אלה מתכוננת לגמר הישרדות - וכבר חושבת על העונה הבאה: "מאחלת לעצמי להשתתף שוב"

המשחק עדיין לא נגמר באופן רשמי, שכן רק בשבת נדע מי מבין הפיינליסטיות תזכה בתואר "השורדת האחרונה". לאלה אייבינדר, שהוכתרה כמתמודדת הכי מצחיקה ומרגשת העונה, זה לא משנה - היא כבר רואה את עצמה חוזרת לסבב נוסף; אז למה היא כל כך נהנתה, מה היא מתכוונת ללבוש לגמר - והאם נראה אותו בעוד ריאליטי בקרוב? • ריאיון

זמן צפייה: 00:49

"אני רואה את עצמי בגמר, לובשת שמלה של אוסקר דה לה רנטה, נעליים של דיור ומיני ליפט כמו של בלה חדיד": את הדברים האלה אמרה אלה אייבינדר עוד כשהייתה על האי, כמה ימים לפני שנגמר המשחק ועוד לפני שידעה כי היא תהיה אחת משלוש הפיינליסטיות שיילחמו על המיליון.

כעת, כשנה לאחר תום הצילומים ופסיעה מאירוע הגמר (שבת ברשת 13), היא נשמעת קצת אחרת: "איזה אוסקר דה לה רנטה כפרה?", היא עונה לי כשאני שואלת אם השמלה כבר נתפרה. "אני אלבש זארה. סתם לא, אני מתכוונת ללבוש שמלה של ענבל דרור כי עליתי 200 ק"ג אחרי הצילומים ואני צריכה מחטב, וענבל אלופה בלהסתיר את מה שלא צריך".

אז רגע, מה עם נעליים? לפחות הלכת בסוף על דיור?
"רציתי להזמין של טום פורד אבל בסוף קיבלתי קנס של 3,000 שקל כי לא שילמתי חשמל ומים, אז הכסף הלך לזה. אולי אזמין בסוף נעליים של סטיב מאדן".

אלה אייבינדר, הישרדות VIP
''מיני ליפט כמו של בלה חדיד''. אייבינדר | צילום: הישרדות VIP

*****

"חיכינו למשימות. היה משעמם לא לעשות כלום"

וכן, כפי שוודאי הבנתם מפסקת הפתיחה ומהשנים שאנחנו מכירים אותה - היא מצחיקה במציאות בדיוק כפי שהיא משתקפת מהמסך. היא הייתה כזו עוד כשלקחה חלק באחת העונות של "המירוץ למיליון", הוסיפה להתבלט גם בעונת האולסטארס – וקיבעה סופית את מעמדה כאחת ממתמודדות הריאליטי הכי אהובות בארץ עם השתתפותה בעונה הזו של הישרדות VIP.

לאורך העונה היא סיפקה גם לא מעט סיפורים משעשעים מחייה האישיים (הרופא שהתחיל איתה בפייסבוק ונעלם אחרי ששלחה לו את הבדיקות שלה, השולחן ששרפה בשיעור כימיה בבית הספר והווידוי שהיא הולכת לחתונות עם צ'ק בסך 400 שקלים – "אבל אוכלת ב-4,000"). ואכן, בתחילת השבוע היא הוכתרה לשורדת הכי מצחיקה של גולשי רשת 13 (בסקר אחר, היא גם קיבלה את התואר השורדת הכי מרגשת).

איפה היה לך יותר קשה – במירוץ למיליון או בהישרדות?
"במירוץ. היה לי שם יותר קשה פיזית. מה כבר אנחנו עושים בהישרדות? משימה אחת ביום. בשונה מהמירוץ, שם אנחנו עושים 15 משימות ביום, רצים ממקום למקום וטסים ממדינה למדינה, בהישרדות אנחנו מחכים כבר שתהיה משימה, כי זה משעמם לא לעשות כלום כל היום. במירוץ היה לי פי 200 יותר קשה, ובואי נגיד שאם היו קוראים לי לחזור, הייתי צריכה לחשוב על זה. להישרדות, לעומת זאת, הייתי חוזרת בכל עונה מחדש".

ברצינות?
"כן, אני רוצה אפילו לטוס לעונה הקרובה, רק בשביל שאחיה שם על חצי כוס אורז ביום. אני רוצה להיראות כמו שנראיתי בהישרדות (צוחקת). בחיים לא הייתי נראית יותר טוב ממה שנראיתי שם. איך יפה לי שיזוף ורזון, אמאל'ה".

אם כך, היית ממליצה לאחרים להשתתף?
כן, ואני גם מאחלת לעצמי ללכת גם לכל העונות".

אלה אייבינדר, הישרדות VIP
נבחרה לשורדת הכי מצחיקה של העונה. אייבינדר | צילום: הישרדות VIP

*****

"לא מתחרטת על כלום"

היא התחילה את העונה כאחת מהאנדרדוגים, או כפי שזהר כינה אותה ואת החברים שלצידה "ילדי התחנה המרכזית". היא לא הייתה חלק מהברית של ג'קי ("אבל בכל זאת התחברנו מההתחלה"), ועד להיווצרותה של ברית הבנות היא הלכה יד ביד לצד גדי ("כשהוא הודח, זה היה הרגע הכי קשה עבורי במשחק"). אט אט היא סללה את דרכה לגמר והפעם המיליון קרוב מתמיד.

אם היית צריכה לשכנע את המושבעים להצביע לך, מה היית אומרת להם?
"הייתי אומרת שעשיתי דרך נקייה. לאורך כל המשחק לא פגעתי באף אחד ולא שיקרתי. הייתי מי שאני, אמיתית ונאמנה. שיחקתי בהישרדות ולא פגעתי באנשים".

יש משהו שאת מתחרטת עליו?
"לא. אני לא מתחרטת על כלום".

אלה אייבינדר, הישרדות VIP
''אם לא אזכה - יש את האח הגדול''. אייבינדר | צילום: הישרדות VIP

מה יקרה אם לא תזכי?
"אז יש את האח הגדול, חתונה ממבט ראשון, ואיפה עוד זוכים במיליון?"

בחתונמי זה לא מיליון, הפרס כביכול זה למצוא אהבה.
"אה, אז שיילך קיבינימט".

אבל אהבה זה גם חשוב, לא? לפעמים אפילו יותר ממיליון שקל.
"בואי נגיד ככה: בלי אהבה אני יכולה לחיות, ובלי כסף – לא".

*****

"אני יכולה לעבוד בהפקה של העונה הבאה?", היא שואלת אותי בסוף השיחה. "אני יכולה להצטרף ולא לאכול? אני רואה את עצמי בפרומואים, איזו יפה אני, רזה, בא לי לבכות".

אני בטוחה שבהפקה ישמחו לצרף אותך לצוות. לברר לך אם מחפשים עובדים?
"כן, תשאלי אותם ותחזירי לי תשובה עוד היום".

גמר הישרדות VIP, שבת ברשת 13