מוכרים לנו מפעם: מאיפה אנחנו זוכרים את השורדים החדשים?

בניגוד לעונות הקודמות, העונה החדשה של הישרדות לא תהיה מורכבת משורדי VIP, אבל מי שחד מספיק כבר זיהה בפרומו כמה פרצופים שזאת לא הפעם הראשונה שלהם מול מצלמה. אז רגע לפני שתשאלו, "וואי, מאיפה הוא מוכר לי?" עשינו לכם קצת סדר | הישרדות, פרק הבכורה ב-17.12 ברשת 13

זמן צפייה: 01:03

בעולם של אינספור תוכניות ריאליטי, כוכבי רשת וסדרות דוקו שצצות פה ושם, נראה שכמעט בכל פעם שעולה עונה חדשה של פורמט כזה או אחר יש את הפרצופים שכבר ראינו איפשהו קודם. לא מבינים על מה אנחנו מדברים? רק תראו מה קרה בעונה האחרונה של האח הגדול: שרין אברהם הפציעה קודם ב"בואו לאכול איתי", לירן רוזן הייתה בלוגרית אוכל מוכרת לחובבי הפודיז ואילו דיאן שוורץ נכנסה על תקן דוגמנית עסוקה שהפנים שלה כבר הובילו אי-אילו קמפיינים.

לכתבות נוספות:

ובכן, בהישרדות - בדיוק כמו בעונה האחרונה של "האח הגדול" - לא מדובר בעונה של VIP. עם זאת, מבין 18 השורדים האנונימיים, הצלחנו למצוא כמה פרצופים שהופיעו לכמה רגעים על המסך. אז רגע לפני פרק הבכורה (17.12, רשת 13), חסכנו לכם את כל ה"רגע, מאיפה הוא מוכר לי?!", ועשינו לכם סדר עם השמות הקצת-יותר-מוכרים שנחתו על האי. האם מישהו מהם יהיה השורד האחרון? עוד חזון למועד, מה שנקרא, אבל בינתיים - קבלו:

מאיה קיי

וואו, מאיפה מתחילים? יכול להיות שאתם מכירים את קיי בת ה-19 כאושיית רשת עם 270 אלף עוקבים באינסטגרם, או שאולי כדוגמנית שהחלה את דרכה בצילומים לחברת האופנה asos ודי מהר נבחרה לפרזנטורית של עדיקה. מטיבי הלכת, בכלל יספרו שהיא הגיעה עם אחיה להופעת אורח ב"אל תפיל את המיליון" והרשימה עם ידע כללי נרחב, אבל רגע לפני הסוף הפסידה את הכול וחזרה עם כיסים ריקים.

ואולי, בכלל, אתם זוכרים אותה בתור הבחורה שכבשה את מרגי בקליפ שלו וכמי שנטען כי הפכה לבת זוגו מיד אחרי שהוא נפרד מנועה קירל. כך או כך, קיי (קיצור של קרברושיץ', למי שתהה) הגיעה להישרדות עם רזומה מרשים מאחוריה, ובלי להפריז נאמר שהיא ככל הנראה הדמות הכי פחות אנונימית שנחתה על האי. אין לנו מושג כמה רחוק היא שרדה, אבל כמי שחזרה מהמשחק עם זוגיות פוטוגנית להחריד (ע"ע טל מורד) -  נראה שהיא כבר ניצחה.

 

גל רובין

את רובין בת ה-32 פגשנו ב"עוד ניפגש", סדרת הדוקו של כאן 11 שניסתה לחבר בין בני משפחה שניתקו את הקשר האחד עם השני בשל פערים בדת. רובין, שגדלה כחרדית ויצאה בשאלה בגיל 29 כשהיא אם לשישה ילדים, הגיעה לסדרה על מנת לחדש את הקשרים עם אביה החרדי ולנסות, חרף ההבדלים ביניהם, לקיים יחסים של אב ובת.

לאורך שבוע היא התלוותה לאישה חרדית שלימדה אותה איך להסתכל על אורח החיים של החברה החרדית ממנה יצאה בזעם בזווית אחרת, כשמקביל אותה אישה ניסתה גם לקרב את האב בשיחות על סבלנות וסובלנות. איך זה נגמר בסוף? בחיבוק ובדמעות (והרבה מהן) ובקשר מחודש ומרגש גל לאביה.

 

קייסי זפטה

בדיוק כמו אודליה סוויסה, אורן חזן וכאמור, שרין, גם קייסי בת ה-24 התגלתה בקאלט "בואו לאכול איתי", הריאליטי שמפגיש בין זרים גמורים שמאחרים ומתארחים, ומנסים להפגין את כישורי הבישול שלהם בשביל לזכות בחופשה באיטליה.

קייסי אומנם הגיעה כ"יוצרת תוכן לדימוי גוף חיובי ודוגמנית למידות גדולות", כפי שהציגה את עצמה, אבל אין ספק שהסינקים ששיגרה בין מנה למנה הם אלו שהפכו אותה לאחת המתמודדות האייקוניות של התוכנית כולה ("אני בשוק שאת בת - הייתי בטוחה שאת בן". כן, היא באמת אמרה את זה לאחת המתמודדות). האוכל שלה, ובכן, פחות הרשים את האורחים - שהעניקו לה את המקום הרביעי באותו השבוע.

קייסי זפטה, בואו לאכול איתי,
משפיענית. זפטה | צילום: ''בואו לאכול איתי'', כאן 11

טניה לאורן

על להקת הבנות "פורמולה", שמעתם? נכון, הן לא כבשו את העולם כמו הספייס גירלז ולא הצמיחו גרסה ישראלית לביונסה כמו שקרה לדסטניז צ'יילד, אבל היי - אפילו שושי זהר הוציאה תחפושות בהשראתן, וזה הישג מכובד כשלעצמו.

טניה בת ה-21 הייתה אחת מחברות הלהקה, שלמעט הסינגלים שהוציאו גם תיעדו את עצמן לסדרה בשם "החיים על פי פורמולה" ששודרה בערוץ קידס. תשעה חודשים אחרי ששחררו את הסינגל האחרון שלהן, נראה שאין ממש זכר ללהקת הבנות ההיא - לא בפיד האינסטגרם של לאורן ולא בעמוד היוטיוב שלהן. האם זה מה שמסמל את סוף דרכן המשותפת?

 

ועוד כמה שאולי שמעתם עליהם מתישהו:

טל מורד, דוגמן שאומנם יצא לאי כאנונימי אבל עוד לפני שהעונה עלתה לאוויר כבר הפך לשם מוכר עת נכנס לרשימת הצעירים המבטיחים של Pplus ואף נבחר לשמש כאחד הפרזנטורים של רנואר. אה, וכבר אמרנו שהוא חזר מהמשחק כבן הזוג של מאיה קיי?

דניאל ציוני, הגיש בעבר תוכנית תרבות יומית בערוץ 24 ופינה בתכנית "מילון היופי" בערוץ 13. כיום, מגיש רצועה יומית ברדיו חיפה, שכמה מהציטוטים שלו כבר הודהדו בעמוד האינסטגרם של ישראל בידור.

מאור שושן, יהלומן, שהיה בעברו כדורגלן ויח"צן מוכר בנתניה. גם אם אתם לא נתנייתים, יכול להיות שאתם זוכרים אותו בתור האקס של טהוניה רובל ואפילו של השורדת האחרונה בעונה שעברה - אלה אייבינדר.