הדבר הבא בלי לחשוב פעמיים: דורין באה לעבוד. עוד לפני שהתחיל המשחק היא תכננה מהלכים קדימה, וב-24 השעות הראשונות שלה במשחק היא כבר הספיקה לכרות בריתות ואפילו להתעמת עם חלק מהשורדים. תאהבו אותה או שלא, דורין דותן-פרקש היא אחת הדמויות המרכזיות של העונה - ולא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב.

לכתבות נוספות:

בפרק שישודר מחר (רביעי, 21:15 ברשת 13), נראה שדורין מוסיפה לעורר מחלוקת בקרב השורדים: תחילה, אלו בני בריתה לשעבר משבט בייבאין שתוהים על המהירות שבה הותירה אותם מאחור והשתלבה עם חברי שבט טגאלוג. "הם המשפחה החדשה שלי - ואתם האקס", היא אומרת בלי למצמץ לסהר, קייסי ומאיה שהיו איתה יחד מהיום הראשון. "היא זרקה אותנו כקליפת השום, זה שוק", הם משיבים בתגובה.

וזה לא הכול: לפי הפרומו, נראה שסופת גשמים עזה מתקרבת לאי, וגם הפעם דורין היא זו שתופסת פיקוד ומחליטה לשפצר את השטח. או אז, היא מבזרת סמכויות ומחלקת הוראות לחבריה לשבט - אבל לנטשה, ובכן, זה ממש לא מתאים. "אף אחד פה לא עובד אצלך חמודה", היא מבהירה, "די כבר עם ההוראות שלה, נשבר לי ה*&^". לא נספיילר לכם מה קרה שם באותו הקטע, אבל צפינו בו ותאמינו לנו: עוד לא ראיתם כלום.

דורין דותן פרקש, הישרדות
מי שמתעסק - מתרסק. דורין | צילום: הישרדות, רשת 13

אז רגע לפני הדרמה, צללנו לתוך הריבים של דורין לאורך העונה ובחרנו את שלושת הגדולים. אולי תתפלאו לשמוע, אבל בתשעה פרקים - שהם בערך שבוע וקצת על האי - היא הספיקה להתעמת עם רוב השורדים; (לא ברשימה: הוויכוח על צמיד החיים והמוות ביום הראשון באי; הריב סביב האורז בלילה הראשון; העימות עם ספיר על העלייה לפסגת ההחלטות).

הפיצוץ עם מאור על הצמיד: "דורין מקרינה אווירה נוראית"

בתום העימות המסעיר על צמיד החיים והמוות, החליטו חברי השבט לערוך הגרלה ולהעניק אותו למי שינצח בה. אממה? כשהגיע הרגע לבחור מי בכלל יערוך אותה ושמו של מאור עלה על הפרק - העניינים הסלימו ודורין לא הסתירה את מחשבותיה: "הוא הבן אדם האחרון שאאמין לו". הוא בתגובה לא נותר חייב: "אל תיכנסי איתי לפינות".

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-06-clips-01-part-05' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_8fhl3jro' duration='']

העימות עם שיקר על הפאזל: "דורין כשלה"

אחרי רצף של כישלונות והפסדים, בשבט בייבאין התחילו לחפש אשמים: מצד אחד, שיקר טען שדורין התעכבה בבניית הפאזל במשימה ("אם אני זה שהיה מול טניה - הייתי לוקח אותה"); מצד שני, דורין - שחלקי הפאזל הגיעו אליה באיחור של 7 דקות - משוכנעת שהיא הצליחה לצמצם את הפער מול השבט השני והייתה קרובה לניצחון: "הייתי בין הבחירות הטובות למשימה".

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-06-clips-06-part-02' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_o4dpff2o' duration='']

הוויכוח עם אלית על... על מה לא?! "דורין מעלה לי את הפיוז ב-3 שניות"

היחסים בין שתי השורדות היו עכורים עוד מתחילת המשחק, ונראה שבכל יום שעובר הן מוצאות על מה לריב. אנחנו, ברשתוכם, בחרנו בעימות הסוער ביותר - אבל לא ממש מצאנו מה בכלל הוביל אליו. אה הנה נזכרנו, היה שם משהו על תרבות הדיון בשבט: "אני מדברת ואת קוטעת אותי, את לא מביאה לי להביע את עצמי", אמרה אלית, ואילו השנייה השיבה לה: "אני רגילה לתרבות שיח אחרת".

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-06-clips-06-part-03' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_k8pyrvrc' duration='']