"בחורילה בשנת 2020 זו מילה שלא צריכה להיאמר": האמירה של ליטל שהסעירה את הרשת

ליטל בסך הכל רצתה לפתוח פינת שידוכים של "מפרץ האהבה" בה היא תשדך בין עידן חביב וירדן ג'רבי, היא לא חשבה שהפינה שלה תסתבך ותעורר ברשת סערה שלמה

זמן צפייה: 01:35

דובר כבר רבות על הקשר המתהווה בין עידן חביב לירדן ג'רבי, ומי שראתה את הכל קורה מהצד ולא יכלה להישאר אדישה היא ליטל סמדג'ה, שהחליטה שהיא פותחת בפינה קבועה של "מפרץ האהבה" בה היא משדכת בין שני רווקים, אחד בן 39, כולו רגש והיא גבולית על נשנוש, היא לא חסכה במילים וכינתה את ירדן כ"בחורילה", מה שגרם לה להגיב בכל הכוח ברשתות החברתיות ולצאת נגד ליטל.

"בחורילה בשנת 2020 זו מילה שלא צריכה להיאמר" כתבה ג'רבי בפוסט שהעלתה מיד בתום הפרק. היא המשיכה וחיזקה בנות צעירות שמתאמנות בספורט שצופות בתוכנית ובטח גם הן שומעות עדיין את שמות הגנאי האלו שלחה אליהן מסר: "כל פעם שמישהו או מישהי יקראו לכן ״בחורילה״ תחשבו שאתן עושות את מה שאתן אוהבות, ותעשו הכל עבור החלום שלכן!"

ירדן ג'רבי וליטל סמדג'ה- פרק 7
בשיחה על האי, לפני הפיצוץ ברשתות החברתיות

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Yarden Gerbi | ירדן ג׳רבי (@yardengerbi) on

ליטל לא נשארה חייבת והגיבה לג'רבי חזרה בפוסט שנמחק דקות בודדות אחרי שעלה בו היא כתבה: "כל אחד מדבר מהירורי ליבו... גם לי בעבר אמרו בחורילה ג'אדאית ועוד כמו מילים אבל תמיד הייתי גאה במי שאני וברור לכם שהמילה תיארה קטע הומוריסטי ולא חלילה הנחתה אבל מי שבוחר להיפגע זה שלו אני מחזקת תמין הנשי ובעד לקטוף חלומות ללא קשר לאישה גבר או מה שביניהם דיי לחפש צומי ולרכב על גב של אנשים בשביל לקדם נושא או לעלות פצעים שלא אני יצרתי בנימה זו לילה טוב המבין הבין והטיפש ינחש צא'ווו"

ליטל סמדג'ה פרק 7
''מפרץ האהבה'' שהסתבך לליטל

חיזוק נוסף ומפתיע לירדן ג'רבי הגיע מצידה של דנה רון, שלא יכלה להישאר אדישה לאמירה של סמדג'ה ופרסמה סטורי תמיכה בירדן, מיד אחרי הפוסט שלה, בו חיזקה אותה ואמרה: "ירדן, אני איתך. צורם ובלתי מתקבל"
היא גם עקצה את ליטל ואמרה לה "מי שמתאמץ לספק את הסחורה, לרוב יספק סחורה פגומה. מה שלא בא מהאור, לא יכול להיות אור וזו התוצאה"
היא סיימה את הסטורי ואמרה לירדן "הסקס אפיל שיש לך, זה משהו מטורף"

דנה רון בפוסט תמיכה לירדן ג'רבי
פוסט התמיכה של דנה רון בג'רבי | צילום: צילום מסך Instagram

על-פי ציוץ שהעלה העיתונאי רן בוקר, ליטל סמדג'ה התנצלה בפני ירדן ג'רבי על כך שכינתה אותה "בחורילה", ומסתבר שההתנצלות הייתה לפני שידור הפרק בשיחה חברית בין השתיים. ג'רבי הסבירה לליטל מדוע נפגעה כל-כך והיא מצידה התנצלה והבהירה שלא הייתה כוונה לפגוע.