לא הצלחתם לפתור את אתגר הספוילר? ההסבר המלא לפיתרון החידה

מיד אחרי הפרק ששודר בשבת פרסמנו כתב חידה חדש, שמי שענה עליו נכונה קיבל הצצה בלעדית ממועצת השבט הסוערת שהסתיימה בהדחה של זהר שטראוס. אם לא הצלחתם לפתור את החידה, אנחנו כאן כדי לתת לכם את הפיתרון המלא - וגם את ההסבר לרמזים של גיא זוארץ

זמן צפייה: 00:16

ביום שבת בערב, מיד אחרי הפרק של הישרדות VIP, פרסמנו את אתגר הספוילר – כתב חידה שמסתתר בו ביטוי. מי שהצליח לזהות את הביטוי, קיבל הצצה בלעדית למועצת השבט הסוערת ששודרה אמש. אם לא הצלחתם לפתור את החידה, אנחנו כאן עם הפתרון המלא.

בכתב החידה רואים שני אנשים שיושבים על האי ומשחקים קלפים. מעליהם יש סערה, אבל השניים לא קמים וממשיכים לשחק. כלומר, הם מבינים ש"ההצגה חייבת להימשך".

ליד השניים מופיע שלט “the end” ועליו קו. רמז נוסף לכך שאין כוונה לסיים את המשחק, אלא אנחנו ממשיכים עם מה שקורה ו"ההצגה חייבת להימשך".

ובחזרה לקלפים, אנחנו רואים את הקלפים רק של אחד השחקנים וביד שלו מבצבצת תמונה של מלכה, במה שמרמז ל-queen, הלהקה ששרה את show must go on (ההצגה חייבת להימשך).

אתגר הספוילר, חידת הישרדות

כדי לעזור לכם לפתור את החידה גיא זוארץ פרסם שני רמזים:

רמז ראשון: כשהשורדים נמצאים על האי ומביטים לשמיים הם רואים אינספור כוכבים, אבל יש כוכב אחד שמאיר במיוחד

הסבר: מבצע השיר "show must go on" ("ההצגה חייבת להימשך") הוא פרדי מרקורי. מרקורי הוא שמו הלועזי של כוכב חמה.

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-05-vip-clips-part-04-remez' autoplay='0' credit='גיא זוארץ עם הרמז הראשון לחידה' desc='' poster='' kid='1_zmp8a1xu' duration='21']

רמז שני: במשך שנים חונכנו על המשפט הזה, אבל אז הגיעה הקורונה ואיתה הסגרים ומשהו השתנה במשוואה

הסבר: כל הזמן מלמדים אותנו שלא משנה מה קורה ההצגה חייבת להימשך, אבל כשמגפת הקורונה פרצה לחיינו, היו דברים שנאלצנו להפסיק (אירועים, הופעות וכו').

[brightcove_iframe video_id='mood-survivor-season-05-vip-clips-part-05-remez' autoplay='0' credit='' desc='גיא זוארץ עם הרמז השני לחידה' poster='' kid='1_jeyz9bx6' duration='33']