"אני רוצה שישראל יישאר": אחרי 10 ימים על האי נאוה פורשת מהישרדות VIP

היא בילתה 10 ימים על האי בשני השבטים, אבל בעיצומה של מועצת שבט סוערת במיוחד, נאוה מחליטה בצעד דרמטי ומפתיע לפרוש מהמשחק לטובת הישארותו ישראל

זמן צפייה: 03:51

עד לא מזמן היא הייתה סגנית יו"ר הכנסת, היא שימשה כעיתונאית, נתקלה בהרבה מקרים כמו ישראל. הוא נכנס לה ללב והיווה דוגמא ומופת בשבילה.

היא התחילה את המשחק בשבט היריב, אנטינג אנטינג, ואחרי ההחלטה שהתקבלה בבקתת המו"מ, היא הוחלפה בין השבטים יחד עם עדי ביטי ועברה לשבט קפרה. ההתאקלמות בקפרה הייתה מיידית, היא אומנם גם כעסה על ישראל ביום הראשון במשחק, אבל איך שהיא הגיעה לאי הוא קיבל אותה בזרועות פתוחות, טיפל בה, דאג לה כמו אמא והיא התחברה אליו מאוד.

היא סיפרה שכאב לה מאוד מה שעושים לו שאר חברי השבט, והחליטה, באופן מפתיע מאוד, אחרי 10 ימים על האי, לפרוש מהמשחק במקום שישראל יודח "אתה בוחר ענק ואתה הגעת רחוק ואתה תגיע רחוק ושאף אחד לא יוריד לך את זה ולא ישבור אותך, הבנת אותי?"

ליטל, ישראל וניקול ניסו לעצור בעדה לעשות את המהלך, ליטל ניסתה לשכנע אותה ואמרה לה "ישראל בחוץ לא חלש ולא זקוק לאהבה או שנאה של אלו מאחורה", אבל היא התעקשה לפרוש.

נאוה סיכמה ואמרה "נמצאים מאחוריי אנשים מדהימים, אנשים טובים ששפטו אותו בצורה לא נכונה ואני מאמינה שהם יעשו שיקול נוסף" ומישראל היא ביקשה "תבטיח לי שאתה עושה את הכל כדי להיות איתם בצורה הכי נעימה שיכולה להיות."